Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2009 11:54 - Поредното живо докосване
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 11911 Коментари: 42 Гласове:
21

Последна промяна: 12.08.2009 17:09


Обещах на моите приятели да пусна постинг за софийските си срещи и ето че го правя - с извинение за закъснението!
С извинение и за това, че пуснах съобщението някак между другото, в средата на един постинг, заради което получих упреци, че не съм се обадила (очаквам да получа и още такива...) Дано ме разберете и не ми се сърдите, напрежението беше голямо!

И така, в деня преди тръгването (04.08.) с моята хубавелка Хейли (Ицко беше на море с родителите си) отидохме до центъра да си купим билет за влака. Използвахме повода за една приятна разходка.

image

Хейли пред фонтана до театъра


image

Моето цвете сред други цветя.

image

Щастлива, че е качена нависоко!

image

На 05.08. вече сме във влака, който ни отнася към София. Пътуването беше спокойно и приятно, влакът полупразен....Вярно, не се размина без малко изпитание на нервите (между Костенец и Ихтиман машината блокира и се наложи да чакаме около час да дойде друг локомотив да ни изтегли), но важното е, че всичко свърши добре и благополучно пристигнахме в София.
В деня преди тръгването бях пуснала въпросния постинг, в който между другото съобщавах за пътуването си:
http://mamas.blog.bg/poezia/2009/08/04/raznoliki.374148
Оказа се, че някой все пак го е забелязал:

"7.
tili - Прати на лични нещо
05.08 19:09

адрес, телефон...
Всъщност ти си пристигнала вече."

Свързахме се с Лили и си уговорихме среща.

Тогава се появи и следващият коментар:

"8.
katan - Славе!
06.08 10:27 Надявам се да си вече в София ...
Очаквам да осъществим най-после срещата си!"

И аз очаквах тази среща отдавна. Всъщност, Катя ме беше виждала, но отдалеч - на премиерата на Адриана Зарева в читалище "Н.Хайтов" на 12.12.2008г.
И така, свързах Катя с Лили, за да уговорят подробностите, и зачаках обаждане...
Последва един невероятен следобед с Катя, Лили и една нейна приятелка (превъзходен шофьор). За жалост, от всички направени снимки, само една е станала хубава:

image

Това е Катя http://katan.blog.bg/  - действителността надхвърля получената виртуална представа! Една истинска дама, във всяко отношение!
Лили
http://tili.blog.bg/  е много весела и наистина добра компания. Същото важи и за нейната приятелка (не споменавам името по обясними причини). Времето заедно отлетя неусетно...

***
След като подобаващо се похвалих за срещата тук-там, се обадиха вече познатите ми Качак 
http://ka4ak.blog.bg/  и Таня http://krotalka.blog.bg/. Съботната вечер край езерото Ариана беше  посветена на тях.

image

Край езерото е доста оживено...


image

С Качак приближаваме към мястото на срещата, а Таня ни "улавя" отдалече...

image

Оживен разговор на чаша бира - пред Владо няма, защото тъкмо му бяха отнесли празната чаша, а следващата поръчка още не беше изпълнена...

Автор на горните три снимки е Таня, а следващата я направих аз:
image

Когато срещата не е първа, всичко е по-лесно. Бяхме прекарали вече една великолепна нощ край огъня на морския бряг до Шабла в очакване на изгрева и сега разговорът ни протече съвсем леко и непринудено. Дори не разбрах как изпих две чаши бира, а обикновено от няколко глътки ми се замайва главата... image
***
И това не е всичко...Неделният ден ми подари една дългоочаквана среща и една прекрасна разходка! Не правих снимки, но запечатах всеки миг в сърцето си, за да ме стопля в дните и нощите до следващата среща...
*****
Живо докосване

Виртуални приятели,
много радост ми носите!
Но ми трябва...(понякога)
едно живо докосване.

Като...полъх на вятър.
Като...морско вълнение.
Да раздвижи в душата ми
порив и вдъхновение...

*****
Благодаря ви, приятели!







Гласувай:
21



1. анонимен - :))
12.08.2009 12:05
Надявам се следващия път когато дойдеш и аз да съм с вас!!!Весело си изкарвате.....:)
цитирай
2. lubara - Поздрави !
12.08.2009 12:06
Ех, че хубава среща!
цитирай
3. krotalka - Славе,
12.08.2009 12:20
голяма сладуранка ти е внучката! Да ти е жива и здрава!
За оразмеряване на снимки, погледни тук:

http://bateto.blog.bg/kompiutri-i-internet/2009/08/08/prerazmeriavane-na-snimki.376430

можеш да питаш и Вихра как се прави, защото и аз не съм наясно...
цитирай
4. mamas - Благодаря!
12.08.2009 12:26
vihra13 написа:
Надявам се следващия път когато дойдеш и аз да съм с вас!!!Весело си изкарвате.....:)

И аз се надявам!
цитирай
5. mamas - Ха-ха!
12.08.2009 12:27
lubara написа:
Ех, че хубава среща!


Завиждаш ли?
цитирай
6. dorichela - Все по-чести стават срещите, това е ...
12.08.2009 12:29
Все по-чести стават срещите, това е хубаво :)
цитирай
7. mamas - Таня, благодаря ти!
12.08.2009 12:31
Мисля, че проблемът не е в оразмеряването, а в типа на файла, но ще видя какво може да се направи. Благодаря за линка!
Хубав ден!
цитирай
8. veselinvalev - Онемяване
12.08.2009 12:56
Еее... Аз онемях. Мога само да гледам и да се пуля и като стенен часовник да цъкам. И да си мечтая кога ли ще прескоча и аз до София, па да му прасна след това един репортаж отрупан с ей такива снимки на приятели и да го кръстя "Веселин - веселиновския селянин на веселите жълти павета". И да ми завиждате най-благородно. Ама на... Но нали затова са мечтите...
цитирай
9. essy - Сърдита съм :)))))
12.08.2009 12:57
А на мен, защо не ми свирнахте? Сами си правите срещите...:))))
Чудесна ви е била срещата!
Славе, чакам да ми изпратиш едни снимки.....Или още не си ги свалила?
цитирай
10. lubara - Поздрави, mamas !
12.08.2009 13:07
Завиждам не, съжалявам, че не съм с вас.
цитирай
11. katan - Славе!:)
12.08.2009 13:39
Милата ми,приятелка!
Толкова топлина и приятности ми останаха от онзи хубав 6-ти август!
Искам да се повтори, но знам, че нищо не може да бъде 1:1повторено втори път!
С теб,tili и нейната приятелка времето мина така неусетно бързо! Не ми се искаше да се разделяме!
Поздравявам те за постинга, който си е едно цяло пътешествие!:)))
Ама тук:
"Това е Катя http://katan.blog.bg/ - действителността надхвърля получената виртуална представа! Една истинска дама, във всяко отношение!",
малко си ме надценила,а?:)))
И то не малко, а ДОСТИЧКО, но не ти се сърдя, а го приемам с благодарност! Така виждат очите на ПРИЯТЕЛИТЕ!
Моите впечатления може би ще ги споделя и аз в някой :безбурен" ден.
Поздрави и да си знаеш, че те обичам за всичко,което си!
цитирай
12. mamas - Така е, Дори, хубаво е!
12.08.2009 13:51
dorichela написа:
Все по-чести стават срещите, това е хубаво :)

До среща в Пловдив на 26 септември!
цитирай
13. mamas - Моля те, недей! Не онемявай - поне клавиатурно!
12.08.2009 13:54
veselinvalev написа:
Еее... Аз онемях. Мога само да гледам и да се пуля и като стенен часовник да цъкам. И да си мечтая кога ли ще прескоча и аз до София, па да му прасна след това един репортаж отрупан с ей такива снимки на приятели и да го кръстя "Веселин - веселиновския селянин на веселите жълти павета". И да ми завиждате най-благородно. Ама на... Но нали затова са мечтите...


Вярвай в сбъдването на мечтите!
цитирай
14. mamas - Знаех си аз, че ще има сърдити...
12.08.2009 13:56
essy написа:
А на мен, защо не ми свирнахте? Сами си правите срещите...:))))
Чудесна ви е била срещата!
Славе, чакам да ми изпратиш едни снимки.....Или още не си ги свалила?

Посипвам си главата с пепел...
Снимките...мислех, че съм ги изпратила! След малко ще направя нещо по въпроса!
цитирай
15. mamas - Благодаря ти, мила Катя!
12.08.2009 14:01
katan написа:
Милата ми,приятелка!
Толкова топлина и приятности ми останаха от онзи хубав 6-ти август!
...
Моите впечатления може би ще ги споделя и аз в някой :безбурен" ден.
Поздрави и да си знаеш, че те обичам за всичко,което си!

Чакам и твоя постинг, обичам те!
цитирай
16. mamas - Недей, все ще се видим някой ден!
12.08.2009 14:04
lubara написа:
Завиждам не, съжалявам, че не съм с вас.

цитирай
17. анонимен - Lubara
12.08.2009 14:06
Със сигурност. Времето е пред нас, сега започва животът!
цитирай
18. veninski - Браво! Поздрави от Родопите!
12.08.2009 14:27
Браво!
Поздрави от Родопите!
цитирай
19. mamas - Благодаря!
12.08.2009 15:17
veninski написа:
Браво!
Поздрави от Родопите!


А кога Родопите ще наминат към Ямбол?
цитирай
20. allbi - е
12.08.2009 15:38
искам и аз :))
Поздрав !
цитирай
21. mamas - Какво искаш, Бени? Бъди по-ясна! ;-)
12.08.2009 15:41
allbi написа:
искам и аз :))
Поздрав !

Бира ли искаш, среща с мен или нещо друго?
Стига да е във възможностите ми, имаш го веднага!
Много усмивки за теб!
цитирай
22. анонимен - Скарлет
12.08.2009 15:45
Радвам се за теб mamas, и за невероятното ти преживяване!!! А снимките са чудесни! Виждам, че и малката принцеса е изкарала приятно! Човек има нужда от подобни моменти.
цитирай
23. mamas - Благодаря, Скарлет!
12.08.2009 16:32
анонимен написа:
Радвам се за теб mamas, и за невероятното ти преживяване!!! А снимките са чудесни! Виждам, че и малката принцеса е изкарала приятно! Човек има нужда от подобни моменти.

От сърце пожелавам на всекиго моята радост!
цитирай
24. mamas - Приятели, добавих снимките,
12.08.2009 17:11
правени от Таня - наложи се да ги пообработя малко, за да мога да ги кача...
цитирай
25. ka4ak - Eхеей Славе,здравей!По телефона ме намериха,че си писала за срещите!
12.08.2009 17:29
Като гледам спазила си инструктажа,който ти направихме с Таня и бирата нищо не е провалила,а и тая италианска песен....!!!Здраво зареждане ще е било!!!А пък си се и прибрала в Ямбол,та да не те мисля!Виждаш ли как всичко започва да си се нарежда и срещите не само са интересни,а и зареждащи!Живота си е хубав и трябва да му се радваме!Супер си,сега ще чакам и някой от прекрасните ти поетични постове!Само хубаво настроение и радостни изживявания Славе и много целувки!!!Усмихнато да ти е!!!
цитирай
26. mamas - По телефона ме намери, да ми каже част от написаното:
12.08.2009 17:55
ka4ak написа:
Eхеей Славе,здравей!По телефона ме намериха,че си писала за срещите!
Като гледам спазила си инструктажа,който ти направихме с Таня и бирата нищо не е провалила,а и тая италианска песен....!!!Здраво зареждане ще е било!!!А пък си се и прибрала в Ямбол,та да не те мисля!Виждаш ли как всичко започва да си се нарежда и срещите не само са интересни,а и зареждащи!Живота си е хубав и трябва да му се радваме!Супер си,сега ще чакам и някой от прекрасните ти поетични постове!Само хубаво настроение и радостни изживявания Славе и много целувки!!!Усмихнато да ти е!!!


Благодаря, Владо!
Благополучно се прибрах, не ме мисли! Пък и за другите работи ;-)
Ще пусна и малко поезия, може би утре.
цитирай
27. ka4ak - Славе,
12.08.2009 18:02
а бе малко,но от сърце!А ти го можеш!!!
цитирай
28. mamas - По малко, да е сладко!
12.08.2009 18:11
ka4ak написа:
а бе малко,но от сърце!А ти го можеш!!!

И да има за всеки ден!
цитирай
29. veninski - Славе,
12.08.2009 18:16
Май скоро планината няма да тръгва за Ямбол, но имам радостна новина...
Открих ти една бройчица.
За съжаление е от РЕП (корицата е поизхабена мъничко от показване). Ако искаш, обади ми се на лични.
Хубава вечер!
цитирай
30. krotalka - Славе,
12.08.2009 18:58
виждам, че си се справила с преработката на снимките! Успях и аз да се преборя. Пуснах ги при мен,
цитирай
31. анонимен - Само аз ли забелязах,
12.08.2009 19:21
че Господин Качаклиев изглежда изключително добре...Поздрави и усмивки.
цитирай
32. mamas - Радвам се!
12.08.2009 19:55
veninski написа:
Май скоро планината няма да тръгва за Ямбол, но имам радостна новина...
Открих ти една бройчица.
За съжаление е от РЕП (корицата е поизхабена мъничко от показване). Ако искаш, обади ми се на лични.
Хубава вечер!

Ще ти пиша лично.
цитирай
33. mamas - Справих се!
12.08.2009 19:56
krotalka написа:
виждам, че си се справила с преработката на снимките! Успях и аз да се преборя. Пуснах ги при мен,

Ама ги подбрах уж да не уплаша някого, а ти си ги пуснала всичките! :)))
цитирай
34. mamas - анонимен - Само аз ли забелязах,
12.08.2009 20:01
анонимен написа:
че Господин Качаклиев изглежда изключително добре...Поздрави и усмивки.


Ха-ха!
Може би защото винаги изглежда добре и това не е изненада за никого!
Поздрави и усмивки и за теб!
цитирай
35. slavei - Поздравления, Славе!
12.08.2009 20:28
Чудесни снимки - прекрасни хора!:)
цитирай
36. mamas - Съвсем точно, Пепи!
12.08.2009 20:43
slavei написа:
Чудесни снимки - прекрасни хора!:)

Хубавите хора навсякъде изглеждат добре :)
Благодаря ти, мила!
цитирай
37. анонимен - Внучката е страхотно детенце, слънчице!
12.08.2009 22:41
А за katan - е, не си представях толкова свежа баба, честно.
цитирай
38. mamas - russaliq - Внучката е страхотно детенце, слънчице!
12.08.2009 23:06
russaliq написа:
А за katan - е, не си представях толкова свежа баба, честно.


Внучките подмладяват бабите!
Благодаря, че се отби и коментира!
Приятна вечер!
цитирай
39. andi2 - голяма кукла е :)
13.08.2009 02:11
голяма кукла е
:)
цитирай
40. mamas - ;-) Коя от всичките?
13.08.2009 07:31
andi2 написа:
голяма кукла е
:)

Шегувам се - ясно е, че се отнася за внучката!
Ама и останалите си ни бива, нали?
Хубав ден, Анди!
цитирай
41. priqtel12 - Чудесен разказ!
14.08.2009 11:16
А тези стихове са направо омагьосващи...

"Виртуални приятели,
много радост ми носите!
Но ми трябва...(понякога)
едно живо докосване.

Като...полъх на вятър.
Като...морско вълнение.
Да раздвижи в душата ми
порив и вдъхновение..."

Живото докосване до споделеното виртуално приятелство....какво по-чудесно усещане може да има......Поздрави!!!

цитирай
42. mamas - priqtel12 - Чудесен разказ!
15.08.2009 01:31
Май трябва да слагам модерация...за да не оставям без отговор коментари в по-стари постинги...
Благодаря за оценката!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4699527
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930