Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 16:34 - БДИМ - вдъхновения
Автор: mamas Категория: Изкуство   
Прочетен: 1624 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 18.03.2009 16:40


Сутрешно БДИМ - вдъхновение

image

Добро утро! Баба Слава от сърце ви поздравява!
Мойта градска, баба Краска,  ми я даде таз закваска!
Цял ден вчера съм я чела! Как от смех не съм умрела,
само азе си го знам... Но...да рекна го и вам:
С баба Дочка плетох плетка (ах, каква е тя кокетка!).
С дядо Ради бърках кекса (тука няма общо...секса).
И при психолога ходих. И из Варна се разходих
с Етчи, Марчето и Краска! Срещнах се и с баба Стаска.
А  Тудора и Галина - как без усмех да отмина!
.......................................

Ох, добро утро рекох, пък то станало пладне...
Хайде, по-късно може пак да намина!

image

Обедно БДИМ - вдъхновение

Изпълних успешно, значи  някои ежедневни задачи:
на пазар с внучката ходих,  няколко бакалии обходих - 
за обяд и вечеря да са приготвя.  
И реших - днеска няма да готвя.
Доматки, сиренце и нещо от вчера  
в хладилника все ши намеря...
И туй - щот ми са вдигна настроението   
и пак ма цапна вдъхновението!
Питати що ма вдъхнови, значи...  
(Ут смях пак ша ми са приплачи!)
То вярну, чи здравата ма раздруса  
на баба Дочка за селуту афтубуса,
ма и на Дива сватбарските приготувления 
ми надигнаха доста наструението!
А и на младите дедовци закачките
дупринасят за леко решаване на задачките.
Пък на Краска и Стаска лечебната отвара
много бързо сваля от душите товара.
Не е нужно друго лечение спешно - 
тя "смехообмена" възстановява успешно!
То всъщност дубре, чи баба ни Краска
вечи си дОди ут Небраска,
че дедо Жоре война захвана,
щоту бабите за...размера съ фанаха!
Ама Краска и Ана дубре гу подредиха,
де с кавга, де с добро - бързо го усмириха!
После Дива и Краска сложиха Гради на мушката!
...

Уфффффффф, забра`их, чи имам за печене чушки!

Ай пучинети си малку, икиндия да мини!
Пък довечерка можи пак да намина!

image

Вечерно БДИМ -вдъхновение

И тъй...скуласъх с пранету, с вичерята.
ДОйди ред у кумпитъру пак да съ дзверя.
Гледам нещичку нейди да н`съм утървалъ - 
дъ ни кажити сетни, че съм...баба заспала!
Тоооооо, няма лъжа да е...уф, да съ прутегнъъъъъъъъъъ...
Що ли с внучката слидобЯд и аз ни легнъх?
Ама нямаши как да съ скрия на сянка 
(Трябваши да ушетъм в идна друга Седянка.
Чи там пък съм седнала на и`но мясту гурещу - 
аку искати, мой да мъ питати нещу!
Спукойна съм - там никой редъ ни нарушавъ...)
Я сиги да надникна тука к`во става!
...
Дедо Гради с Вълчана съ праят, чи ги няма
и биричката тайно си пият на дюкяна.
Баба Хриска на трапезата баница слага,
за хороводец пък дедо ви Румен съ предлага...
Ох, ощи многу има за чтение...
ама спи ми съ вечи, нямам търпение...
Утре раничку младити на муре шъ заминът!
Пудир тях кат ушетъм - можи пак да намина!






Тагове:   Обедно,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - здравейте
18.03.2009 16:51
Пращам ти медал за цялостно творчество, на който ще пише - "поетеса на бабишкерите в блог бг" :))))

пожелание:
Енергично продължавай нататъка.
това е твоето шоу.

съвет:
Издай си стихосбирка.
цитирай
2. mamas - Ауууууууу,
18.03.2009 17:14
и аз съм почетена вече от анонимните! Мерси!!!
За сведение, вече имам стихосбирка. Готвя следващите няколко, напук на злобарите!

пожелание:
Да спечелиш почитатели за своето шоу - разбира се, ако можеш да го направиш.

съвет:
Излез от анонимност(ако имаш лице).
цитирай
3. krotalka - Не му се връзвай на анонимното,
18.03.2009 17:38
то завижда, защото не може така добре да ги реди като тебе!
Зависта го изяжда отвътре!
цитирай
4. mamas - Не се връзвам, хич даже!
18.03.2009 17:45
Трогната съм от вниманието! Като се завъртят още няколко подобни току-виж ме пратили на първа ;-)

А на теб - благодаря! Забавлявай се!
цитирай
5. krotalka - То за да се редят
18.03.2009 18:53
в такава шеговита форма стихове, се иска талант, не само желание. Така е по-трудно, от колкото нормална мерена реч! Не е за всяка уста лъжица
цитирай
6. marinella - ех, бабаче,бабче
20.03.2009 19:55
как ми напомня всичко написано за "баба Цоцолана" - да си жива и здрава за поддържащата тема:)))
цитирай
7. mamas - На всички живот и здраве
20.03.2009 21:58
и честита пролет!
"баба Цоцолана" е класика, далеч съм от нея...но ти благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4699071
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930