Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 19:23 - Топли, паряяяяяяяят!
Автор: mamas Категория: Регионални   
Прочетен: 13270 Коментари: 46 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не, не става дума нито за гевреци, нито за милинки, а за ... снимки!
Днес имах служебен ангажимент във връзка с един проект и се възползвах от хубавото време, за да се поразходя и да снимам. Естествено, споделям снимките с вас, приятели!
***
Отначало снимах през прозореца на автобуса, но на спирките - да не се размазват картините. Заснетите обекти са в посока от жк "Г. Бенковски" към центъра, по пътя на петицата (но на отсрещната страна на улицата, тъй като бях седнала отляво).

Спирката след площад "Боровец":

image

Кръстовището до стоматологията:

image

По крайречния булевард - мирно съжителство на все още крепящи се стари сгради с действащ модерен хотел и недовършено ново строителство:

image

Дърветата по булеварда все още пазят есенната си окраска...

image

Не се сещам за името на тази детска градина, но знам, че е една от най-старите в Ямбол:

image

Вече съм слязла от автобуса и приближавам към мястото на срещата.
***
Изглед от улица "Граф Игнатиев", или както си я знаем - "Графа" (кръстовището е зад гърба ми):

image

Това място е добре познато на ямболии:

image

Градинката пред входа - зеленото е на власт:

image

Тук предстои да се проведе срещата - инструктаж:

image

След срещата - още снимки от "Графа":

image

Шаренкото отсреща е клубът на ямболските рокери:

image

А сега малко снимки от старата автогара, превърната в закрит пазар. Както виждате, не е в цветущо състояние като база, но пък има изобилие от стока!

Поглед откъм бившия битов комбинат "Бакаджик":

image

Паркингът към пазара - тук преди спираха автобусите:

image

Цветни фантазии (мислех да изрежа малко снимката отдясно, но се отказах):

image

Общ изглед от покритата част (пазарът има охрана и стоката не се прибира вечер, само се покрива):

image

Стоката е толкова много, че продавачите почти не се виждат зад нея!

image

Може да направите и съпоставка на цените. Как ви се струва, скъпо или евтино е в Ямбол?

image

На пазара сякаш са събрани всички сезони в едно - пролетни салати, репички, зелен лук; летни домати, краставици, ябълки, круши, дори и дини; различни сортове грозде; екзотични плодове и зеленчуци от далечни страни... свят да ти се завие! Не липсват и домашна ракия и вино, а и мезе за тях - прясна сланинка.

image

В сградата на бившата автогара са обособени най-различни малки магазинчета. Паното на западната стена все още привлича погледите:

image

Последна снимка на пазара отвън:

image

Кого виждам?
Изненадваща, но много приятна среща с двама бивши колеги от моето училище - Калоянов и Младенов(снимката качвам с тяхно разрешение):

image

След приятния разговор поемам по стълбичките към улица "Раковска".
Поглед надясно - в посока към едно военно поделение:

image

И наляво - в посока към централния площад:

image

В този блок преди години се помещаваше почти единственият в града мебелен магазин "Бор":

image

И още един поглед - от друга позиция:

image

Поемам надясно по улица "Преслав". Заснетите сгради тук нямат нужда от представяне, вижда се добре на снимките какво е предназначението им:

image

***
image

В дъното на следващата снимка се вижда част от покрива на театъра:

image

Това снимах днес. Но ще добавя още една снимка, която не успях да кача навреме в подходящата за нея тема:

image

Моят хубавец го познавате, нали? Вдясно е на снимката, а до него е синът на един мой племенник.
Считайте се двойно сурвакани с пожелания за много здраве и късмет!
***
Благодаря на всички вас, които продължавате да посещавате блога ми, да четете, коментирате и гласувате, въпреки че не успявам да ви отвърна със същото поради по-голямата си заетост през тези дни. Опасявам се, че през целия януари ще е така...
***
Приятна вечер!







Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Хубав град и хубави хора!
09.01.2010 19:30
Хубав град и хубави хора!
цитирай
2. priqtel12 - Поредната
09.01.2010 19:35
чудесна разходка си ни предложила!
Поздрави!
цитирай
3. mamas - Поласкана съм, благодаря!
09.01.2010 19:52
injir написа:
Хубав град и хубави хора!

цитирай
4. emil60 - Усеща се голямата обич на българката...
09.01.2010 19:53
Усеща се голямата обич на българката във всичко - снимки, текст и музика... Благодаря!
цитирай
5. mamas - Радвам се, че ти харесва, Ива!
09.01.2010 19:53
priqtel12 написа:
чудесна разходка си ни предложила!
Поздрави!

цитирай
6. mamas - И аз благодаря за вниманието :)
09.01.2010 19:54
emil60 написа:
Усеща се голямата обич на българката във всичко - снимки, текст и музика... Благодаря!

цитирай
7. inel379 - Покрай работата, чудесни снимки си направила!
09.01.2010 20:16
Съчетаване на полезното с приятното!
Удоволствието е и за нас!
Сурвакарчетата са абсолютни сладурковци! Къде има са торбичките?:)))
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
8. lubima - . . . . хубавия ми град!!!-Благодаря ...
09.01.2010 20:51
....хубавия ми град!!!-Благодаря ти за снимките...ако знаеш колко пъти ги разгледах...там където е мола....преди мнооого години имаше детска градина...моята детска градина!!!Толкова мили спомени...Благодаря....пускай честичко снимчици!!
А сурвакарчетат са много милички)))...Ей---скоро няма ли да има кукери в Ямбол???
цитирай
9. mamas - Благодаря ти, inel379!
09.01.2010 21:07
Отскоро се запалих да снимам, харесва ми.
А за торбичките на сурвакарите не се сетих. Докато ги наглася да позират за снимката (след сурваки беше), доста зор видях...
цитирай
10. mamas - lubima - . . . . хубавия ми град!!!-Благодаря ...
09.01.2010 21:09
И аз ти благодаря, Елена! Ще пускам когато мога.
А кукерите ги чакай през февруари, на Трифон Зарезан.
цитирай
11. tili - Абе - аз да си кажа,
09.01.2010 21:35
нещо не ми хареса сега градът. Но то навсякъде си е така в това мърляво време. Снимай малко и центъра - Безистена, Джамията, Галерията... Има толкова хубави местенца в Ямбол - любим мой град!
Привет, Слава!!!
цитирай
12. boristodorov56 - Поздрави!
09.01.2010 21:47
Поздрави!
цитирай
13. mmagy - Приятна вечер, Славе! Хубава ...
09.01.2010 22:36
Приятна вечер,Славе!
Хубава разходка,зелена зима в твоя град и при нас е така!:)
цитирай
14. mamas - Това ми беше на път, Лили
09.01.2010 22:53
tili написа:
нещо не ми хареса сега градът. Но то навсякъде си е така в това мърляво време. Снимай малко и центъра - Безистена, Джамията, Галерията... Има толкова хубави местенца в Ямбол - любим мой град!
Привет, Слава!!!


За центъра ти пратих линк към друг постинг :)
цитирай
15. mamas - Благодаря, Борисе!
09.01.2010 22:54
boristodorov56 написа:
Поздрави!


Приятна вечер!
цитирай
16. mamas - Направо си е пролет, Маги!
09.01.2010 22:57
mmagy написа:
Приятна вечер,Славе!
Хубава разходка,зелена зима в твоя град и при нас е така!:)

Приятна вечер и на теб!
цитирай
17. ivesa - Поздравления!
09.01.2010 23:02
Много хубави снимки си направила.Браво!:)))
цитирай
18. veselinvalev - ПроСлава
09.01.2010 23:43
Ех, Славче, прослави отново родния ми град. Възгордях се, въпреки, че и на мен ми се видя омърлян като на Тилито, ама мила, родна... И картинка. Омърляно, омърляно, ама... Родно и мило. Много готино ми стана, като го видях през твоето фотооко. Само трябваше да напишеш там за онази голямата, високата сграда: "А това е ямболския МОЛ". Щото да не ни помислят за хептен поизостанали, демек, имаме си и ние бам-башка и баят-баят МОЛ. И пак ще цитирам, и допиша даже Тилито, че то без Безистена, без хотел Тунджа, без самата Тунджа и прословутия и градински мост, и без прословутата зала "Диана" и най-вече любимата на Тилито Ямболска баня, не бива ямболска фотосесия. Ама следващия път да ми свирнеш и на мен, че да видиш какви снимки ще напраскаме заедно, че чак прословутия пътешественик Евлия Челеби ще ни завиди. Хем и теб ще изтипосам на ямболския фон. Ама това да е за напролет.
А пък за Веселиново - фотосесия отделно.
Поздрави най-сърдечни!
цитирай
19. krotalka - Славе,
09.01.2010 23:57
малко са ви висчки цените на плодовете и зеленчуците в сравнение със София.
Благодаря ти за разходката из Ямбол, надявам се следващия път да видя всичко на живо.
цитирай
20. ka4ak - Славе Добро утро!
10.01.2010 08:34
Ама то си е направо град,това Ямбол!:)))
цитирай
21. irka66 - Благодаря за приятната разходка...
10.01.2010 08:36
...със страхотната и релаксираща музика! Много зареждащо!!!
Хубава неделя!!!
цитирай
22. анонимен - Не съм ходила в Ямбол
10.01.2010 10:04
от дете - пък еййййййй го къде е - може дори да се каже че е спътник на Бургас. Родата на баща ми е от този край - от Елхово........
Благодяра ти за приятната разходка.
цитирай
23. mamas - Благодаря, Ивеса!
10.01.2010 10:34
ivesa написа:
Много хубави снимки си направила.Браво!:)))

цитирай
24. mamas - Ще се радвам ако стане, Таня!
10.01.2010 10:37
krotalka написа:
малко са ви висчки цените на плодовете и зеленчуците в сравнение със София.
Благодаря ти за разходката из Ямбол, надявам се следващия път да видя всичко на живо.


Да се видим с теб на Ямболска територия, ще бъде хубаво... (Дано някой не приеме това като твърдо обещание за скорошна среща и пак да бъде разочарован от мен...)
цитирай
25. mamas - veselinvalev - ПроСлава
10.01.2010 10:44
veselinvalev написа:
Ех, Славче, прослави отново родния ми град. Възгордях се, въпреки, че и на мен ми се видя омърлян като на Тилито, ама мила, родна... И картинка. Омърляно, омърляно, ама... Родно и мило. Много готино ми стана, като го видях през твоето фотооко. Само трябваше да напишеш там за онази голямата, високата сграда: "А това е ямболския МОЛ". Щото да не ни помислят за хептен поизостанали, демек, имаме си и ние бам-башка и баят-баят МОЛ. И пак ще цитирам, и допиша даже Тилито, че то без Безистена, без хотел Тунджа, без самата Тунджа и прословутия и градински мост, и без прословутата зала "Диана" и най-вече любимата на Тилито Ямболска баня, не бива ямболска фотосесия. Ама следващия път да ми свирнеш и на мен, че да видиш какви снимки ще напраскаме заедно, че чак прословутия пътешественик Евлия Челеби ще ни завиди. Хем и теб ще изтипосам на ямболския фон. Ама това да е за напролет.
А пък за Веселиново - фотосесия отделно.
Поздрави най-сърдечни!


Веско, и ти (като Лили) си пропуснал постинга ми с Безистена, сниман от всички страни! Да си попълниш пропуска!
А на двете големи модерни сгради не съм сложила надпис, защото на снимките се виждат табелите им.
За Безистена съм обещала специален постинг (в исторически и съвременен аспект, дори и с поглед към бъдещето), но времето сега ми е доста ограничено и не мога да подготвя материалите на ниво. Не ми се иска само да отбивам номера, не обичам такива работи...
цитирай
26. mamas - ka4ak - Славе Добро утро!
10.01.2010 10:46
ka4ak написа:
Ама то си е направо град,това Ямбол!:)))


Владо, ти за село ли го мислеше досега?
Хубав ден ти желая!
цитирай
27. mamas - irka66 - Благодаря за приятната разходка...
10.01.2010 10:47
irka66 написа:
...със страхотната и релаксираща музика! Много зареждащо!!!
Хубава неделя!!!


Благодаря ти, Ирка!
Хубав да е и твоят ден!
цитирай
28. mamas - darling - Не съм ходила в Ямбол
10.01.2010 10:51
darling написа:
от дете - пък еййййййй го къде е - може дори да се каже че е спътник на Бургас. Родата на баща ми е от този край - от Елхово........
Благодяра ти за приятната разходка.


Хей, да не излезем роднини?
Елхово е родният ми град, половината ми рода и по бащина, и по майчина линия живее там все още. Родното село на майка ми е Добрич, а на баща ми - Попово (и двете са близо до Елхово).
цитирай
29. lubara - Поздрави, mamas !
10.01.2010 10:55
Здрасти Славе, преди две години ходех в Ямбол, за кратко и по служба. Няколко пъти.
И до Сливен, Бургас, Русе, Габрово, Казанлък и Стара Загора. А, и до Шумен.
Не беше чак толкова зле.
Като забогатея, ще ви дойда на гости , на теб и на Веско.
цитирай
30. mamas - Заповядай, Любо!
10.01.2010 13:05
lubara написа:
Здрасти Славе, преди две години ходех в Ямбол, за кратко и по служба. Няколко пъти.
И до Сливен, Бургас, Русе, Габрово, Казанлък и Стара Загора. А, и до Шумен.
Не беше чак толкова зле.
Като забогатея, ще ви дойда на гости , на теб и на Веско.


Но кое е чак толкова зле? Може би поразбитата настилка в района на старата автогара се е наложила като впечатление?
цитирай
31. lubara - Неее, това, че пътувах!
10.01.2010 13:10
Неее, това, че пътувах!
цитирай
32. ckarlet - Мamas, ти с такава любов ни показваш ...
10.01.2010 13:41
Мamas, ти с такава любов ни показваш и разказваш, че човек започва да обича този град само от твоите думи и снимки!
Прекрасна си и съм ти го казвала много пъти!
А тези слънчица на последната снимка са едно голямо богатство!
Поздрави и от мен!
цитирай
33. mamas - :)))
10.01.2010 15:44
lubara написа:
Неее, това, че пътувах!

Помислих, че градът ни не е бил толкова зле по онова време... Успокои ме, да знаеш!
цитирай
34. mamas - Благодаря ти, Скарлет...
10.01.2010 15:48
ckarlet написа:
Мamas, ти с такава любов ни показваш и разказваш, че човек започва да обича този град само от твоите думи и снимки!
Прекрасна си и съм ти го казвала много пъти!
А тези слънчица на последната снимка са едно голямо богатство!
Поздрави и от мен!


Всъщност, няма значение къде снимам. Опитвам се да виждам хубавото.
А града го правят хората. Ако обичаш дори един от тях, ще обичаш и него...
цитирай
35. anastasiia - Разходих се, Славенце...:)
10.01.2010 16:43
Още повече, че никога не съм идвала в хубавия ти град... Така че, не пропуснах възможността за хубава разходк... с теб!...:)
А сурвакането накрая, си го биваше ;))) Да ги нацелуваш сладките сурвакари от мен!:)))
цитирай
36. mamas - anastasiia - Разходих се, Славенце...:)
10.01.2010 17:13
anastasiia написа:
Още повече, че никога не съм идвала в хубавия ти град... Така че, не пропуснах възможността за хубава разходк... с теб!...:)
А сурвакането накрая, си го биваше ;))) Да ги нацелуваш сладките сурвакари от мен!:)))


Радвам се, че ти е било приятно, Асенка! Да даде, Бог, и на живо да я направим разходката!
А сурвакарите... поне този, който е при мен, веднага ще го нацелувам :)))
цитирай
37. kasnaprolet9999 - И аз съм така,
10.01.2010 19:21
споко, някой ден ще се оправим, има и по-лошо.Интересни снимки, поздрави!!!
цитирай
38. kombakova - Браво така ми го представи,че се слисах!
10.01.2010 19:50
Много пъти съм ходила в Ямбол но не съм забелязала някой от сградите.Личи си ,че обичаш много своя град!Поздравина всички ямболии!
цитирай
39. tanuha06 - Много хубав град, бе Славе!
10.01.2010 20:07
Голям късмет съм имала да се омъжа и да живея в този хубав град. Домиля ми още повече като гледах твоите снимки. Аз също обръщам внимание само на хубавите сгради, дървета, градинки, улици, не забелязвам грозните неща. А какви снимки ще направим през пролетта!Ще се присъединя към теб и Веско.
цитирай
40. mamas - kasnaprolet9999 - И аз съм така,
10.01.2010 21:50
kasnaprolet9999 написа:
споко, някой ден ще се оправим, има и по-лошо.Интересни снимки, поздрави!!!

Благодаря ти, Невена!
Всъщност, при мен няма нещо лошо, просто работа. Виж, при теб... Прочетох за проблема ти, съжалявам. Дано се намери по-леко решение!
цитирай
41. mamas - kombakova - Браво така ми го представи,че се слисах!
10.01.2010 21:56
kombakova написа:
Много пъти съм ходила в Ямбол но не съм забелязала някой от сградите.Личи си ,че обичаш много своя град!Поздравина всички ямболии!


Благодаря, Стефи!
Да ти призная, и аз не познавам много добре града ;-) Но се амбицирам да го опозная - и заради приятелите от блога, които посрещат с такъв интерес постингите ми.
цитирай
42. mamas - tanuha06 - Много хубав град, бе Славе!
10.01.2010 22:04
tanuha06 написа:
Голям късмет съм имала да се омъжа и да живея в този хубав град. Домиля ми още повече като гледах твоите снимки. Аз също обръщам внимание само на хубавите сгради, дървета, градинки, улици, не забелязвам грозните неща. А какви снимки ще направим през пролетта!Ще се присъединя към теб и Веско.


Чак през пролетта ли? Ще ми се по-скоро да се съберем, дори да е за малко...
цитирай
43. lagrima - Чудесна разходка. ;) Да са ви живи ...
11.01.2010 08:47
Чудесна разходка.;)
Да са ви живи и здрави сурвакарите!:)))
цитирай
44. mamas - Благодаря ти, Веси!
11.01.2010 15:26
lagrima написа:
Чудесна разходка.;)
Да са ви живи и здрави сурвакарите!:)))

цитирай
45. andi2 - добро представяне си направила ...
15.01.2010 06:12
добро представяне си направила
:)
цитирай
46. mamas - Благодаря :)
15.01.2010 22:05
andi2 написа:
добро представяне си направила
:)


По пътя на петицата - това успях да снимам по спирките.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4694360
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930