Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 12:18 - Скромността е за тези, които нямат други качества
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 20188 Коментари: 59 Гласове:
16



Основавайки се на горната велика мисъл (ако някой знае автора, моля да ми го каже, и ако желае, да изрази мотивирано съгласие или несъгласие), искам да споделя с вас следната
Обща статистика за блога:

Прочетен от създаването: над 47000 пъти
Прочетен този месец: над 6500 пъти
Гласове от създаването: почти 6300
Гласове този месец: 1000
Глас № 999 за месеца: http://neslanchice.blog.bg/
Глас № 1000 за месеца: http://henzelski.blog.bg/
Потребители, избрали този блог в "Моят Blog.bg": 84
(Аз харесвам повече от 150 блога, но лимитът в "Моят Blog.bg" е само толкова - така че неизбраните, които ме четат, да не се сърдят. И аз ви чета!)

Постинг с най-много прочити и коментари:
http://mamas.blog.bg/poezia/2009/08/19/syblechi-me.382223
****************************************
Благодаря ви, приятели!

image

Поздрав за всички, на които четенето на моя блог доставя удоволствие!






Гласувай:
16



1. анонимен - Мерси!
21.08.2009 12:24
Подравления, както се казва!:)
Да си жива и здрава!
Ма направо ми иде да се върна при анонимните!
Хич не мислиш за хора със слаби сърца и болни амбиции!!!:):):


Да си все усмихната и различна Мамас !
С удоволствие те чета!
Още веднъж - поздрави и хубав ден!
Да стоилядиш!
цитирай
2. diso - И прекаленото самочувствие е не...
21.08.2009 12:27
И прекаленото самочувствие е недостатък, но съм напълно съгласен с теб.
Скромността може да е поради липса на други качества, но може да бъде и лицемерна маска.
цитирай
3. cefulesteven - Честито!
21.08.2009 12:30
Честито!
цитирай
4. mamas - И що при анонимните ще ходиш? Добре си така!
21.08.2009 12:31
tit написа:
Подравления, както се казва!:)
Да си жива и здрава!
Ма направо ми иде да се върна при анонимните!
Хич не мислиш за хора със слаби сърца и болни амбиции!!!:):):


Да си все усмихната и различна Мамас !
С удоволствие те чета!
Още веднъж - поздрави и хубав ден!
Да стоилядиш!

Благодаря за пожеланията и не ме мисли за днес - отивам на зъболекар след малко...брррррррр
цитирай
5. mamas - Е, аз не съм чак толкоз нескромна...само понякога ;-)
21.08.2009 12:33
diso написа:
И прекаленото самочувствие е недостатък, но съм напълно съгласен с теб.
Скромността може да е поради липса на други качества, но може да бъде и лицемерна маска.

И аз съм съгласна с твоите размисли.
Благодаря, че се отби и коментира!
Хубав ден!
цитирай
6. mamas - Благодаря, Стеф!
21.08.2009 12:35
cefulesteven написа:
Честито!

На фона на твоите прочити и гласове моето е капка в океана, но ми е хубаво и поисках да го споделя...
Прегръдка, приятелю!
цитирай
7. diso - Благодаря! И честито! Още много по ...
21.08.2009 12:36
Благодаря! И честито! Още много по толкова гласове и ПРИЯТЕЛИ!
цитирай
8. mamas - Пак благодаря...
21.08.2009 12:38
diso написа:
Благодаря! И честито! Още много по толкова гласове и ПРИЯТЕЛИ!

Още един приятел никога не е излишен!
цитирай
9. neslanchice - mamas,
21.08.2009 12:45
999 прегръдки и поне 10х усмивки от мен! :)))
цитирай
10. katan - Честито,Славе!
21.08.2009 13:29
Аз съм една от тези,които те четат с удоволствие!
Пожелавам ти в скоро време да се "похвалиш" поне с удвоен резултат!:)))
цитирай
11. iliada - :)
21.08.2009 14:33
И за мен е удоволствие да те чета ,така че ЧЕСТИТО И ОТ МЕН!:)
цитирай
12. ckarlet - И на мен много ми харесва Mamas, тази ...
21.08.2009 14:54
И на мен много ми харесва Mamas, тази мисъл, но човек определено трябва да си знае цената, защото, ако я надвиши ще стане смешен, но ако се подцени в този жесток и изпълнен с алигатори живот, ще стане жертва.
……………………………..
Приемам поздрава и ти благодаря, защото и аз съм от хората, които те четат и изпитвам огромно удоволствие от прочетеното!!!
Пожелавам ти да си все на върха!!!
цитирай
13. mamas - Хубаво ми стана, слънчице!
21.08.2009 15:48
neslanchice написа:
999 прегръдки и поне 10х усмивки от мен! :)))

Благодаря ти, прегръщам те и аз!
цитирай
14. mamas - Знам, Кате...Благодаря ти!
21.08.2009 15:51
katan написа:
Аз съм една от тези,които те четат с удоволствие!
Пожелавам ти в скоро време да се "похвалиш" поне с удвоен резултат!:)))

Всъщност това е просто повод да доставя радост на приятелите и на себе си чрез тях. Резултатът в цифри не е от особено значение, другото е по-важно...
цитирай
15. mamas - Усмивки и за теб!
21.08.2009 15:52
iliada написа:
И за мен е удоволствие да те чета ,така че ЧЕСТИТО И ОТ МЕН!:)

За мен пък е удоволствие да съзерцавам твоите фантазии!
цитирай
16. mamas - Благодаря, Скарлет!
21.08.2009 15:57
ckarlet написа:
И на мен много ми харесва Mamas, тази мисъл, но човек определено трябва да си знае цената, защото, ако я надвиши ще стане смешен, но ако се подцени в този жесток и изпълнен с алигатори живот, ще стане жертва.
……………………………..
Приемам поздрава и ти благодаря, защото и аз съм от хората, които те четат и изпитвам огромно удоволствие от прочетеното!!!
Пожелавам ти да си все на върха!!!

Да ти призная, малко ме е страх от високото, но... може и да го преодолея този страх, с подкрепата на верни приятели...
Усмихнат ден, Скарлет :)))
цитирай
17. ckarlet - Скъпа Mamas,
21.08.2009 16:12
не се страхувай от високото, просто се опитай да свикнеш, защото твоето място е там!!!
Така се радвам за теб!!! Ти просто не трябва да слизаш от първата страница!
цитирай
18. mamas - Ами днес съм там...но тъй разголена все пред очите на всички...
21.08.2009 16:25
ckarlet написа:
не се страхувай от високото, просто се опитай да свикнеш, защото твоето място е там!!!
Така се радвам за теб!!! Ти просто не трябва да слизаш от първата страница!

Има много талантливи и достойни хора в блога, много стойностни публикации. Не може все едни и същи да са постоянно на първа страница. А и това не е най-точният критерий за качество, така че не ме вълнува особено. Когато съм - съм. Когато не съм, не приритвам и не ходя да се оплаквам. Който иска да ме чете, знае как да ме намери...Ти от първа ли ме откри? Или от друг блог?
цитирай
19. ckarlet - Наистина, че от друг блог те открих. ...
21.08.2009 16:33
Наистина, че от друг блог те открих. Много си права!
цитирай
20. ckarlet - Но предпочитам такива като теб да ...
21.08.2009 16:35
Но предпочитам такива като теб да има на първа страница, защото твоята поезия е страхотна!
цитирай
21. mamas - И аз така съм открила повечето интересни за мен блогове.
21.08.2009 17:09
19.
ckarlet написа:
Наистина, че от друг блог те открих. Много си права!

20.
ckarlet написа:
Но предпочитам такива като теб да има на първа страница, защото твоята поезия е страхотна!

И продължавам да открива нови. Или пък като влезе някой при мен и надникна в неговия блог. Може да остана и да чета, може само да гласувам, за да върна жеста...зависи от много работи.
Относно "страхотната" поезия - за теб е такава, за други не. Съвсем естествено е. Различни вкусове, различни душевни нагласи, различна среда и жизнен опит...Аз си имам принцип: ако нещо не ми допада, не плюя по него. Може би просто не го разбирам, не че не е хубаво...
цитирай
22. mileidi46 - I ot men
21.08.2009 22:48
Pozdravi,pozdravi omainize!Razbu6uva duxovete,i mnogo ti se radvam! Ami i az ne te otkrix na parva...no te usetix ,4e si omaino bile..
цитирай
23. smile999 - !!!
21.08.2009 23:27
Прегръдки за теб Мам!
цитирай
24. tili - То и името ти е такова - Слава!
21.08.2009 23:34
Как да скромничиш сега? I say I love you ;-)))
цитирай
25. hel - Честито, Мам!
22.08.2009 00:31
Да се множат приятелите!
цитирай
26. mamas - Благодаря, Милейди!
22.08.2009 00:40
mileidi46 написа:
Pozdravi,pozdravi omainize!Razbu6uva duxovete,i mnogo ti se radvam! Ami i az ne te otkrix na parva...no te usetix ,4e si omaino bile..

Сродните души се усещат!
цитирай
27. mamas - Че и Ангелова, Лили!
22.08.2009 00:43
tili написа:
То и името ти е такова - Слава!
Как да скромничиш сега? I say I love you ;-)))

И аз те обичам...
цитирай
28. mamas - Множат се, hel! Благодаря!
22.08.2009 00:44
hel написа:
Да се множат приятелите!

цитирай
29. tus2alas - не съм съгласна за скромността
22.08.2009 01:01
Аз лично бях ужасно скромна, защото имах много ниско самочувствие и комплекси и не вярвах на комплиментите...Така че, съдейки по себе си, мога да заявя, че има скромни хора, които не просто изглеждат така, защото е по-хрисимо, нито пък са напълно лишени от качества...
цитирай
30. mamas - tus2alas - не съм съгласна за скромността
22.08.2009 02:07
tus2alas написа:
Аз лично бях ужасно скромна, защото имах много ниско самочувствие и комплекси и не вярвах на комплиментите...Така че, съдейки по себе си, мога да заявя, че има скромни хора, които не просто изглеждат така, защото е по-хрисимо, нито пък са напълно лишени от качества...

Според мен това не е било скромност, а по-скоро комплекс за малоценност...Преминала съм през това и познавам усещането. По отношение на комплиментите - дълги години и аз не знаех как да ги приемам. Все си мислех, че ме иронизират.
Мисля, че вече го преодолях.
Виж коментар 12 - за самооценката.
цитирай
31. ka4ak - поздрави Славе!
22.08.2009 02:24
Понякога просто няма време!Усмивки!
цитирай
32. henzelski - Здравей, Слава!
22.08.2009 07:27
Комплименти...;)
цитирай
33. lado - Цитат: Скромността е за тези, ...
22.08.2009 08:36
Цитат:
Скромността е за тези, които нямат други качества.


Sure... Аз съм на точно обратното мнение. "Показността е за тези, които нямат други качества." Скромният човек, не изпитва нужда да се показва. Нито себе си, нито постиженията си, нито качествата си, нито неосъществените си... неща. Поради една проста причина - качествата му вече го показват достатъчно. Те говорят вместо него. Докато "показният" човек (не се сещам за друго, по-точно определение) изпитва нужда да показва себе си. Поради... хм, няколко причини - 1. липса на качества; 2. ниско самочувствие/комплекси. Въобще границата е много тънка между това "качествата" ти да говорят за теб и това ти да ги развяваш наляво и надясно...
_________________
Мартин Сирашки, ІІI курс Политология
цитирай
34. lado - Съвременник на Владимир Димитров - Майстора
22.08.2009 09:19
"Той импонираше със скромността, добродетелите, човеколюбието си. Въпреки желанието и усилията си да не се набива на очи, да не досажда никому, доброто му сърце и необятната му душевност притегляха и приютяваха всички.“
цитирай
35. veselinvalev - lado
22.08.2009 09:28
Крайностите на съжденията са оправдими за ІІI курс Политология. Извини ме, приятелю, че така се обръщам към теб, но визитката, която си написал под своите съждения тук, е речеви жест на точно това за което ти говориш - за показност. И трябва ли ние да направим следните изводи:
1. липса на качества;
2. ниско самочувствие/комплекси.
Ще ти отговоря направо - не трябва да правим такива съждения.
Ти навярно си талантливо момче, което е прескочило "тънката граница между това "качествата" ти да говорят за теб и това ти да ги развяваш наляво и надясно..."
Ако ти беше скромен човек, ненатрапваш качествата си, щеше да си траеш и нямаше да пишеш тук. Щеше да чакаш "качествата" ти сами да говорят за теб. Но това няма как да се случи, защото те нямат свое собствено изразно средство. Изразното средство на качествата ти си самия ти. И твоя глас определя какво, как и кога да говориш. Проблемът всъщност, който дискутирате тук е свързан с думата "темперамент". Темпераментните хора са по показни, независимо от това дали са талантливи или неталантливи. По-малко темпераментните хора са по-малко показни, независимо дали са талантливи или неталантливи.
И двете съждения:
"Скромността е за тези, които нямат други качества." и
"Показността е за тези, които нямат други качества."
са всъщност невярни.
Всъщност има сблъсък на две неверни съждения. Този сблъсък не може да роди нищо градивно.
Той може да роди само сблъсък.
И не може да реши глупава дилема като тази скромният ли е талантлив или нескромният.
Нескромният Салвадор Дали - гений ли е или палячо.
Скромният, тих, незабележим и много мълчалив Йовков - гений ли е, или смотаняк.
Не се сблъсквайте напразно, приятели, просто оттеглете двете си неверни тези и си стиснете ръцете за нещо градивно.
А реклама и самореклама може да си прави всеки. В това няма нищо осъдително. Напротив, рекламата е жест към другия. Жест за взаимност. Рекламирайте се, не се сблъсквайте с отвън взети неверни, чужди вам съждения.
цитирай
36. анонимен - относно
22.08.2009 09:28
Скромността идва когато човек се пребори с гордостта, а гордостта наистина е качество което се явява при липсата на други такива.
цитирай
37. sowhat - анонимен
22.08.2009 09:42
анонимен написа:
Скромността идва когато човек се пребори с гордостта, а гордостта наистина е качество което се явява при липсата на други такива.

това за което ти говориш е смирение, а гордостта и горделивостта нямат много общи черти.
единствено и само в българия е прието скромността да краси човека, защото комунистите дълго време се опитваха да превърнат личността в част от стадото.
така по трудно се раждат лидери и по лесно се асимилират.
помисли над това
цитирай
38. lado - Тезата, която цитирах, не е моя, но я ...
22.08.2009 09:44
Тезата , която цитирах, не е моя, но я поставих като контрапункт на другата - също толкова безсмислена!
Но виж резултата - твоят коментар ще си го копирам като пример за трезво и здраво мислене. Останах изненадан не от това, че мисленето ти е на ниво,( чел съм постовете ти), а от жарта и пламъка, с които оборваш тези глупави съждения!
Завиждам ти за младежкия плам (много бих искал да съм на годините на юнака от 3-ти курс) и ти свалям шапка за човешкото отношение.
Оттеглям тезата на бъдещия политолог, участвал без да знае, в минидебат.
Поздрави на всички!
цитирай
39. veselinvalev - 36. анонимен -
22.08.2009 09:55
анонимен написа:
Скромността идва когато човек се пребори с гордостта, а гордостта наистина е качество което се явява при липсата на други такива.

Това също е невярно твърдение. Гордостта може да следствие от неправилно възпитание. Тя няма отношение към таланта. Аз познавам талантливи хора, много талантливи, които понякога проявяват отвратителна горделивост.
sowhat е права в това което казва.
Същевременно смирението и примирението са коренно различни, противоположни неща.
Смирението е личностна хармонизация със същността на природата и обществения ритъм.
Примирението е подчинение и прекланяне - страх - не само пред другия но и към цялото мировъзприятие. Примирението обикновено се съпътства с лицемерие, конформизъм и реваншизъм - подчинявай се на силния, мачкай слабия. Няма хармония и равнопоставеност в отношенията със света. Няма го равният поглед - очи в очи в една равнина. Това е което примирението отнема от човека - равнопоставеността, достойнството.
цитирай
40. soleilelle - Поздрави :)
22.08.2009 10:18
:) ами то и хваленето ти е едно такова приятно ;)
хубав ден,mamas :)
цитирай
41. hristam - Чувствам се поздравена
22.08.2009 10:21
и аз, Славе, защото твоят блог е за мен едно чудесно местенце, където обичам да се отбивам.

Да се множат хубавите мигове с приятели!
Прегръдки :)))
цитирай
42. mamas - Здравейте, приятели!
22.08.2009 11:24
Радвам се, че докато съм си пила кафето навън с приятели (за пръв път от доста време не пред компютъра), тук се е захванала сериозна и интересна дискусия. Т.е. постингът е постигнал главната си цел, макар и деликатно заявена в скоби: "(ако някой знае автора, моля да ми го каже, и ако желае, да изрази мотивирано съгласие или несъгласие)". Останалото в него е повод да зарадвам и себе си, и приятелите си с благодарност за вниманието, което ми оказват. Не ме убеждавайте, че за вас няма никакво значение колко хора ви четат и дали споделят написаното от вас! Никой не живее сам и не може да си е абсолютно самодостатъчен.
Надявам се дискусията да продължи в този конструктивен дух. Като неин инициатор и един вид домакин ще се опитам да взема отношение по това, което сте писали, но ми трябва малко време да го прочета по-внимателно и да го осмисля.
Моля, продължавайте!
цитирай
43. mamas - И за теб - с усмивка!
22.08.2009 11:28
smile999 написа:
Прегръдки за теб Мам!

Хубав ден!
цитирай
44. mamas - 31. ka4ak - поздрави Славе!
22.08.2009 11:31
ka4ak написа:
Понякога просто няма време!Усмивки!

Благодаря...
От понеделник съм на работа...и моето време ще се ограничи...
цитирай
45. mamas - 32. henzelski - Здравей, Слава!
22.08.2009 11:33
henzelski написа:
Комплименти...;)


Благодаря!
А отношение по основната тема няма ли да вземеш?
цитирай
46. krotalka - Поздравления Славе!
22.08.2009 11:38
Виж колко много приятели имаш тук!
Не е нужна да проявяваш излишна скромност!
цитирай
47. mamas - Соу, напълно съм съгласна с твоя отговор.
22.08.2009 12:00
sowhat написа:
анонимен написа:
Скромността идва когато човек се пребори с гордостта, а гордостта наистина е качество което се явява при липсата на други такива.

това за което ти говориш е смирение, а гордостта и горделивостта нямат много общи черти.
единствено и само в българия е прието скромността да краси човека, защото комунистите дълго време се опитваха да превърнат личността в част от стадото.
така по трудно се раждат лидери и по лесно се асимилират.
помисли над това

Горделивите не признават никого освен себе си. Горделив и високомерен са синоними.
Гордостта е друго нещо. Да се гордееш с това, което си постигнал, и да не криеш гордостта си, не е порок. Разбира се, това не значи навсякъде и пред всекиго да се изтъкваш, без връзка с темата на разговора. Но когато хората те оценят положително или ти благодарят за нещо, правилен отговор ли е "няма нужда, не заслужавам" и др.под. Това скромност ли е?
цитирай
48. mamas - 40. soleilelle - Поздрави :)
22.08.2009 12:04
soleilelle написа:
:) ами то и хваленето ти е едно такова приятно ;)
хубав ден,mamas :)

Благодаря - радвам се, че ти е станало приятно.
Хваленето е между другото, темата е за скромността като качество.
цитирай
49. анонимен - Винаги съм знаела
22.08.2009 12:07
Че съм най предпочитаната ,дори и в мазето на блога ,тъй като не съм скромна ! Цифрите около мен говорят красноречиво ! Не знаех ,че те водя в класацията и то двойно ,въпреки ,че не излизам всеки ден на първа с рекламата на модерация ! Поздравче ,хубавото и четеното и под рецензия личи !:,)))))))))))))))))))))))))Бъди здрава и твори ,а това с класациите е обидно дори и не е за хвалба ,защото често можеш да бъдеш четена от невежи хора ! Точните знаят къде си !
цитирай
50. mamas - 41. hristam - Чувствам се поздравена
22.08.2009 12:07
hristam написа:
и аз, Славе, защото твоят блог е за мен едно чудесно местенце, където обичам да се отбивам.

Да се множат хубавите мигове с приятели!
Прегръдки :)))

Прегръщам те, Хрис!
Ти си истинска приятелка...и си много скромна ;-)
цитирай
51. mamas - 46. krotalka - Поздравления Славе!
22.08.2009 12:10
krotalka написа:
Виж колко много приятели имаш тук!
Не е нужна да проявяваш излишна скромност!

Благодаря, Таня!
Така е, никога не съм се оплаквала от липса на приятели (и вече се научих да не проявявам излишна скромност - благодарение на приятелите).
цитирай
52. mamas - 49. lidis - Винаги съм знаела
22.08.2009 12:35
lidis написа:
Че съм най предпочитаната ,дори и в мазето на блога ,тъй като не съм скромна ! Цифрите около мен говорят красноречиво ! Не знаех ,че те водя в класацията и то двойно ,въпреки ,че не излизам всеки ден на първа с рекламата на модерация ! Поздравче ,хубавото и четеното и под рецензия личи !:,)))))))))))))))))))))))))Бъди здрава и твори ,а това с класациите е обидно дори и не е за хвалба ,защото често можеш да бъдеш четена от невежи хора ! Точните знаят къде си !


Здравей, Лидис! Благодаря ти!
В общи линии съм съгласна с теб. Но не с всичко (естествено е).
Не се сравнявам с другите, Боже опази! Ние всички сме толкова различни и ако в някоя област от живота интересите и разбиранията ни се докоснат до тези на някой друг, това е просто повод да комуникираме, да обменяме мисли и идеи или да направим нещо съвместно.
Има една мисъл на Ошо, която от години преписвам на първата страница на учителския си бележник, а в един от форумите, където пиша, даже я използвам за подпис: "Все по-високо и по-високо: не по-високо от другите, но по-високо от себе си." И ако в този постинг правя някакво сравнение, то е със самата себе си. В Блог.бг съм от април 2007г. Август 2009 ми носи удовлетворението от многото нови приятели, от съпреживяването на това, което споделям чрез стиховете си. Не знам точно кой ме чете (нямам време да следя статистиката постоянно, пък и скоро научих че има такова чудо), но тези, които пишат и коментират в блога ми, са стойностни хора - убедена съм.
Теб те открих покрай Валентин Йорданов. Познавам го лично и му имам огромно доверие. Знам, че той не хвали така безразборно, само за да печели гласове (те дори не го интересуват, знам). Харесах блога ти, влизах редовно. Сега се въздържам да го правя всеки ден и ти знаеш защо. И заради този намек: "въпреки ,че не излизам всеки ден на първа с рекламата на модерация !", и заради безпочвени обвинения към хора, които по стечение на обстоятелствата са се оказали на едно място с някого, когото не харесваш... Това не е за мен. Ценя хората за това, което са те самите, а не заради приятелите или неприятелите им...
Бъди здрава и продължавай да радваш приятелите и почитателите си с великолепните си снимки и разкази за България и света. Зарежи класациите и борбата за първа страница - нали те не са най-важното и според теб.
Хубав ден!
цитирай
53. mamas - lado, veselinvalev, вашият спор
22.08.2009 13:23
е на твърде високо, бих казала, академично ниво. Страх ме е да се намеся, да не изтърся някоя глупост.
Смирено се прекланям пред блестящия ви талант да владеете думите и да отстоявате позициите си в спора, без да нападате и унизявате по някакъв начин опонента си. Да владееш изкуството на спора - нещо, на което винаги съм се възхищавала.
Поздравявам ви, приятели!
цитирай
54. qbylkovcvqt - :) mamas, привет!
23.08.2009 11:05
Знаеш ли и аз преминах границата от 150, ама нали
http://diospiros.blog.bg/
е също мой блог, започнах там да избирам докато и там станат 150, тогава ще му мисля :), наистина тук в блог пространството има много читави хора, та как да се ограничи човек само до 150 :):):)

Поздрав!
цитирай
55. mamas - qbylkovcvqt - :) mamas, привет!
23.08.2009 11:18
qbylkovcvqt написа:
Знаеш ли и аз преминах границата от 150, ама нали
http://diospiros.blog.bg/
е също мой блог, започнах там да избирам докато и там станат 150, тогава ще му мисля :), наистина тук в блог пространството има много читави хора, та как да се ограничи човек само до 150 :):):)

Поздрав!

Здравей, адашке!
Не знаех, че имаш и друг блог!
И аз ли да взема да си направя още един... Хем да ги разгранича - един за сериозните работи, друг за зевзелъците :)))))))))))
цитирай
56. tota - Не се вълнувай, Славе,
23.08.2009 11:22
по важното е, че докосваш душите, защото пишеш с обич!!А, то писането е дар Божи!! Поздрави и светъл ден!!
цитирай
57. mamas - tota - Не се вълнувай, Славе,
23.08.2009 11:49
tota написа:
по важното е, че докосваш душите, защото пишеш с обич!!А, то писането е дар Божи!! Поздрави и светъл ден!!

Благодаря от сърце за този коментар...
Хубав ден и за теб!
цитирай
58. viki11 - Може да има много причити на този израз,
28.08.2009 19:52
че скромността е за тези, които нямат други качества.
Както и на израза, че
Скромността краси човека!

Зависи от ситуацията, човека и прочее.

В този случай смятам, че
... абе от една страна на ямболии им липсва истинско самочувствие. Току-виж им помогнало да се бият в гърдите! Може да се окаже важно за израстването им и излизането от едно тресавище, в което са затънали.

От друга страна не ми е симпатично това на мен...

... аз пък не съм скромна, защото са ми чели блога много.

Ами то и аз мога да пиша за секс честичко и да ме четат колкото си поискаш. Че мога и да си го "чета" сама, докато набера нужния брой гласове и броеве...
Никакъв проблем не е да си нагласиш четенето в блог.бг. Нито пък да спечелиш любопитковци и "ПРИЯТЕЛИ", които да те четат в замяна на същото.

Например, мен Хензелски много ме четеше, пък аз го отблъснах. И смятам, че има защо. А ти наблягаш,че гласува за теб. Е, и за мен. Той е отзивчив. И кво от това!


Май рядко срещам някой да набляга на качеството и смисъла. На израстването чрез писане и действия.
Повечето броят ли блоят ненужни неща.

Но ако беше го направила в по-шеговит тон щеше да е поносимо.

Мнението ми е искрено, затова може да не ти хареса.
Ако не ти...
има начини
прочети мненията на всички, които ти се мазнят.
цитирай
59. zaw12929 - Подравления,
30.04.2010 16:39
Подравления, Подравления,
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679006
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031