Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 23:35 - Рибарица през юли
Автор: mamas Категория: Туризъм   
Прочетен: 13371 Коментари: 44 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Много слънчев постинг!
Убедете се сами!
*******
Отправна точка отново е Тетевен.
Денят е 17.07.2010г. Ако някой от вас точно в този ден е бил в Рибарица, значи сме дишали един и същи въздух и може би са се преплели стъпките ни някъде...
Ако пък не се е случило в реалността, би могло да се случи тук, в момента, в който четете тези думи и разглеждате снимките.
*******
На път за Рибарица:

image

Селото се намира на 600 метра надморска височина...

image

...в полите на Тетевенския балкан на 12 километра югоизточно от гр. Тетевен...

image

...на дължина 12 км. по поречието на Бели Вит и неговите притоци.

image

Малки къщи и вилички сред море от зеленина...

image

...романтични дворчета зад старите дървени огради...

image

 
Едва сме навлезли в селото и една от уличките отново ни извежда извън него.
  image

Безброй нюанси на зеленото преливат един в друг, а жълтото е позлатено от щедрото слънце...

image

 

...което от време на време присяда за кратка почивка в клоните на дърветата...

 


image


Образите на следващите снимки изглеждат нереални заради натрупването на отражения от прозорците на колата.

image

Не мислех да ги публикувам, но след няколко разглеждания промених решението си.



image

Малко фантазия и игра на въображението, какво му е лошото image

image

Това шаренкото хвърчило ли е или огромна риба, плуваща във въздуха?

image

Отново в реалността:

image

В търсене на едно точно определено място, спираме пред тази механа:

image

image

Информацията вече е получена...

image

...и отново тръгваме.

image

Ето и отбивката, която търсим:

image

По-нататък с колата не може.

image

Време е да се раздвижим, но преди това - по една снимка за спомен!

image

Обичам такива рекички.

image

Толкова е романтично!

image

Поглед от моста:

image

image

Още няколко крачки и вече сме пред една великолепна сграда:

image

На кого е - не ме интересува.

image

Просто се наслаждавам на красотата наоколо.

image

Направете го и вие!

image

На чаша кафе ...

image

...край освежаващото водно огледало на басейна.

image

Можете да стъпвате боси по свежата трева.

image

Да отидете до това дърво...

 image

...и да надникнете в хралупата.

image

Спортува ви се? Ето една възможност:

image

Аз с удоволствие бих поседяла на тази пейка:

image

А защо не тук?

image

Или на терасата на тази романтична къщичка:

image

Бих живяла тук...поне през лятото!

image

Колко много пъстърва на едно място!

image

Пътечката между вечнозелените храсти мами нагоре...

image

...към слънцето!

image

Тихо, спокойно...

image

...романтично...

image

...но не можем да останем повече тук.
Има още за разглеждане.

image

Прекосяваме още веднъж селото край китни къщурки сред цветни градини...

image

...край модерни нови сгради...

image

image


image

image

...с много цветя на самата улица...

image

(много харесвам латинки и затова ги снимах отблизо)

image

..., за да стигнем до крайната цел на това посещение:

image

image

Кървавите води отдавна са се оттекли...

image

...но камъните и дърветата пазят спомена и разказват на всеки, който поиска да чуе...

image

Поседнах и аз да послушам...

image

image

Тук идват много хора - и да отдадат почит пред паметта на героя, и просто да отдъхнат на спокойствие сред красивата природа.

image

Поляната край реката е просторна, а собствениците на отсрещното заведение са приятни млади хора.

image

Ако имам възможност, отново ще дойда на това място.
А сега (не буквално image) - отново към Тетевен!

image

Какво остава да ви покажа ли?
Е, нека бъде изненада image
*******
Спокойна нощ image и хубав празничен ден ви пожелавам от сърце  image

 



Тагове:   Рибарица,   юли,


Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. juliet - :)
12.09.2010 00:19
Страхотно започване на новия ден, Славе! Благодаря ти!
цитирай
2. mamas - Ехееееееее! И ти ли си будна още?
12.09.2010 00:24
juliet написа:
Страхотно започване на новия ден, Славе! Благодаря ти!


Постингът ми е в предишния ден, но твоят коментар ми стои много добре като първи за новия ден :) (не смятам един навлек, когото изтрих преди малко)

И аз бях при теб - отново съм очарована.
Спокойна нощ, миличка!


цитирай
3. hel - Навън заваля, а тук е толкова слъ...
12.09.2010 00:30
Навън заваля, а тук е толкова слънчево и лятно!
Благодаря за красотата и настроението, Славе!
цитирай
4. mamas - Противодействие на мрака, Елена! Не само навън...
12.09.2010 00:36
hel написа:
Навън заваля, а тук е толкова слънчево и лятно!
Благодаря за красотата и настроението, Славе!


Благодаря за споделянето, мила :)


цитирай
5. razkazvachka - Рибета!!!
12.09.2010 01:01
И влязох неподготвена без въдицата:)))

А иначе, Рибарица... мдааа, бях там по едно време.... Благодаря за ъпдейтването!
цитирай
6. mamas - razkazvachka - Рибета!!!
12.09.2010 01:09
razkazvachka написа:
И влязох неподготвена без въдицата:)))

А иначе, Рибарица... мдааа, бях там по едно време.... Благодаря за ъпдейтването!


:))) Ела отново, с въдицата! Аз ще ги пазя да не отплуват надолу по реката ;-)

На мен ми беше за пръв път, а много бях слушала...
цитирай
7. stela50 - Добро утро ,Слава ...
12.09.2010 08:35
Пътувах с теб и се наслаждавах на всеки миг .Благодаря ти за прекрасните снимки
и красотата ,с която започва денят ми днес.
Чудесен постинг ,поздравления !
цитирай
8. erato7 - Много познати места! Честичко и...
12.09.2010 08:39
Много познати места! Честичко идваме тук. Ще ти подскажа, че Evergreen Palace е на Доган:))))
Благодаря ти за разходката, Славе!:))
цитирай
9. feq - Била съм там... Красиво е!
12.09.2010 09:14
И аз имам постинги за Тетевен, хижа "Здравец", "Гложенски манастир", водопад "Скока". От тук:
http://feq.blog.bg/zabavlenie/2008/07/04/dobro-utro-priiateli.208716 и следващите няколко...
Бяхме на почивка преди 2 години. Очарована съм.
Като количество и качество твоите снимки са по-хубави. Тогава нямахме цифров апарат и дъщеря ми снима с телефона си.
Живот и здраве, пак ще отидем.
:)
цитирай
10. mamas - Добро утро, Таня!
12.09.2010 09:55
stela50 написа:
Пътувах с теб и се наслаждавах на всеки миг .Благодаря ти за прекрасните снимки
и красотата ,с която започва денят ми днес.
Чудесен постинг ,поздравления !


Противно на прогнозите, денят е слънчев (поне при нас). А твоето "Добро утро" го прави още по-светъл :)))
Благодаря, че си тук!
цитирай
11. mirandolina - Ех, Рибарица !:)))
12.09.2010 10:00
С удоволствие "пропътувах" с теб маршрута !:))) Много харесвам това място, но от няколко години не мога да стигна да го посетя !:)))
Благодаря !
цитирай
12. mamas - Благодаря за "подсказката", слънчева!
12.09.2010 10:06
erato7 написа:
Много познати места! Честичко идваме тук. Ще ти подскажа, че Evergreen Palace е на Доган:))))
Благодаря ти за разходката, Славе!:))


Всъщност го знаех (семейството, с което отидох до там по стечение на обстоятелствата, искаше непременно да види тези палати, та и аз покрай тях), но не исках да акцентувам. Кое на кого и как - това е друга тема.
Разходката наистина беше приятна и аз ти благодаря, че я сподели с мен.
Хубав ден!
цитирай
13. mamas - feq - Била съм там... Красиво е!
12.09.2010 10:19
feq написа:
И аз имам постинги за Тетевен, хижа "Здравец", "Гложенски манастир", водопад "Скока". От тук:
http://feq.blog.bg/zabavlenie/2008/07/04/dobro-utro-priiateli.208716 и следващите няколко...
Бяхме на почивка преди 2 години. Очарована съм.
Като количество и качество твоите снимки са по-хубави. Тогава нямахме цифров апарат и дъщеря ми снима с телефона си.
Живот и здраве, пак ще отидем.
:)

Благодаря за линка, Юлия! Разгледах, прочетох, даже и по един глас ти дадох за постингите :)
Моите постинги за Тетевен и околностите са включени в блогвълна - ако искаш да си припомниш още някои места от снимките ми. А имам и още за публикуване, пак заповядай!
Хубав ден ти желая!
цитирай
14. mamas - mirandolina - Ех, Рибарица !:)))
12.09.2010 10:27
mirandolina написа:
С удоволствие "пропътувах" с теб маршрута !:))) Много харесвам това място, но от няколко години не мога да стигна да го посетя !:)))
Благодаря !


И аз ти благодаря :)
Пожелавам ти скоро да успееш да отидеш отново!
Хубав ден!
цитирай
15. feq - Разбира се, ще идвам, Славе!
12.09.2010 11:11
Та ти си ми в "любими блогове". Не бих могла да те пропусна!
Започва учебната година и няма да имам много време за коментари /още повече, че имам проблеми с коментирането. След всеки коментар трябва да влизам отново с потребителското си име и не винаги ми ги запаметява. Така ли е при вас, приятели?/
Мисля, че вече съм пристрастена към блог.бг и въпреки "войните", проблемите и неприятностите АЗ ОСТАВАМ!
цитирай
16. tota - Благодаря ти, Славе!!
12.09.2010 11:13
Бях заедно с теб из тези прекрасни кътчета на майка България!! Поздлави за постинга!!
цитирай
17. ckarlet - Величествено е, Мamas! Прекр...
12.09.2010 12:36
Величествено е, Мamas!
Прекрасни снимки и хубава разходка!
Поздрави и от мен!
цитирай
18. mamas - feq - Разбира се, ще идвам, Славе!
12.09.2010 12:39
feq написа:
Та ти си ми в "любими блогове". Не бих могла да те пропусна!
Започва учебната година и няма да имам много време за коментари /още повече, че имам проблеми с коментирането. След всеки коментар трябва да влизам отново с потребителското си име и не винаги ми ги запаметява. Така ли е при вас, приятели?/
Мисля, че вече съм пристрастена към блог.бг и въпреки "войните", проблемите и неприятностите АЗ ОСТАВАМ!


Благодаря отново, Юлия! И ти си ми в избраните :)
Друг е въпросът, че не успявам да прочета и коментирам редовно при всички, които съм избрала, но проблемът не е само мой. Така е с ангажираните хора, които имат живот и извън Мрежата. А при нас, учителите, точно в момента е най-натоварено. По цял ден пиша планове и разпределения...
С влизането в блога и коментирането нямам проблем (по едно време обаче го имаше). Дано и при теб се оправят нещата...
Относно "войните" в блога: виждам само едно спасение - пълно игнориране на "подпалвачите". Няма смисъл да подаваме "кислород", като им обръщаме внимание. Убедих се, че това води само до разрастване на пожарите. Да ги потушаваме с положителни емоции в собствените си блогове!

цитирай
19. mamas - tota - Благодаря ти, Славе!!
12.09.2010 12:41
tota написа:
Бях заедно с теб из тези прекрасни кътчета на майка България!! Поздлави за постинга!!


Благодаря, че ме придружи, Ати!
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
20. bilingual - :) колко хубав е и този край на Бъл...
12.09.2010 12:42
:) колко хубав е и този край на България :)
мерси за хубавата разходка!
Приятен неделен ден :)))
цитирай
21. mamas - Благодаря, Скарлет!
12.09.2010 12:42
ckarlet написа:
Величествено е, Мamas!
Прекрасни снимки и хубава разходка!
Поздрави и от мен!


Знаеш, че винаги си добре дошла :)
Хубав ден!
цитирай
22. mamas - Благодаря, Анита!
12.09.2010 13:05
bilingual написа:
:) колко хубав е и този край на България :)
мерси за хубавата разходка!
Приятен неделен ден :)))


Хубаво ми е, че съм зарадвала и теб :)
Приятен ден!
цитирай
23. cindy - mamas,
12.09.2010 16:11
не са само отраженията в прозорците на колата :)
Снимаш срещу слънцето, а това противоречи на принципите на фотографията, а може и да си прецакаш апарата. Пък и снимките не стават добри, вземи си бележка, да не ти пиша двойка!
Шегувам се, не се впрягай, но не е лошо да ме послушаш все пак. :))

цитирай
24. mamas - Благодаря :)
12.09.2010 16:23
cindy написа:
не са само отраженията в прозорците на колата :)
Снимаш срещу слънцето, а това противоречи на принципите на фотографията, а може и да си прецакаш апарата. Пък и снимките не стават добри, вземи си бележка, да не ти пиша двойка!
Шегувам се, не се впрягай, но не е лошо да ме послушаш все пак. :))


Всяка добронамерена критика и поучение се приемат с отворено сърце. Ще имам предвид, но което вече е направено, няма как да го променя.
Снимането ми е хоби отскоро и съм наясно, че още много имам да уча. А и не съм се засилила да участвам в конкурси или да правя изложби - просто споделям преживявания...
п.п. Един въпрос: Обичам да снимам слънцето - как ще стане, ако не е срещу него?
цитирай
25. lubima - вълшебно място!И аз имах щастието ...
12.09.2010 16:48
вълшебно място!И аз имах щастието да му се насладя....но не през юли)...с удоволствие ще се върна там!
цитирай
26. mamas - За пръв път бях там.
12.09.2010 17:01
lubima написа:
вълшебно място!И аз имах щастието да му се насладя....но не през юли)...с удоволствие ще се върна там!


Но съм сигурна, че по всяко едно време е прекрасно!
цитирай
27. tili - Да вземеш да си смениш
12.09.2010 17:17
професията, Слава! Все по-добра ставаш!!! Пооткраднах си малко зеленинка за зимата:))) Гуш!
цитирай
28. mamas - tili - Да вземеш да си смениш
12.09.2010 17:21
tili написа:
професията, Слава! Все по-добра ставаш!!! Пооткраднах си малко зеленинка за зимата:))) Гуш!


Не се шегувай, Лили! Имам нужда от много уроци още :)
А ти си вземи всичко, което ти хареса. Снимките ми са свободни за ползване - нито изложби ще правя, нито ще ги продавам.
Прегръщам те и аз :)))
цитирай
29. анонимен - Иситнки епос
12.09.2010 18:30
си създала! Нямам предвид само този пост, а и предишните.
Много хубаво се разходих и аз покрай теб. )))
За Кървавото кладенче само бях чел. Сега видях паметника на Войводата. Благодаря ти!
цитирай
30. bizcocho - Наистина е слънчев постинга! Много ...
12.09.2010 20:07
Наистина е слънчев постинга! Много е приятно да попадне човек тук! А за едната къщичка... аз и през зимата бих живяла в нея :)))))
цитирай
31. spasunger - Ех, спомени...
12.09.2010 21:03
Ходи ли до "вагон-ресторанта" на име Рибарица Експрес? :-)
цитирай
32. mamas - parasol - Истински епос
12.09.2010 22:37
parasol написа:
си създала! Нямам предвид само този пост, а и предишните.
Много хубаво се разходих и аз покрай теб. )))
За Кървавото кладенче само бях чел. Сега видях паметника на Войводата. Благодаря ти!


Благодаря :)
"Епосът" не е завършен още, но ще може да се види скоро изцяло в блогвълна.
Радвам се, че ти харесва, отбий се пак :)
цитирай
33. mamas - Благодаря, Женя!
12.09.2010 22:39
bizcocho написа:
Наистина е слънчев постинга! Много е приятно да попадне човек тук! А за едната къщичка... аз и през зимата бих живяла в нея :)))))


Къщичката...може и да не е точно същата, не пречи и по малка да е, но на някое подобно местенце :)
Приятна вечер и спокойна нощ ти желая!
цитирай
34. mamas - spasunger - Ех, спомени...
12.09.2010 22:46
Приятни, предполагам?

spasunger написа:
Ходи ли до "вагон-ресторанта" на име Рибарица Експрес? :-)


Не, такова посещение не бяхме предвидили. Дори не знаех, че има такова място. Ако ми се случи да ида отново, ще имам предвид. Благодаря ти!
цитирай
35. mileidi46 - Blagodarq ti priqtelko,
12.09.2010 23:00
ako znae6 kolko leko mi stana na du6ata...ei tai,posednax si s tebe ,podi6ax 4ist planinski vuzdux...i mi stana lekooooooo..
Spodelqneto ti e bojestveno...du6ata ti e prekrasna...Snimkite..prikazka..
pregrudkiiiiiiiii
цитирай
36. mamas - mileidi46 - Blagodarq ti priqtelko,
12.09.2010 23:11
mileidi46 написа:
ako znae6 kolko leko mi stana na du6ata...ei tai,posednax si s tebe ,podi6ax 4ist planinski vuzdux...i mi stana lekooooooo..
Spodelqneto ti e bojestveno...du6ata ti e prekrasna...Snimkite..prikazka..
pregrudkiiiiiiiii


Мила ми Милейди, ако знаеш пък ти колко хубаво ми стана от твоето откровение... и те прегръщам също...:)))
цитирай
37. dbi - Възхитен съм !!!
13.09.2010 13:19
Поздрав !
цитирай
38. mamas - dbi - Възхитен съм !!!
13.09.2010 13:34
dbi написа:
Поздрав !


Благодаря:)
Приятен ден!
цитирай
39. анонимен - Красоти!
13.09.2010 17:16
Хубаво пътешествие!
цитирай
40. mamas - starbuck69 - Красоти!
13.09.2010 18:25
starbuck69 написа:
Хубаво пътешествие!


За жалост, беше много кратко, 2-3 часа...

Приятна вечер!
цитирай
41. makont - Здравей,
14.09.2010 18:50
ти умееш да напълниш душата на човек с изпълнените с живот коментари и красивите снимки. Хубава вечер, Мамас и благодаря за прекрасните мигове, прекарани в твоя блог.
цитирай
42. mamas - Здравей, Мая!
14.09.2010 19:22
makont написа:
ти умееш да напълниш душата на човек с изпълнените с живот коментари и красивите снимки. Хубава вечер, Мамас и благодаря за прекрасните мигове, прекарани в твоя блог.


Благодаря ти за хубавото мнение!
Приятна вечер!
цитирай
43. essy - Много топличко,
14.09.2010 20:55
слънчево, красиво и много Българско е при теб, Славе!

Благодаря ти за тази разходка!

Успешен и слънчев утрешен полет! :)))
цитирай
44. mamas - essy - Много топличко,
14.09.2010 22:49
essy написа:
слънчево, красиво и много Българско е при теб, Славе!

Благодаря ти за тази разходка!

Успешен и слънчев утрешен полет! :)))


Благодаря за пожеланията, миличка!
Каквото и да се говори за образованието (за учителите в частност), утрешният ден е празник!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4698155
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930