Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 22:06 - Невена и приятели в Свиленград - Валентин
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 1937 Коментари: 6 Гласове:
12



Щастлива съм, че го познавам.
Няма да ви говоря за него - нека говори той.
Валентин Йорданов

Като кръг се усещам.
Като кръг се разбирам.
Ту студен, ту горещ съм,
кръговратът не спира...
Ту съм весел, ту тъжен,
ту съм строг, ту пък не,
но не мога да лъжа
като някои мъже...

Като бряг се усещам
от живота залян.
Няма никой отсреща,
аз съм Ин, аз съм Ян...
Аз съм бял, аз съм черен
и обичам и мразя.
Аз съм грешен и верен
раздавам се и се пазя...

Като стих се усещам.
Болен съм от изкуство.
Вечер звездните свещи
топлят моите чувства.
Аз съм сбор от емоции,
ту съм тежък, ту лек,
ту богат съм, ту прося.
Всъщност просто човек...

image

Моите стихове не се декламират.
Тяхната сила е в друго нещо.
Искам всеки да ги разбира
и ако може да ги усеща.

Не ползвам тежко-звучащи думи.
Темите взимам от битието.
Не е нужно всички стихове да сте чули,
един е достатъчен да докосне сърцето.

Поет-професия, зная, че няма.
Стихове пиша, защото мога.
Неуспехите ми, не са лична драма,
а успехите са заслуга на Бога.

Не съм маняк, но имам амбиция
да накарам четеца да ме обича.
Стиховете ми, са като моята визия,
а аз модерно не се обличам.

Е, разказах ви колкото мога.
За който не стига, нека да пита.
Обичам да пиша ужасно много,
затова и този стих опитах....

*****
"За който не стига..." - нека дойде при нас.
Къде ли?
В Свиленград, разбира се!






Гласувай:
12



1. valiordanov - Каквото и да кажа след този пост, ще е ...
30.10.2009 07:19
Каквото и да кажа след този пост, ще е премълчано...
цитирай
2. mamas - Ще ми го кажеш без думи...
30.10.2009 07:29
...когато се видим...

Чакам те в Свиленград!
цитирай
3. lotos16 - Добро утро и добър да е денят ти, mamas!!!
30.10.2009 07:50
Желая на всички Ви заслужения успех в Свиленград!!!
(Жалко, че Свиленград ми идва малко далече.)
Но си мисля, че все понякога и нашите пътеки ще се пресечат, може би по-скоро, отколкото очаквам!
Стискам палци!
цитирай
4. katan - СЛАВЕ!
30.10.2009 13:00
Хубав постинг!
Вал го заслужава!
А,каквото и да се каже за него все ще е малко!
Поздрави на всички ви и огромен успех!
цитирай
5. mamas - Благодаря, Павлина, от името на всички!
30.10.2009 13:32
lotos16 написа:
Желая на всички Ви заслужения успех в Свиленград!!!
(Жалко, че Свиленград ми идва малко далече.)
Но си мисля, че все понякога и нашите пътеки ще се пресечат, може би по-скоро, отколкото очаквам!
Стискам палци!

цитирай
6. mamas - Благодаря, Катенце!
30.10.2009 13:35
katan написа:
Хубав постинг!
Вал го заслужава!
А,каквото и да се каже за него все ще е малко!
Поздрави на всички ви и огромен успех!


Вал получава заслужена обич от всички, които са се докоснали до него, дори и само виртуално да е. А да си заедно с него на едно място, на живо, е невероятна емоция!
Хубав ден, мила!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679325
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031