Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2009 01:28 - Съблечи ме
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 37614 Коментари: 106 Гласове:
31



Прегърни ме!
Искам те!
Съблечи ме!
Цялата...
Няма никак да е лесно -
с много ризи съм навлечена.
Ала ти не се плаши
и не бързай - имам време.
...Как да почнеш ли не знаеш?
Мъничко ще ти подскажа:

Първо бавно, с нежни пръсти,
съблечи от мен умората.
После ризите на грижите
смело настрани хвърли.
Не забравяй и тревогата,
дето в мене се е вкопчила!
Пипалата и, отровните,
всичките ги отскубни!

После...ризата със раните.
О, да, доста е надрана.
Но залепнала е, пустата!
Леко дръпваш, а боли...
Малко време ще отнеме
раните да излекуваш.
Но не се отказвай, моля те,
и додолу я смъкни!

Продължавай да събличаш
ризи вчерашни и... утрешни.
Куп натрупай, запали го -
нека изгори в страстта!

А когато ти се стори,
че наистина съм гола -
в най-потайните ми кътчета
съблечи ме
от страха!
...
За да мога да обичам...
 




Гласувай:
31



1. ka4ak - Страхотноооо!!!
19.08.2009 01:42
:)))))))))))))))))))
цитирай
2. darkanion - ee,
19.08.2009 01:42
супер мн ми хареса! смисъл, рими, всичко!
цитирай
3. neslanchice - Харесвам това стихотворение. . . ...
19.08.2009 01:43
Харесвам това стихотворение...
Благодаря ти, с усмивка от сърце :)
Спокойна и пълноценна да е нощта ти!
цитирай
4. elpidaa - моите аплодисменти!
19.08.2009 02:08
моите аплодисменти!
цитирай
5. romanov - Харесах!
19.08.2009 06:29
добро утро:)
ИБлагодаря!
цитирай
6. slavei - Добро утро, Славе!
19.08.2009 07:28
Не бой се! Страхът се стопява пред любовта!
Обичай и бъди обичана и няма да познаваш страх!
Въздействащ стих! Аплодисменти!
цитирай
7. baletlnetpepas - Да бе
19.08.2009 07:39
ей сега!
цитирай
8. lubara - Поздрави, mamas !
19.08.2009 07:55
Брависимо, чудесисимо!
цитирай
9. mamas - ka4ak - Страхотноооо!!!
19.08.2009 08:25
ka4ak написа:
:)))))))))))))))))))

Усмивки и за теб! Благодаря!
Честно, не очаквах толкова коментари още с пускането...Да не е заради заглавието този интерес, как мислиш?
цитирай
10. mamas - darkanion - ee,
19.08.2009 08:29
darkanion написа:
супер мн ми хареса! смисъл, рими, всичко!

Благодаря!
Щом и младото поколение се впечатлява, добре. Да не се отказвам да пиша подобни стихове ;-)
Успешен и приятен ден!
цитирай
11. mamas - neslanchice - Харесвам това стихотворение. . . ...
19.08.2009 08:32
neslanchice написа:
Харесвам това стихотворение...
Благодаря ти, с усмивка от сърце :)
Спокойна и пълноценна да е нощта ти!

Благодаря ти, слънчице! (Под секрет - и аз си го харесвам много...)
Пожелавам ти навсякъде да срещаш красота и обич!
цитирай
12. mamas - elpidaa - моите аплодисменти!
19.08.2009 08:34
elpidaa написа:
моите аплодисменти!

Покланям се!
И още веднъж...
Благодаря!
Хубав ден ти желая!
цитирай
13. hel - Чела съм го и друг път.
19.08.2009 08:47
Невероятно е!
Поздрав!

ПП А може и през нощта да съм го чела, а да ми се струва, че е било друг път и другаде.
Поклон!
цитирай
14. mamas - romanov - Харесах!
19.08.2009 08:48
romanov написа:
добро утро:)
ИБлагодаря!

Добро да е утрото и светъл денят!
Благодаря!
цитирай
15. mamas - slavei - Добро утро, Славе!
19.08.2009 08:50
slavei написа:
Не бой се! Страхът се стопява пред любовта!
Обичай и бъди обичана и няма да познаваш страх!
Въздействащ стих! Аплодисменти!

Добър да е денят ти, Пепи!
Благодаря ти за хубавите думи и куража, който ми даваш!
цитирай
16. mamas - baletlnetpepas - Да бе
19.08.2009 08:54
baletlnetpepas написа:
ей сега!


Ха-ха! Не бързай толкова (надявам се, че не си прочел само заглавието, щото туй събличане, за което пиша, не става тъй бързо...).
Благодаря, че се отби, приятен ден!
цитирай
17. hristam - Това е
19.08.2009 08:55
един от любимите ми твои стихове. Винаги се вълнувам, когато го чета.
Благодаря ти за него, Славе :)
цитирай
18. mamas - lubara - Поздрави, mamas !
19.08.2009 08:55
lubara написа:
Брависимо, чудесисимо!

Грация, сеньоре!
Радва ме оценката ти...
цитирай
19. анонимен - Скарлет
19.08.2009 08:56
Невероятно начало на този ден, Mamas! Толкова нежно и истинско!!! Поздрави и от мен!!!
цитирай
20. анонимен - Васил Стефанов
19.08.2009 08:59
Стахотно. Направо ме разби.
цитирай
21. baletlnetpepas - Да бе
19.08.2009 09:03
наистина ли?
Брей!
цитирай
22. mamas - hel - Чела съм го и друг път.
19.08.2009 09:14
hel написа:
Невероятно е!
Поздрав!

ПП А може и през нощта да съм го чела, а да ми се струва, че е било друг път и другаде.
Поклон!

Може би тук: http://mamas.blog.bg/poezia/2009/07/22/novo-predizvikatelstvo.367769
Благодаря, радвам се, че ти харесва.
Хубав ден!
цитирай
23. mamas - hristam - Това е
19.08.2009 09:15
hristam написа:
един от любимите ми твои стихове. Винаги се вълнувам, когато го чета.
Благодаря ти за него, Славе :)

Прегръдка, Хрис!
Вълнувам се когато ми пишеш такива работи...
цитирай
24. mamas - анонимен - Скарлет
19.08.2009 09:17
анонимен написа:
Невероятно начало на този ден, Mamas! Толкова нежно и истинско!!! Поздрави и от мен!!!

Благодаря ти, Скарлет!
Нека целият ти ден е така невероятен!
цитирай
25. goby3 - Великолепно!
19.08.2009 09:18
Поклон!
цитирай
26. mamas - анонимен - Васил Стефанов
19.08.2009 09:19
анонимен написа:
Стахотно. Направо ме разби.

Благодаря за така емоционално изразените усещания!
Хубав ден!
цитирай
27. mamas - baletlnetpepas - Да бе
19.08.2009 09:23
baletlnetpepas написа:
наистина ли?
Брей!

Сега ще спорим ли? Не знам ли аз по-добре, че е трудно да бъда "съблечена" от такива "ризи"?
Пък и "Бързата работа - срам за майстора!"
:)))
цитирай
28. mamas - goby3 - Великолепно!
19.08.2009 09:24
goby3 написа:
Поклон!

Благодаря!
Радвам се, че те е докоснало...
цитирай
29. zulu - :)))
19.08.2009 09:26
Много ми хареса този стих-молитва!!
Поздрави! :))
цитирай
30. goby3 - 28. mamas
19.08.2009 09:28
Какво говориш!Прозвуча ми,като нещо казано от мен!
И съм сигурна,че и други са го усетили така! :)
цитирай
31. mamas - zulu - :)))
19.08.2009 09:34
zulu написа:
Много ми хареса този стих-молитва!!
Поздрави! :))

Благодаря!
Не бях го мислила като молитва, но и това определение ми харесва...
Хубав ден!
цитирай
32. mamas - Може би...
19.08.2009 09:36
goby3 написа:
Какво говориш!Прозвуча ми,като нещо казано от мен!
И съм сигурна,че и други са го усетили така! :)

На друго място някой беше писал, че сме много "навлечените" с подобни "ризи".
Може това да е обяснението, че се харесва и коментира това стихотворение...
цитирай
33. eliana - Mного
19.08.2009 09:53
ми хареса,mam,kато мелодия,хубав ден!
цитирай
34. mamas - eliana - Mного
19.08.2009 10:10
eliana написа:
ми хареса,mam,kато мелодия,хубав ден!

Изпя ли си го, Ели?
Много от стиховете ми се раждат като мелодия.
Специално този - като шепот...

Хубав ден и за теб, с много усмивки!
цитирай
35. анонимен - bayco
19.08.2009 10:13
разкош!!! Приятен ден!
цитирай
36. inel379 - Сред зелените поля искам волна аз да тичам...
19.08.2009 10:17
...защото те обичам...
Извисяването винаги започва от някъде, но за него няма предел!
Благодаря!
Изпълнен с вдъхновение ден ти желая!
цитирай
37. mamas - анонимен - bayco
19.08.2009 10:24
анонимен написа:
разкош!!! Приятен ден!

Благодаря, приятен нека е и твоят ден!
цитирай
38. mamas - inel379 - Сред зелените поля искам волна аз да тичам...
19.08.2009 10:28
inel379 написа:
...защото те обичам...
Извисяването винаги започва от някъде, но за него няма предел!
Благодаря!
Изпълнен с вдъхновение ден ти желая!


Пожелание за вдъхновение от "вдъхновената" - няма как да не се сбъдне!
Благодаря!
цитирай
39. glarus - Искренно истинско женско..
19.08.2009 11:13
Благодаря ти за това!
цитирай
40. sunflower - Много е хубаво!
19.08.2009 11:25
И много ме замисли за ... страха. Чудя се дали някой някога изобщо има смелост да обича истински .... след първия път, ... след първите рани ...
цитирай
41. mamas - glarus - Искренно истинско женско.
19.08.2009 11:50
glarus написа:
Благодаря ти за това!


И аз ти благодаря - за споделянето...
цитирай
42. mamas - sunflower - Много е хубаво!
19.08.2009 11:52
sunflower написа:
И много ме замисли за ... страха. Чудя се дали някой някога изобщо има смелост да обича истински .... след първия път, ... след първите рани ...

Наистина, нужна (ми) е смелост...
Благодаря за съпричастието!
цитирай
43. mamas - silencemurmur - Много условия,
19.08.2009 12:57
silencemurmur написа:
за да мога да обичам. Не е ли по-скоро най-естественото на света ‘обичането‘?

поздрав

Благодаря!
Мога да обичам и без условия...след събличането на страха...
цитирай
44. qbylkovcvqt - Гола съм. Съвсем съм гола. От умо...
19.08.2009 13:17
Гола съм.
Съвсем съм гола.
От умората и грижите.
Като нова съм,
смъкнах веригите
на тревогата,
освободих се от задръжките.

Смъкнах ризите учтиви
и груба мога да съм,
но съм гола...
гола пред теб и целия свят,
пречистена,
прозрачна съм, като езерна вода.

Само омразта и калта,
на злобата
още се вият около моята снага...
докога...
аз съм гола
съвсем съм гола
ослепителна!

Какво пък -
ще остана под дъжда
под твоя благодатен дъжд.
Нека се излива
върху мен отровата -
нали сега си с мен,
ще ме защитиш...
цитирай
45. mamas - qbylkovcvqt - Гола съм. Съвсем съм гола. От умо...
19.08.2009 13:37
Прекрасна голота!
Дъждът "благодатен" на споделената любов ще измие омразата и калта!
цитирай
46. veselinvalev - Гатанки
19.08.2009 14:19
Като отидем в бутика, казва: "Облечи ме!"
Като се приберем от бутика, казва:
"Ха сега съблечи ме!".
И ние какво правим.
Цял живот си играем -
на събличанка и обличанка.
Ето това правим.

Ха сега, мили деца,
познайте коя е Тя?

_________________


Имам и втора гатанка:

Докато е малка
я обличат в страх.
Като порасне
сама се облича
в него.
Накря идва
при теб
и ти казва:
"Съблечи
от мен страха."
Как да не я...
Обичаш.

Ха сега,
мили деца,
кажете
коя е тя?

_____________

Имам и трета гатанка:

"Много ли ще ме биеш
за гатанките, Славче?”

Ама нея си я държа
облечена.
За да не хукне
гола навън
кога я погнеш,
та да и се смеят
децата.
_________________
Гатанките писа
с много
несъблечен страх
Веско Зевзека.
цитирай
47. mamas - veselinvalev - Гатанки
19.08.2009 14:58
veselinvalev написа:


_1. НЕ СЪМ АЗ________________


Имам и втора гатанка:

Докато е малка
я обличат в страх. ...ВЯРНО!
Като порасне
сама се облича
в него. ...................ВЯРНО!
Накрая идва
при теб
и ти казва:
"Съблечи
от мен страха."
Как да не я...
Обичаш..................ПРОСТО НЕВЪЗМОЖНО!

Ха сега,
мили деца,
кажете
коя е тя? ................А СЕГА ДЕ!

_____________

Имам и трета гатанка:

"Много ли ще ме биеш
за гатанките, Славче?”.....ЗА ЕДИН БОЙ ЛИ СИ?

Ама нея си я държа
облечена.
За да не хукне
гола навън
кога я погнеш,
та да и се смеят
децата.
_________________
Гатанките писа
с много
несъблечен страх
Веско Зевзека.


Как ли се съблича мъжки страх?

Благодаря за този толкова свеж и оригинален коментар!
цитирай
48. smile999 - Мам...
19.08.2009 15:16
възхитена съм!
Не е от заглавието, стихът е чудесен!Точно по женски!
Прегръдки, с най-добри чувства!:)
цитирай
49. mamas - smile999 - Мам...
19.08.2009 15:59
smile999 написа:
възхитена съм!
Не е от заглавието, стихът е чудесен!Точно по женски!
Прегръдки, с най-добри чувства!:)


Благодаря!
Прегръдка и от мен!
цитирай
50. mileidi46 - MAMAS,
19.08.2009 16:37
http://mileidi46.blog.bg/hobi/2009/08/19/za-teb-mamas.382565 vsi4ko sam ti kazala tuk! Za TEB E!!
цитирай
51. mmagy - Великолепно е. . . . . Без коментар. ...
19.08.2009 17:27
Великолепно е.....Без коментар.
Прегръщам те :)
цитирай
52. mamas - Благодаря, Маги!
19.08.2009 17:30
mmagy написа:
Великолепно е.....Без коментар.
Прегръщам те :)


Прегръдка и от мен!
цитирай
53. veselinvalev - mamas
19.08.2009 17:34
Хареса ми идеята ти с ремарките, Славче. Реших и аз да се пробвам с тях. Щото, за проба пари не вземали.

СЪБЛЕЧИ МЕ

Прегърни ме! - /АМЧИ АЗ КО ПРЯЯ СИА? ВИЖ КАК СА МИ И ДВЕТЕ РЪЦЕ.
Искам те! - /Е, ДАЛ СЪМ СЪ./
Съблечи ме! /АМ НАЛИ СЪМ ПОЧНАЛ, ЧОДЖУМ./
Цялата... /Я НИЙ РАБУТТА НАПОЛВИН НЕ ЗАРЯЗВАМЕ./
Няма никак да е лесно - /ЛЕСНО, ТРУДНО, ХВАНАЛ СЪМ СЕ./
с много ризи съм навлечена. /МНОЖКО СА, БАЯ, БАЯ./
Ала ти не се плаши /Я, Ш СЪ ПЛАША, САМО КАТАДЖИЙ МОЖ МА МЕНЕ УПЛАШИ./
и не бързай - имам време. /Я, ШИ БЪРЗАМ. ШИ УДАРЯ И АЗ ИДИН ОТПУСК НА МУРЕТУ./
...Как да почнеш ли не знаеш? /КАТ МА СПРАТ ЗНАМ - ЗАПОЧВАМ ДА СА ПРАЯ НА АМСАЛАК./
Мъничко ще ти подскажа: /Е, НЪЛ ЗА ТУЙ СА ПРАЯ НА АМСАЛАК./

Първо бавно, с нежни пръсти, /АЗ И ЛАДАТА ТАКА ПИПАМ/
съблечи от мен умората. /ТЯ И ЛАДАТА МАЛКО КАТАЛЯСАЛА./
После ризите на грижите. /А, СМЯНЯХ РИЗИ И БУТАЛА ЛАНИ, СЕГА НЯМАМ ГРИЖА С ТЯХ. НИЩО НЕ И ЛОПА ВЕЧИ. ФЪРЧИ НИ СЪ СТИГА./
смело настрани хвърли. /ФЪРГАМ КЪЧ НАПРАУ КАТ Я ИЗДУЯ ТЪЗ ГАЗ./
Не забравяй и тревогата, /А, КАТАДЖИИ ДЕБНАТ, ИМАМ АЗ ИНО НАУМ, АМА СЕГА Ш НАТИСНА ЯКУ./
дето в мене се е вкопчила! /Я СТИСКАМ ЗДРАВО АЗ ВОЛАНА. ПИПНАЛ ЛИ ГО, НЕ ГО ПУСКАМ./
Пипалата и, отровните, /БАЯ ПУШЕК ИМА НА ТЕЗ НАШТИ ПЪТИЩА, ЧИ ТО КУЛА ДУ КУЛА, АМА И НА ОТРОВИ СВИКНАХМЕ НИЙ. НА СИЧКУ СВИКНАХМЕ ВЕЧИ./
всичките ги отскубни! /ЗА ТУЙ НАШТУ МУРЕ НАПРАВО ГО ОТСКУБНАХ СКОРОСТНИЯ ЛОСТ. ГОЛЯМ ЗАДРЪСТЕНЯК. НА ПЕТОЛЪЧКАТА - НАЙ-МНОГО./

После...ризата със раните. /ЗИМАТА ЕДИН КОМШИЯ МИ Я ДРАСКА С ПИРОН./
О, да, доста е надрана. /КАК НАДРАНА!? КЪДЕ!? ЧИ АЗ Я БОЯДИСВАХ НАНОВО!?.../
Но залепнала е, пустата! /А ДЪРЖИ СИ НОВАТА БОЯ. НИЩО И НЯМА./
Леко дръпваш, а боли... /Е, МАЛКО ГАЗ САМО. НЯМА ЛОШО ДА ДРЪПНА МАЛКО. ЕЙ ТОЗ МАСКВОЧ СИГА Ш ГУ ИЗРЕЖА. ВИЖ КАК СЪ ПУЛИ С ТЕЗ УЧИЛА ПИНСИУНЕРА МУ С ПИНСИУНЕР. НАПРАУ ГУ ЗАБУЛЯ. ХА НЕКА МИ ГЪЛТА ПУШЕКА.
Малко време ще отнеме /СВЪРШИ ТЯ ВЕЧИ, НИ СЪ ВИДИ МАСКВОЧА./
раните да излекуваш. /А ИМАМ СИ АПТЕЧКА. ЧИ ИНАЧИ ГЛУБЯВАТ КАТАДЖИЙТИ. НАШ КАК СЪ ЗАЯЖДЪТ./
Но не се отказвай, моля те, /КЪДЕ Ш СЪ УТКАЖЪ, НИ ПОВИЧИТУ ПЪК ГУ МИНАХМИ./
и додолу я смъкни! /ПУСНАЛ СЪМ Я ТУКА ПУ ИНЕРЦИЯ. НАНАДОЛНИЩИ ЩОТО./

Продължавай да събличаш /ЖЕГА, ЖЕГА, НЯМА КЛИМАТИК. СФАНА МИ СЪ ВРАТЪ УТ ТОЗ УТВОРЕН ПРУЗОРИЦ./
ризи вчерашни и... утрешни. /А, ПОВЕЧЕ РИЗИ И СИГМЕНТИ НЕ СМЕНЯМ. С ТЕЗ ШИ Я ПИНСИУНИРАМ ЛАДАТА./
Куп натрупай, запали го - /И ПУЖАРУГАСИТЕЛ ИМАМ. В БЪГАЖНИКЪ. МОЖИ ДАЖИ И ДА РАБОТИ./
нека изгори в страстта! /НАГАР МАЛКО ДАВА НА АСПУХЪ./

А когато ти се стори, /ЧУКНА НЕЩУ УТ СТРАНИ СЯКАШ. ТОЗ ДЕТ СЪ РАЗМИНАХМИ СЯКАШ КАМИЧЕ НАСТЪПИ?.../
че наистина съм гола - /Я, ТИ ЩО СИ ТЪЙ ХЕПТЕН ДИБИДЮС?/
в най-потайните ми кътчета /ЕЙ КЪДЕ СЪ СЕ СКРИЛИ ПАЛКАДЖИЙТИ, ВИЖ ГИ./
съблечи ме /ЕЙ КЪДЕЙ, ЗНАЕХ СИ, СПИРАТ МЕ. МЧИ АЗ ПРЕГЛЕД НЕ СЪМ МИНАЛ. КО Ш ПРАЯ СИГА?/
от страха! /МАЛЕЙ, АМ ТИ СИ ДИБИДЮС ГОЛА, КО Ш КАЖАТ СИГА КАТАДЖИЙТИ.../
...
За да мога да обичам... /ЕЙ ТАКЪВ МИЙ НА МЕН ПИКЛИВИЯ БАКШИШКИ КЪСМЕТ!!! ЕЙ СИГА ВЕЧИ МИ ОДРАХА НАЦЯЛО КОЖАТА, ДА ГО Е.../
цитирай
54. mamas - Милейди, благодаря за поздрава и превода!
19.08.2009 18:15
mileidi46 написа:
http://mileidi46.blog.bg/hobi/2009/08/19/za-teb-mamas.382565 vsi4ko sam ti kazala tuk! Za TEB E!!

"Съблечи ме" на италиански (буквален превод, направен от Милейди)

Abraccia mi...
Ti voglio!...
Spoglia mi...
Tutta...
Non sara faccile -
con molte sono vestita!
Ma non avere paura,
e non farlo veloce - ho il tempo.
...Non sai come iniziare?
Ti devo suggerire un po:

Prima lentalmente,con dolcezza dita,
spogli da me la mia stancezza...
poi le camicie di cura ,
con curaggio caccia li aparte...
Non dimenticare anche la preocupazione,
incollata di me -
come una piovra tossica......strappala!!!....

Poi la camicia con le ferite.
O.si,e abbastanza rotta e!
Pure lei si e incolata,besstiaccia!
estrarre delicatamente....fa male...
ci vorra un po di tempo
per curare lr ferite.
Ma non rinunciare, ti prego,
tirala tutta in giu!!

Continua a spogliare
le camicie da ieri ...e domani.
fai con loro una rogo,
e lasciali bruciare con passione!

E quando ti sembra,
che da vero sono gia nuda
nella maggior parte dei miei luogi segreti
spoglia da me
la paura!
...
Per рoter amarti....

цитирай
55. mamas - 54. veselinvalev - Веско, давай аптечката!
19.08.2009 18:22
Стана ми лошо от смях!
Аз тука се пеня да пиша италианския превод, пък ти...чудиш се как да ме умориш!!!
Това заслужава самостоятелен постинг, да го пуснеш в блога си! Разрешавам ти да зададеш контролна работа - нови прочити на "Съблечи ме"!
цитирай
56. veselinvalev - mamas
19.08.2009 18:54
Ти сега разбра ли, защо теб те превеждат на италиански, а мен не. Ами то твоето е преводимо. А пък моите ремарки. Малий. То няма как да го разберат пустите италианци, даже и да се преведе някак си. Да не ги мислим ний повече тях италианците, Славче. Аз наистина се притеснявах как ще реагираш. Щото ако беше някоя префърцунена поетеса - малей... Щеше да ме накълца на ситно и да се фръцне накрая. Ама ти - браво - мъжко момиче.
Че аз ако дам ново контролно по твоето стихотворение - ти даваш ли си сметка, че то ще стане най-четеното в нета? Всъщност сам навитак. Но ми позволи да напиша, че с твое позволение го публикувам, също и за моят прочит. Направо ще е хит номер едно ти казвам. С това заглавие "Съблечи ме". Как ще устояваш на славата направо не знам, Славче.
цитирай
57. mileidi46 - E ,Veso
19.08.2009 18:59
Az sam prefarzunena balgarka---a ne italianka...tova,4e jiveq tuk ne me pravi italianka,i da ti kaja bix se po4uvstvala obidena...da sam ..italianka.Ne!
цитирай
58. veselinvalev - mileidi46
19.08.2009 19:10
Милейди, нищо лошо не съм си помислил за теб, а пък камо ли да съм казал. Написах само, че глупостите дето ги написах аз като ремарки са непреведими. А и даже да са преведими, то италианците не знам дали ще усетят тоя нашия натурален таксиметров индивид.
Отнасям се с огромно уважение към твоят жест да преведеш това стихотворение на нашата приятелка Слава на италиански. Просто аз от нейното много лирично и чувствено произведение направих нещо съвсем друго и от там дойде моята боязън това "друго" как ще бъде изтълкувано. С удоволствие ще следя нещата, които публикуваш в своя блог. Моля за извинение, ако съм те засегнал косвено по някакъв начин, mileidi46. Вярвям, че вече ще ми си усмихнеш и ще си усмихната.
цитирай
59. mileidi46 - Veso,
19.08.2009 19:41
O boje, daje go pisax mnogo usmixnata-Da ne kaja ,4e mi potekoxa salzi ot smqx,na tvoeto,,Liri4no i 4uvstveno'' proizvedenie.Napravil si go, s mnogo tanko 4uvstvo...pozdravlenia! A da ti kaja,italianzite mnogo bavno sxva6tat i na 4ist literaturen italianski da im go kaje6! 4ist italianski li kazax?..Nema takav.Tuk vseki grad i selo si ima svoi esik i gramatika...Blagodarq ti, ne se zadalbo4avai...ne sam se obidila..ne sam takav 4ovek.6te mi bade priatno da me pose6tava6...az sam vse o6te proxojda6ta...v tozi blog..Pozdravi
цитирай
60. анонимен - Svetlana
19.08.2009 19:43
Slava,ljubimoto mi stihotvorenie !!!
Pozdravi ot Bulgaria!
Svetlana
цитирай
61. mamas - анонимен - Svetlana
19.08.2009 20:08
анонимен написа:
Slava,ljubimoto mi stihotvorenie !!!
Pozdravi ot Bulgaria!
Svetlana

Добре завърнала се! Чакам писмо на имейла!

п.п. Ти няма ли да ме преведеш на английски? Виж Милейди и Веско какъв дебат водят аз докато се потя да приготвям зимнина!

Прегръдка за теб!
цитирай
62. mileidi46 - Ooo
19.08.2009 20:10
mamas,ama ti naistina si se sablelkla ve4e ...krai pe4kata...xe xe..
цитирай
63. mamas - 57. veselinvalev - Не ме е страх от славата, давай!
19.08.2009 20:11
veselinvalev написа:
Ти сега разбра ли, защо теб те превеждат на италиански, а мен не. Ами то твоето е преводимо. А пък моите ремарки. Малий. То няма как да го разберат пустите италианци, даже и да се преведе някак си. Да не ги мислим ний повече тях италианците, Славче. Аз наистина се притеснявах как ще реагираш. Щото ако беше някоя префърцунена поетеса - малей... Щеше да ме накълца на ситно и да се фръцне накрая. Ама ти - браво - мъжко момиче.
Че аз ако дам ново контролно по твоето стихотворение - ти даваш ли си сметка, че то ще стане най-четеното в нета? Всъщност сам навитак. Но ми позволи да напиша, че с твое позволение го публикувам, също и за моят прочит. Направо ще е хит номер едно ти казвам. С това заглавие "Съблечи ме". Как ще устояваш на славата направо не знам, Славче.


Имаш благословията ми, чакам резултата!
Продължавам да се смея :-))))))))))))

п.п. Относно славата...ако имах връзки с модераторите, както си мислят някои хора, постингът щеше да е в най-коментирани през целия ден...
цитирай
64. mmagy - . veselinvalev - mamas
19.08.2009 22:05
Чудесни сте и аз се смея със сълзи!!!
Аплодисменти!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
65. mamas - Посетител №888 в блога ми днес:
19.08.2009 22:12
http://wesly.blog.bg/
Благодаря!
цитирай
66. mamas - Милейди, това съм го пропуснала, ама се поправям...
19.08.2009 22:16
mileidi46 написа:
mamas,ama ti naistina si se sablelkla ve4e ...krai pe4kata...xe xe..

Бурканите врат...провинциална му работа...
цитирай
67. mamas - 65. mmagy - . veselinvalev - mamas
19.08.2009 22:19
mmagy написа:
Чудесни сте и аз се смея със сълзи!!!
Аплодисменти!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Какво ни чака още Веско като зададе контролното...не ми се мисли...
Я да надникна да не го е задал вече!
цитирай
68. mileidi46 - Slave
19.08.2009 22:20
Tova xi4 da ne te pritesnqva! Vajnoto e 4e,tuk te4e 67 komentar,a ne te vijdam na parva...bi trqbvalo tozi xubav posting,s tova xubavo stixotvorenie da e tam!!!XA!!
цитирай
69. анонимен - Svetlana
19.08.2009 22:35
Niama problem da te preveda na angliiski ,no niama da zvuchi taka omagiosvashto kakto si go kazala ti... Ne e vuzmozno prosto niakoi da go kaze po-dobre ot teb :)
Shte ti pisha
Svetlana
цитирай
70. mamas - Милейди, това не е най-важното!
19.08.2009 23:01
mileidi46 написа:
Tova xi4 da ne te pritesnqva! Vajnoto e 4e,tuk te4e 67 komentar,a ne te vijdam na parva...bi trqbvalo tozi xubav posting,s tova xubavo stixotvorenie da e tam!!!XA!!

Важни са приятелите, а за тях не е нужно да си на първа, за да те намерят.
Аз си имам обяснение: категориите са много, не може само от една категория най-коментираните постинги да са на първа, не е справедливо. Но някои не го проумяват и постоянно протестират.
Била съм много пъти на първа и пак не съм имала толкова влизания, така че това не е определящо.
цитирай
71. mamas - Светлана, не го вземай насериозно!
19.08.2009 23:03
анонимен написа:
Niama problem da te preveda na angliiski ,no niama da zvuchi taka omagiosvashto kakto si go kazala ti... Ne e vuzmozno prosto niakoi da go kaze po-dobre ot teb :)
Shte ti pisha
Svetlana

Написах го по повод закачката на Веско.
цитирай
72. mileidi46 - Mamas
19.08.2009 23:09
Az nai -malko znam pravilata tuk.Da, ima6 pravo ,no ponqkoga na parva visqt nqkakvi bozavi postingi s dni i draznqt...a xubavi ne6ta ostavat neotkriti ot mnogo xora,koito bixa se zaradvali da pro4etat .....Ami neznam.Moje i da e taka,no mislq ,4e trudno 6te te otkriqt novi 4itateli....ako ne te zarnat na parva i da ti zapomnqt nika...
цитирай
73. allbi - Е,
19.08.2009 23:50
наистина стих предлазполагащ към купон :)
Поздрави !
Така се бях скапала, че дори не минах да гласувам и пропуснах ...
иначе щях да се включа по-рано и аз с нещо мое ...
цитирай
74. mamas - Албенче, ми то не е късно!
19.08.2009 23:57
allbi написа:
наистина стих предлазполагащ към купон :)
Поздрави !
Така се бях скапала, че дори не минах да гласувам и пропуснах ...
иначе щях да се включа по-рано и аз с нещо мое ...


Купонът сега започва при Веско
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2009/08/19/syblechi-me-vnezapno-kontrolno.382838
цитирай
75. анонимен - страхотно е - земно и истинско ...
20.08.2009 01:29
страхотно е - земно и истинско
мога да кажа само едно голямо Браво
цитирай
76. mamas - Благодаря за оценката!
20.08.2009 01:34
fireandice написа:
страхотно е - земно и истинско
мога да кажа само едно голямо Браво

Приятна вечер!
цитирай
77. ckarlet - Добро утро mamas, само да ти се пр...
20.08.2009 09:32
Добро утро mamas, само да ти се представя, че вече и аз не съм анонимна, ако може така да се нарече. Малко е нескромно, но се надявам да ме посрещнеш поне с прегръдка:)))
Хубав и усмихнат ден!
цитирай
78. mamas - Голяма прегръдка за теб, Скарлет!
20.08.2009 09:36
ckarlet написа:
Добро утро mamas, само да ти се представя, че вече и аз не съм анонимна, ако може така да се нарече. Малко е нескромно, но се надявам да ме посрещнеш поне с прегръдка:)))
Хубав и усмихнат ден!


Добре дошла!
цитирай
79. ckarlet - Mamas,
20.08.2009 09:57
благодаря ти и аз те прегръщам силно!!!
цитирай
80. tili - 81 неанонимен
20.08.2009 12:08
Идвам и аз като ка4ака да си гепна някоя мисъл от коментарите, та дано да изкарам поне една тройка на контролното, но като ти е празна главата - не можеш и да крадеш умно ;-))) Ще трябва да се мислиии! Боужеей, нямате милост към лятно затъпелите си ученици това даскалите!
цитирай
81. mamas - tili - 81 неанонимен
20.08.2009 12:15
tili написа:
Идвам и аз като ка4ака да си гепна някоя мисъл от коментарите, та дано да изкарам поне една тройка на контролното, но като ти е празна главата - не можеш и да крадеш умно ;-))) Ще трябва да се мислиии! Боужеей, нямате милост към лятно затъпелите си ученици това даскалите!

Мила Тили-Лили! Не четеш внимателно! Даскалът обеща да не пише оценки: "Оценки този път няма да поставям. Само ще коментирам."
Или те е страх от това: "А и не се знае. Може да ми хрумне да поставям и оценки. "
Ако те е страх там, анализирай тук! Оценки няма да има, само благодарности!
И пожелание за ден, пълен с красиви емоции!
цитирай
82. анонимен - възможно ли е
20.08.2009 12:29
толкова силно чувство
да ме блъсне,сякаш
насрещен експрес от монитора
прегазва душата ми,посмяла от
внезапна страст,избухнала
дълбоко в нейните дебри
да надигне глава
сякаш пиленце,което е дочуло
зова на майка си в ноща?
...
Страхотно е,мадам!!!
Моите поздравления!!!
Незабравим и светъл ден Ви желая!!!
цитирай
83. mamas - 0rth0d0x - възможно ли е
20.08.2009 12:47
0rth0d0x написа:
толкова силно чувство
да ме блъсне,сякаш
насрещен експрес от монитора
прегазва душата ми,посмяла от
внезапна страст,избухнала
дълбоко в нейните дебри
да надигне глава
сякаш пиленце,което е дочуло
зова на майка си в ноща?
...
Страхотно е,мадам!!!
Моите поздравления!!!
Незабравим и светъл ден Ви желая!!!

Щом се е случило, значи е възможно!
А този стих...той е по-голямо признание от всякакъв род хвалебствени коментари и оценки...и ме вълнува дълбоко...
Благодаря...
цитирай
84. анонимен - mamas
20.08.2009 12:56
Трогнат съм ...
:)
цитирай
85. анонимен - винаги е болка
20.08.2009 13:09
и по-добре да бъде чуждата. поне е за предпочитане.:)
поздрави!
цитирай
86. mamas - И пак благодаря - че се върна още веднъж...
20.08.2009 13:13
0rth0d0x написа:
Трогнат съм ...
:)

цитирай
87. mamas - 86. анонимен - винаги е болка
20.08.2009 13:16
анонимен написа:
и по-добре да бъде чуждата. поне е за предпочитане.:)
поздрави!

Защо? Аз и своята не заменям:

Не давам дори и болката,
дето и днес ме разкъсва.

Ако не бях разпъвана,
ще можех ли да възкръсвам?

Благодаря, че се отби и коментира! Хубав ден!
цитирай
88. анонимен - mamas
20.08.2009 13:30
Не само,че се върнах - смятам да не си отивам скоро :)
цитирай
89. mamas - Да разбирам ли, че започваш да четеш блога ми наред?
20.08.2009 13:37
0rth0d0x написа:
Не само,че се върнах - смятам да не си отивам скоро :)

Аз пък отивам да слушам музика при теб :)
цитирай
90. анонимен - :)
20.08.2009 13:40
mamas написа:
0rth0d0x написа:
Не само,че се върнах - смятам да не си отивам скоро :)

Аз пък отивам да слушам музика при теб :)

О,да...заповядай,когато пожелаеш :)
цитирай
91. tili - Копвам го от при Вълев
20.08.2009 14:15
8. tili - Ето ти Учителю един контрапуНТ на Слава
13:54
ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ

И веднага ме пусни!

Не искам вече!
Тук измръзнах!
Тръгвам си,
че нямам време
за вечните ни хитрини!

Даже да не ти е ясно -
някак си се оправи!
Няма да е никак лесно -
с много ризи се навличах
от суетност и лъжа,
но лъжата е до време.
Чак сега ли го разбра?

Всъщност - хич не ме обличай -
всичко ще оставя тук!
Ще си тръгна аз така -
няма как да облека
всички свои стари ризи
без да ги поизпера.

Как петната да изтрия,
няма препарат за тях!
Че с булото на срам и грях
живота си сама окалях!

Нямам вече сетива,
ни отровни пипала,
фалш - любовните слова.
Дворът тих не е за нас,
ни въздишки спотаени...
Всъщност ти ли беше с мене,
аз ли с теб тъй дълго бях?

Не зная!
Но и не изпитвам страх
да тръгна искрена и гола,
свободно да въздъхна пак.
да видя слънце подир мрак!

И като с тъмни очила,
но само вън - за ден, за два
да поприкрия този поглед,
на сова - тъжна нощна птица,
живяла дълго във лъжа.

И постепенно ще привикна
към слънчевата светлина...
Не, няма рани, нито страх -
отново искам да обичам,
но този път - без срам и грях!

Ти малко тук поразчисти,
а ризите ги изгори!
цитирай
92. mamas - Благодаря, Лили, страхотно е!
20.08.2009 14:31
"Всъщност ти ли беше с мене,
аз ли с теб тъй дълго бях?

Не зная!
Но и не изпитвам страх
да тръгна искрена и гола,
свободно да въздъхна пак.
да видя слънце подир мрак!
...
Не, няма рани, нито страх -
отново искам да обичам,
но този път - без срам и грях!"

цитирай
93. tili - Мами, за
20.08.2009 14:51
теб си обърнах душата наопаки ;-))) Обичам те!
цитирай
94. mamas - tili - Мами, за
20.08.2009 14:55
tili написа:
теб си обърнах душата наопаки ;-))) Обичам те!

Взаимно е...
цитирай
95. veselinvalev - tili, mamas - Даскал-ридактур ду дупка
20.08.2009 19:02
А, ударих му една даскалска редакция аз.
И Пърличев и Пишурката
ряпа да ядат пред мен,
че за баба ми за хурката
ода съм такмил с рефрен.
Покрай дяда ни СЛАВЕйков
даже хич не съм сломен.

ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ
(по tili - редактирано)

ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ

И веднага ме пусни!

Не, не искам вече!
Тук измръзнах!
Тръгвам си.
Няма вечни хитрини!

Даже да не ти е ясно -
някак си се оправи!
И за мен не ще е лесно –
от суетност, от лъжи
с много ризи се навличах,
че любов не е това –
а е куха нам привичка, -
чак сега ли го разбра?

Всъщност - хич не ме обличай -
всичко ще оставя тук!
Ще си тръгна - тъй - без нищо -
няма как да навлека
всички свои стари ризи.
Ни една от тях не ща.
Камо ли да ги пера.

Как пробойни да изчистя,
няма препарат за тях!
С “булото на срам и грях”
в тоз живот сама узрях!

Нямам вече сетива
за фалшивите слова
и за вишни белоцветни.
и въздишки спотаени...
Дворът тих не е за нас.
Всъщност ти ли беше с мене,
или дълго бях със тебе?

Не, не зная!
Но и не изпитвам страх
по пътеката докрая
да вървя и гола в рая,
там свободно да въздъхна
и дано да има взор
подир мрака в тази стая!

Искам истинска любов,
няма рани, няма страх,
да обичам, да ме любят -
този път – без срам и грях

Тръгвам вече – както съм -
Ева преди първороден грях,
Нямам нищо веч за тебе –
Нито думи, нито смях –

Ако искаш тук чисти.
Ризите ги изгори.
цитирай
96. bovari - Красиво е.
20.08.2009 19:19
На мъжете най ще се хареса- за повечето е важно улеснението - "Кажи се какво искаш, ще ти дам каквото мога" , ако си объркана ..........си оставаш сбъркана:))) - коментар на прозаик.

Поздрави, Слава!
:)
цитирай
97. mamas - Даскал Веско, да те похваля и тук!
20.08.2009 19:44
И да те питам - как върви контролното? Справят ли се учениците?
Ако решиш да пишеш оценки, ходатайствам за шестица на Тили-Лили (е, най-много с един минус заради необходимостта от леко редактиране).
:)
Ама що ли питам, ами не прескоча сама да видя...
цитирай
98. mamas - bovari - Красиво е.
20.08.2009 19:46
bovari написа:
На мъжете най ще се хареса- за повечето е важно улеснението - "Кажи се какво искаш, ще ти дам каквото мога" , ако си объркана ..........си оставаш сбъркана:))) - коментар на прозаик.

Поздрави, Слава!
:)


Само да не се уплашат!
Че такива ризи по-трудно се събличат от фустите и корсетите от една отминала епоха...
Благодаря ти, приятна вечер!
цитирай
99. veselinvalev - ЧЕРПИШ!
21.08.2009 12:13
Ха сега! Черпи за 100-тен коментар, като си толкова отворена. На коментари.
цитирай
100. tili - Сто и един за
21.08.2009 12:33
теб, мила Слава, за да те прославя ;-))) Е, сега ставам - не стреляйте по пианиста!
цитирай
101. mamas - Яхвай колелото и идвай!
21.08.2009 12:43
veselinvalev написа:
Ха сега! Черпи за 100-тен коментар, като си толкова отворена. На коментари.

Отивам на зъболекар и след това се налага около два часа да се размотавам из центъра, тъй че не се отказвам от компания. Ще почерпя, няма проблем! Имаш ми телефона, звънни!
Ха да те видя как е на дело!
цитирай
102. mamas - Спокойно, Лили! Нямам оръжие!
21.08.2009 12:44
101. tili - Сто и един за
tili написа:
теб, мила Слава, за да те прославя ;-))) Е, сега ставам - не стреляйте по пианиста!

цитирай
103. mamas - 102. mamas - Яхвай колелото и идвай!
21.08.2009 16:01
mamas написа:
veselinvalev написа:
Ха сега! Черпи за 100-тен коментар, като си толкова отворена. На коментари.

Отивам на зъболекар и след това се налага около два часа да се размотавам из центъра, тъй че не се отказвам от компания. Ще почерпя, няма проблем! Имаш ми телефона, звънни!
Ха да те видя как е на дело!


Даскале, даскале...Много си сериозен, няма що! Палиш фитила и бягаш!
цитирай
104. kass - mamas
23.08.2009 23:14
Много ми хареса...
цитирай
105. mamas - Радвам се и ти благодаря!
24.08.2009 15:31
kass написа:
Много ми хареса...

Но не знам прочела ли си коментарите, както и следващия пост, и "Внезапното контролно" на Веселин Вълев. Там е купонът!
цитирай
106. mamas - Щастлива си, щом не знаеш какво е страх от обичане...
03.09.2009 15:50
silencemurmur написа:
Трябва да зная какво е страх, за да го съблека. Условие за обичта, която слагам до мене. Значи тя не съм аз. Имам я само. Каквото имам, мога и да загубя. Борба. Много борба и мъка.

Не е ли по-добре “да разбера‘ един път за винаги, че съм Обичта, а не чувството за обич?

сърдечно и приятно римуване

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4695937
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930