Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 13:37 - Допитване до бургазлии (и не само...)
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 3951 Коментари: 14 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Честит празник на всички българи!
*******
Здравейте, приятели от Бургас!
image
Здравейте и всички останали, за които Бургас не е недостижима дестинация!

image

Невена

image

и аз

image

подготвяме нещо подобно за вас image

Но... за да сме всички в добро настроение,
решихме да поискаме и вашето мнение:
image

Дали ще е удобен един късен следобед
в ноемврийски съботен ден
за среща с поезия?
 
image 

(и с Невена и мен) 
 
   image

Без друг задължителен ангажимент image
image
Но е ясно, че при добро желание
и подходящо настроение,
вечерта несъмнено ще има продължение!

image

А сега - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
И ... чакаме мнения!

 





Гласувай:
18



1. nicodima - Успех за начинанието!
22.09.2010 15:20
Далече е, но нищо не се знае : )...
ЗА!
цитирай
2. blagovestie - Успех
22.09.2010 16:47
и от мен! :))
цитирай
3. mamas - nicodima - Успех за начинанието!
22.09.2010 16:50
nicodima написа:
Далече е, но нищо не се знае : )...
ЗА!


Благодаря :)
Отдалеко, та да е леко ;-)
Целта е да разберем дали е удобно да бъде в събота. Обикновено тези "мероприятия" се правят в петък, но и двете сме на работа, а и не сме в Бургас... Трябва да се придвижим съответно от Свиленград и Ямбол и да не сме скапани от умора на самата среща...

Приятна вечер!
цитирай
4. mamas - blagovestie - Успех
22.09.2010 16:52
blagovestie написа:
и от мен! :))


Благодаря за пожеланието :)
Това е само предварително проучване. Като му дойде времето, ще има официална покана с точна информация.

Хубава вечер и за теб!
цитирай
5. lubima - Чудесно начинание. . . . събота ми е ...
22.09.2010 21:09
Чудесно начинание....събота ми е работен ден...но ако успея да се измъкна навреме....ще бъда там)))Само кажи къде и кога ;)
цитирай
6. mamas - Рано е за подробностите.
22.09.2010 21:25
lubima написа:
Чудесно начинание....събота ми е работен ден...но ако успея да се измъкна навреме....ще бъда там)))Само кажи къде и кога ;)


Целта сега е да разберем дали е удачно да бъде в СЪБОТА.

Благодаря ти, ще се радвам да се видим.
Приятна вечер :)
цитирай
7. анонимен - Много много далеч е ноември. До т...
23.09.2010 09:02
Много много далеч е ноември.
До тогава много вода ще изтече.
Нека да наближи денят Х и ще видя дали ще мога да присъствам.
Иначе съботата за мен е идеален ден за среща.
Успех в начинанието.
Ще чакам ноември за уточнение на датата и мястото
Поздрави
цитирай
8. mmagy - Съботата ми е работна, но пък едно ...
23.09.2010 11:24
Съботата ми е работна,но пък едно малко бягство е възможно винаги;)
Чакам Ви!:)))
цитирай
9. cvetnica - Желая Ви успех! Сърдечна прег...
23.09.2010 12:04
Желая Ви успех!
Сърдечна прегръдка, мила!
цитирай
10. mamas - Благодаря за мнението относно съботата!
23.09.2010 21:30
darling написа:
Много много далеч е ноември.
До тогава много вода ще изтече.
Нека да наближи денят Х и ще видя дали ще мога да присъствам.
Иначе съботата за мен е идеален ден за среща.
Успех в начинанието.
Ще чакам ноември за уточнение на датата и мястото
Поздрави


Скоро ще има официална покана.

Приятна вечер!
цитирай
11. mamas - Здравей, Маги!
23.09.2010 21:32
mmagy написа:
Съботата ми е работна,но пък едно малко бягство е възможно винаги;)
Чакам Ви!:)))


Много ще се радвам най-после да се запознаем :)
цитирай
12. mamas - Прегръщам те и аз, Лили :)
23.09.2010 21:49
cvetnica написа:
Желая Ви успех!
Сърдечна прегръдка, мила!


В успеха не се съмняваме. Тръпката е в споделянето, съпреживяването с приятели на живо. Знам от опит колко е вълнуващо - хиляди пъти повече от виртуалното споделяне, макар че и него не пренебрегвам...
Хубава вечер, мила!
цитирай
13. temenuga - Ех, че хубава новина, чакам с нет...
24.09.2010 02:22
Ех, че хубава новина, чакам с нетърпение допълнителна информация! Успех и ако съм в Бургас, непременно ще дойда! Поздрави от вече почти есенния град, който, обаче, винаги си е хубав, независимо от сезона...Поздрави и на Ямбол, миналата година го посетих в есенна премяна, дано и тази година имам тази възможност, привързана съм към този град и го харесвам много!
цитирай
14. mamas - Благодаря, Нуши!
24.09.2010 16:56
temenuga написа:
Ех, че хубава новина, чакам с нетърпение допълнителна информация! Успех и ако съм в Бургас, непременно ще дойда! Поздрави от вече почти есенния град, който, обаче, винаги си е хубав, независимо от сезона...Поздрави и на Ямбол, миналата година го посетих в есенна премяна, дано и тази година имам тази възможност, привързана съм към този град и го харесвам много!


Помня постинга ти със снимките от парка...
Аз пък днес снимах Ямбол отвисоко, от Боровец. Като приключа със снимките от Тетевен, ще се "върна" в Ямбол. Дано те зарадвам :)
Хубава вечер и приятни почивни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4694293
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930