Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2010 11:47 - Един по-различен изгрев
Автор: mamas Категория: Хоби   
Прочетен: 2406 Коментари: 8 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По-различен изгрев - може би заради леката мъгла. Фонът е неясен, но нали слънцето е по-важно в случая?
А то е прекрасно!
(Снимките са правени на 6 декември, Никулден, от прозорец на училищната библиотека - през стъклото.)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


Надявам се, че съм ви доставила удоволствие с тази слънчева фотосесия image и моля да ме извините!
Програмата ми е много натоварена, нямам време да ви посещавам, да коментирам и гласувам, но... времето е твърде относително понятие, нали? Особено за приятелството - то не се влияе от честотата на контактите (поне според мен е така).
***

Нека има много слънце в дните ви, приятели!




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Освен слънцето:)))
12.12.2010 12:54
Твоето изгревно присъствие в училищната библиотека заслужава още по-голямо внимание, а също и - чистите прозорци:)))
А, явно имате и парно!
цитирай
2. ckarlet - Един по-различен изгрев, но много ...
12.12.2010 13:04
Един по-различен изгрев, но много красив!
Поздрави!
цитирай
3. mamas - razkazvachka - Освен слънцето:)))
12.12.2010 15:48
razkazvachka написа:
Твоето изгревно присъствие в училищната библиотека заслужава още по-голямо внимание, а също и - чистите прозорци:)))
А, явно имате и парно!


Благодаря, Гери!
Накара ме да се усмихна :))) Да, "изгрявам" в библиотеката по норматив два часа седмично (а извън него много по-често). Имаме парно и рано сутрин прозорците са като на петата снимка (отдолу нагоре), но успях да намеря едно неизпотено ъгълче и да снимам :)
Приятна вечер и успешна нова седмица ти желая!
цитирай
4. mamas - Поздрави и за теб, Скарлет!
12.12.2010 15:52
ckarlet написа:
Един по-различен изгрев, но много красив!
Поздрави!


Изгревът винаги е красив - и винаги различен. Не знам на какво се дължи, но за пръв път май улавям слънцето като бял кръг с ясно изразена златна ивица около него. Доста мистично ми изглежда.
И на теб желая хубава вечер и успешна нова седмица :)
цитирай
5. hristo27 - Според мен са много сполучливи!
13.12.2010 08:41
Според мен са много сполучливи!
цитирай
6. mamas - Благодаря за добрата оценка!
13.12.2010 14:23
hristo27 написа:
Според мен са много сполучливи!

цитирай
7. makont - О, Славе,
13.12.2010 15:50
ти си щастливка, вместо балкони, гащи на простора, ти имаш привилегията да имаш изгрев. Това е прекрасно. Малко небе, но да е истинско и да можеш да го докоснеш. Успешна и спорна седмица и да не пишеш двойки, ей!
цитирай
8. mamas - Наистина, Мая, щастливка съм.
13.12.2010 17:01
makont написа:
ти си щастливка, вместо балкони, гащи на простора, ти имаш привилегията да имаш изгрев. Това е прекрасно. Малко небе, но да е истинско и да можеш да го докоснеш. Успешна и спорна седмица и да не пишеш двойки, ей!

Слънцето всяка сутрин влиза през прозореца ми, през лятото дори ме събужда. Сега изгрява по-късно и го наблюдавам на път за училище. И не се насищам да го снимам!

Благодаря за коментара, желая и на теб успешна седмица :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4681817
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031