Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 12:15 - Здравейте, приятели!
Автор: mamas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8417 Коментари: 23 Гласове:
38

Последна промяна: 22.08.2010 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageБлагодаря на всички, които влизат в блога, четат (или не), гласуват (или не - няма голямо значение).
***
Моля да ме извините, че закъснявам с обещаните постинги по темата "Тетевен и околностите"  image         
Нещо ми се поразболя компютърът, може да го е стигнала някоя от клетвите по мой адрес image image image
Вярно, у дома разполагаме с още два компа (в момента ползвам единия) и лаптоп (на синовете ми са, не съм толкова богатаimage ) , но не смея да прехвърлям снимки, защото не знам къде точно е вирусът, да не пренеса заразата. Мислех да използвам "болестта" на компа и да не пиша известно време, но като видях какъв екшън се е разиграл снощи на мой гръб (и не само), не се стърпях...
***
Приятели, благодаря за подкрепата! И аз ви подкрепям!
Няма да навлизам в подробности (който се сетил - добре, който не - не му и трябва). Моля ви, не го правете и вие! Радвайте се на живота, на красотата на мига, не обръщайте внимание на простотиите - те няма никога да свършат. С голяма част от вас се познаваме лично, виждали сме си очите на живо и можем да преценим на какво (и кого) да вярваме, нали?
***
Във връзка с последното: вчера бях на една много приятна среща (писах за нея в предишен постинг). Не на Блог.бг, макар че беше отворена и за блогъри от тази общност. Срещата беше на Нетлог приятели. Освен от Ямбол, имаше хора от Сливен, от Бургас, даже и от Каспичан (не е шега). Снимки, естествено, няма да публикувам, не съм упълномощена от никого.
***
Знаете ли обаче какво ми направи впечатление?
Няколко от присъстващите имат профили в блог.бг и са писали тук, но вече са загубили интерес. Познайте защо!Повечето обаче изобщо не са чували за тази наша (наша ли е наистина?) общност и, вярвайте ми, съвсем не се чувстват нещастни от това. Последното го казвам за тези, които са се хванали за блог.бг като удавник за сламка и са пренесли целия си живот в него. Мисля, че сред четящите в моя блог няма такива, но знам ли пък кой точно и защо влиза тук?
***
В крайна сметка: за каквото и да влизате тук, които и да сте (приятели или врагове) - бъдете здрави!
***
Постинги със снимки ще има може би след седмица.
***
Поздравявам ви с този клип по мое стихотворение (подарък ми е от моите не само виртуални приятели Христам и Пападок)

 



Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Здравей ,Слава ,прочетох част от моите мисли в това ,което си написала ...
22.08.2010 12:51
Не зная как се е стигнало до тези доста респектиращи нормалния човек отношения ,
но ти си права за това ,че блогът не е мястото ,където да пренесеш целия си живот
и да се бориш за изява и надмощие .Наистина трябва да се радваме на всеки красив миг ,това не значи ,че сме безразлични и апатични .Разочарованието остава и кара всеки да се замисли за мястото си тук и до кога . Атмосферата в Нетлог е съвсем друга ...
Пожелавам ти хубави дни в очакване на красиви постинги .
цитирай
2. razkazvachka - Прекрасен клип!
22.08.2010 13:48
хей, знаеш ли, миналата седмица се оказа, че съм се логнала някога в нетлог-а - ама досега не съм се сещала за него:)))

Като се справиш с вируса - и с "вируса" - ще се опитам да кача част от твоите върхове на клипче - нещо не ми се удава вибокса, но пък за сметка на това тубата ги поема:)))
И аз не съм довършила оная приказка - нещо ме налегнаха задачи...
цитирай
3. razkazvachka - Пак съм аз: не би се разпространявала инфекцията, ако не я пренасяме!
22.08.2010 13:51
И една аксиома от практиката: клетвите стигат виновния - преди да ги пускаш, трябва да си много сигурен кой е - но тази сигурност не е дадена на хората като предварително знание.
цитирай
4. mamas - stela50 - Здравей ,Слава ,прочетох част от моите мисли в това ,което си написала ...
22.08.2010 13:55
stela50 написа:
Не зная как се е стигнало до тези доста респектиращи нормалния човек отношения ,
но ти си права за това ,че блогът не е мястото ,където да пренесеш целия си живот
и да се бориш за изява и надмощие .Наистина трябва да се радваме на всеки красив миг ,това не значи ,че сме безразлични и апатични .Разочарованието остава и кара всеки да се замисли за мястото си тук и до кога . Атмосферата в Нетлог е съвсем друга ...
Пожелавам ти хубави дни в очакване на красиви постинги .


Благодаря, Таня!
Според мен е излишно да се обяснява как се е стигнало до това. Откъдето и да го погледнеш, няма логика. Но няма и спасение, а това дразни. Все пак, човешки същества сме, не сме безчувствени...
В доста сайтове има опция "Игнорирай". Ако такава се въведе и в блог.бг, проблемът ще се реши поне частично. Мисля, че вече е предлагано на администраторите, но защо ли не се въвежда? Аз си имам своя теория по въпроса, но не съм сигурна дали е адекватна на реалността и затова няма да я споделям сега.
Красиви постинги ще има, не мисля да напускам блога. Сега и без това имам повече ангажименти. Събрали сме се 4 поколения в момента - майка ми, децата, внуците и аз като един буфер между разнородните вагончета... В края на седмицата ще има "всеки откъдето е", а и щерката обеща преди да отведе внучката в София, да ми изчисти компа от вирусите... Докато стане това, повече ще ви чета, че съм поизостанала и в това отношение :)
Приятен ден, мила, и успешна нова седмица!
цитирай
5. mamas - razkazvachka - Прекрасен клип!
22.08.2010 14:04
Благодаря, Гери!

razkazvachka написа:
хей, знаеш ли, миналата седмица се оказа, че съм се логнала някога в нетлог-а - ама досега не съм се сещала за него:)))

Като се справиш с вируса - и с "вируса" - ще се опитам да кача част от твоите върхове на клипче - нещо не ми се удава вибокса, но пък за сметка на това тубата ги поема:)))
И аз не съм довършила оная приказка - нещо ме налегнаха задачи...


И аз не съм си разработила още профила в Нетлог, но се каня скоро да го направя, защото там имам много приятели, а от вчера - и нови. А на колко места още имам регистрация и публикации...но времето не ми стига да поддържам всичко...
За клиповете не бързай. Има още много интересни снимки, може други да харесаш. След седмица се надявам проблемът с вирусите да е решен (с "вируса" - едва ли).
И с втория ти коментар съм напълно съгласна. Който не владее добре силата, не бива да я използва.
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
6. thefaceoftheshadow - Blog.bg
22.08.2010 14:30
В крайна смека е място да нучим нещо ново и да се забавляваме. Надявам се всичко около теб, каквото и да е, да се оправи! Поздрави!
цитирай
7. mamas - Благодаря, поздрави и за теб :)
22.08.2010 14:44
thefaceoftheshadow написа:
В крайна смека е място да нучим нещо ново и да се забавляваме. Надявам се всичко около теб, каквото и да е, да се оправи! Поздрави!

Споделям мнението ти за блога.
При мен всичко важно си е наред. Вируса в компа не е прецедент, не ме тревожи много. Имам достатъчно други възможности да чета и пиша.
Хубав ден и успешна нова седмица пожелавам и на теб :)
цитирай
8. hel - Радвам се, че си тук! Blog. bg e ...
22.08.2010 15:39
Радвам се, че си тук!
Blog.bg e едно място със своите хубави и лоши страни. Конфликтите съществуват навсякъде - те са атрибут на нашия дуален свят. Понякога са абсолютно безмислени... Може да се сравни с играта "Не се сърди човече". Малките играчи често се вживяват и страдат за щяло и нещяло, а възрастните са тези, които трябва да ги разбират и да обясняват, че в ИГРАТА СЕ УЧИМ ДА ПЕЧЕЛИМ И ГУБИМ С ДОСТОЙНСТВО и да не се взимаме НА СЕРИОЗНО. Нека да сме над безмислените конфликти. Знам един такъв случай... Млад мъж мрази да губи. Играе на табла с жена си и от 7 игри, тя печели последната. Мъжът изпада в нервна криза - как така е изпуснал една игра... Щяха да се разведат заради глупави амбиции... С гоините той "порасна", но тя отказва да играят на табла. Приема обаче други игри и сега наистина се забавляват.

Хубава вечер и слънце в сърцето мам!
цитирай
9. mamas - Че защо да не съм, мила?
22.08.2010 15:56
hel написа:
Радвам се, че си тук!
Blog.bg e едно място със своите хубави и лоши страни. Конфликтите съществуват навсякъде - те са атрибут на нашия дуален свят. Понякога са абсолютно безмислени... Може да се сравни с играта "Не се сърди човече". Малките играчи често се вживяват и страдат за щяло и нещяло, а възрастните са тези, които трябва да ги разбират и да обясняват, че в ИГРАТА СЕ УЧИМ ДА ПЕЧЕЛИМ И ГУБИМ С ДОСТОЙНСТВО и да не се взимаме НА СЕРИОЗНО. Нека да сме над безмислените конфликти. Знам един такъв случай... Млад мъж мрази да губи. Играе на табла с жена си и от 7 игри, тя печели последната. Мъжът изпада в нервна криза - как така е изпуснал една игра... Щяха да се разведат заради глупави амбиции... С гоините той "порасна", но тя отказва да играят на табла. Приема обаче други игри и сега наистина се забавляват.

Хубава вечер и слънце в сърцето мам!


Всяко отсъствие е кратковременно - докато не настъпи онова, постоянното ;-)
Няма да се повтарям, обяснила съм причините:)
Приятна вечер и хубави дни занапред ти желая!
цитирай
10. hel - И аз имам регистрация в Нетлог по ...
22.08.2010 18:13
И аз имам регистрация в Нетлог по един невероятно странен начин. Направило ми е впечатление обаче, че модераторите търсят контакт и предлагат помощ на регистририните. Видях много виртуални познати там.

Клипът е много хубав!

Чакам с нетърпение следващите постинги за Тетевен!
Специални поздрави на малката ми приятелка Хейли!

Приятна и весела вечер, Славе!
цитирай
11. mamas - Значи може някой ден да се срещнем и там :)
22.08.2010 18:19
hel написа:
И аз имам регистрация в Нетлог по един невероятно странен начин. Направило ми е впечатление обаче, че модераторите търсят контакт и предлагат помощ на регистририните. Видях много виртуални познати там.

Клипът е много хубав!

Чакам с нетърпение следващите постинги за Тетевен!
Специални поздрави на малката ми приятелка Хейли!

Приятна и весела вечер, Славе!


Благодарим за поздравите и те прегръщаме:)
Приятна вечер и на теб!
цитирай
12. monaliza121 - Поздравления, Мамас!
22.08.2010 18:24
Бъди здрава!
цитирай
13. mikaela19 - И аз имам регистрация в Нетлог по ...
22.08.2010 18:31
hel написа:
И аз имам регистрация в Нетлог по един невероятно странен начин. Направило ми е впечатление обаче, че модераторите търсят контакт и предлагат помощ на регистририните. Видях много виртуални познати там.

Клипът е много хубав!

Чакам с нетърпение следващите постинги за Тетевен!
Специални поздрави на малката ми приятелка Хейли!

Приятна и весела вечер, Славе!




Направило ми е впечатление обаче, че модераторите търсят контакт и предлагат помощ на регистририните.

Незнам защо не съм съгласна с теб точно за това!Ако отделиш един ден и разгледаш Нетлога ще се убедиш и ще видиш много различни неща.
Аз съм там вече година и половина.И знаеш ли кое е най хубавото---Тази злоба в толкова големи дози я няма.
Нетлог за България си има Лидери и Модератори.Те са за да помогнат за всеки промлем ако някой има за да го разрешат.
Що се отнася за Модератори и Лидери на група досега незнам такъв случай за толкова време.
Ако решиш си правиш собствена група.Може да си я управляваш сама,може да сложиш някой да бъде до теб.Ти избираш и ти решаваш.
Избираш сама в кой групи да членуваш и ако не ти хареса във всеки един момент може да я напуснеш.Ако някой те направи Лидер или Модератор в групата си също може да напуснеш.Там Ти избираш кой да ти бъде приятел.Ти зибираш как да украсиш профила си,коя картина да сложиш,кой клип да си добавиш е любими.Тиизбираш къде и какво,дори и кога да пишеш.
цитирай
14. lubima - ще си изчакаме красотите на Тете...
22.08.2010 18:34
ще си изчакаме красотите на Тетевен)))....а на дребните....не обръщай внимание))
цитирай
15. mamas - monaliza121 - Поздравления, Мамас!
22.08.2010 19:19
monaliza121 написа:
Бъди здрава!


Благодаря - за което и да се отнасят поздравленията :)

Приятна вечер и успешна нова седмица!
цитирай
16. mamas - Поздрави, Жане!
22.08.2010 19:26
Благодаря за тази информация!
Като си оправя компа, ще търся по-сериозна помощ от теб, за да се справя с НЕТЛОГ.
Приятна вечер и на теб и успешна нова седмица!
цитирай
17. mamas - Търпение :)
22.08.2010 19:30
lubima написа:
ще си изчакаме красотите на Тетевен)))....а на дребните....не обръщай внимание))


Ще последвам съвета ти, благодаря!
Хубави дни ти желая!
цитирай
18. osi4kata - поздрави за поста, Славе
23.08.2010 11:06
и не мърдай оттук :)))
цитирай
19. mamas - osi4kata - поздрави за поста, Славе
23.08.2010 12:43
Благодаря :)

osi4kata написа:
и не мърдай оттук :)))


Нямам подобни намерения, спокойно!
цитирай
20. makont - Бъди здрава и ти!
24.08.2010 17:04
Не обръщай внимание на интригите. Така само се подсилва тяхното действие. Ти си достоен човек и не би трябвало да те докосва човешката злоба! Усмихни се и оправяй по-бързо компа!
цитирай
21. mamas - makont - Бъди здрава и ти!
24.08.2010 17:26
makont написа:
Не обръщай внимание на интригите. Така само се подсилва тяхното действие. Ти си достоен човек и не би трябвало да те докосва човешката злоба! Усмихни се и оправяй по-бързо компа!


Благодаря от сърце! Усмихната съм :)))
За компа - в събота или неделя, дъщеря ми ще го оправи. Тогава ще продължа с постингите.
Приятна вечер :)
цитирай
22. анонимен - :))
25.08.2010 10:20
Не знам какво е станало тук в блога, в последно време не съм много в час, но те подкрепям Мамас, и те поздравявам:)
цитирай
23. mamas - Благодаря :)
25.08.2010 12:38
vostroto написа:
Не знам какво е станало тук в блога, в последно време не съм много в час, но те подкрепям Мамас, и те поздравявам:)


Да ти кажа честно, и аз не разбрах точно какво е ставало. Била съм на прицел в специален постинг(вече го нямаше като влязох в блога), който е предизвикал други постинги в моя (и не само) защита. Но тъй като често се случва докато някой си живее пълноценно в реала, друг да му ръфа кокалите в блога, много не се впечатлявам. Както казва народът: "Лало куче, заминАло.", че и нашата работа :)))
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679846
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031