Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2010 14:38 - За конкурса на Пегас08 - новите предложения (6 - 10)
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 2151 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 16.05.2010 16:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Съгласно регламента на конкурса класираните на първите три позиции през април Vedrin, Hristam, slavimirgenchev1953,   mamas, henzelski (петима поради еднакъв брой точки на втора позиция) НЕ УЧАСТВАТ в следващите кръгове.

Новите предложения се събират
ТУК . За да достигнете бързо до всички предложения, можете да отворите постинга през Блог вълни в моя блог. Ще добавям новите заявки за участие към вълната
ЗА КОНКУРСА- СТИХОВЕТЕ НА МАЙ #676
***
Ето и следващите пет предложения в удобен за отваряне и четене вид:

  image
Желание  

от: kolibri

Погали я, усети нежна сила в нейните крила,

разтвори бавно, пред погледа и синева,

ефирните врати на златна клетка

и тихо я подкани:”Лети, това е свобода.”

 

Остави я да свикне със перваза,

забил бе поглед в мръсната врата,

не искаше да вижда как полита

почувства малко завист,тъга и черна пустота.

 

Разтвори тя крилете неуверено

усетила бе този полъх нов.

Подскок, премятане и мъничко наперено,

се хвърли към живот суров.

 

Потрепна, като че ли струна от пиано,

разкърши пръсти стисна здраво, безчувствени крака.

Една сълза отрони се на старото му рамо,

да можеше, и той, да стане само...

ей туй пожела си на мига

*******

image Очакване  

от: miaa

В утринта чиста, очите ще отворя,

 ще те  назова и със синевата в погледа 

любящ, ще  те    рисувам през,

 призмата на слънчевите дни..

Ще се усмихна , с копнежа на девица..

Разтворила  сърце   за  топлина

и   с пръстите ,  ще те   докосвам нежно,

за да зная, че си  реален в обичта..

Ще  те  усетя  с  магическата сила,

проникваща в мен и  с мощното

послание на  две преплетени тела..

ще запазя  златиста светлина от теб
 
Привлечени от  вълнуващата близост,

ще се слеем  в очакване на нов  живот...

А истинския  миг от  сладостта

Ще   превърнем  във вечност и любов..

*******

image Ще отлетя  

от: mari

Ти любовта ми в пещера затвори, най-тъмна и дълбока пещера. А, някога за обич ми говореше... Изричал си лъжа подир лъжа.   Когато птичето във клетка ти затвориш И скриеш го от дневна светлина, дори и с обич ти да му говориш, ще иска да разпери то крила.   Ще отлети далече във простора, за миг забравиш ли отворена врата. И никога не ще повярва в хората- обречено ще е на самота.   Във клетка е сърцето ми затворено. И скоро аз ще го спася.   Врата ще забравиш ти отворена... За винаги ще отлетя!
*******

image Неизказано  

   от: osi4kata



Не съм ти казвала, че ако теб те няма -
сърцето ми ще спре почти да бие
като ръждясала камбана
на позабравена от Бог камбанария.
Не съм ти казвала, че ако теб те няма,
за мене времето ще бъде пясък,
изтекъл между пръстите ми само...
като безмислено очакване.

Не съм ти казвала, че твоето присъствие
придава смисъл на лета и листопади,
на делници и празници разцъфнали...
И колко си ми скъп, не съм ти казвала...
И как в очите ти се виждам същата,
каквато бях преди да се разтворя
в тълпата на огънати под кръстове,
обречени на старост хора.
Не съм ти казвала, че те обичам,
затънала във моето си блато
до шията, до под брадичката...
Не съм ти казвала...
Целувам те, приятелю.
*******
 

image

Не съм аз

 

от: zlato

Не съм аз, щом се погледна в грозно огледало,
не съм аз – човешкото в мене е заспало,

не съм аз,щом очи не мога да отвърна, когато  хорската поквара ме обгърне.   Не съм аз, щом към доброто ставам равнодушна, не съм аз - на злото със зло да му отвръщам, не съм аз, безчувствена и апатична към всяко нещо слънчево и романтично.   Не съм аз - към просяка да не изпитвам жал, не съм аз -  в душата ми е буца кал, не съм аз, поредица от скапани неволи, глас нашепващ  дяволски  в мен говори.   Не съм аз – за благото на мрачна нощ родена, не съм аз – порочна, пагубно подземна, не съм аз,  с мраморни, невиждащи очи, в тях да попиват отразени хорските лъжи.
*******

Напомням на всички, че постингът, в който се заявява участие с линк, е №1 в блогрола на   

Пегас08.

 



Тагове:   новите,


Гласувай:
14



1. ploudinperper - Кога завършва първенството?
11.05.2010 14:51
Кога завършва първенството?
цитирай
2. mamas - Ежемесечно е.
11.05.2010 15:13
ploudinperper написа:
Кога завършва първенството?


Любопитно ми е отрицателният глас против какво е - против постинга, против автора, против конкурса или против някое от заявените участия? Не че има особено значение, ама пусто любопитство...

Приятна вечер :)
цитирай
3. kalin8 - Славе!
11.05.2010 17:01
Има някаква авария,защото не ми приема гласа за постинга...
Може някой случайно да е опитал...Сигурно е така!
Б.
цитирай
4. mamas - Няма значение :)
11.05.2010 17:13
kalin8 написа:
Има някаква авария,защото не ми приема гласа за постинга...
Може някой случайно да е опитал...Сигурно е така!
Б.

Не е нормално всички да са съгласни.
цитирай
5. razkazvachka - Понякога системата е натоварена едновременно от двама или повече души
12.05.2010 16:51
и тогава не може да се включи палеца, просто става по-бавно и на излизане от блога - се активира...
цитирай
6. mamas - Няма нищо, не е от значение :)
12.05.2010 17:06
razkazvachka написа:
и тогава не може да се включи палеца, просто става по-бавно и на излизане от блога - се активира...

цитирай
7. kosara2008 - !!!
12.05.2010 18:00
съм ЗА!!! :)

добри автори,подкрапям майската "сесия" и мисля с какво ще участвам, нищо че си е страничка от Живота ми ...цун, Мамс,:)
цитирай
8. mamas - Очакваме те с нетърпение :)
12.05.2010 19:04
kosara2008 написа:
съм ЗА!!! :)

добри автори,подкрапям майската "сесия" и мисля с какво ще участвам, нищо че си е страничка от Живота ми ...цун, Мамс,:)

цитирай
9. panazea - Много хубаво представяне ,mamas,
14.05.2010 10:24
Включи и моят постинг към вълната! ние сме на една и съща вълна , май и на един и същи сърф! Дръж сееееееееееее!
цитирай
10. mamas - panazea - Много хубаво представяне ,mamas,
14.05.2010 10:45
panazea написа:
Включи и моят постинг към вълната! ние сме на една и съща вълна , май и на един и същи сърф! Дръж сееееееееееее!


Благодаря, Тони!
Обещах на Пегас да помогна, а аз съм свикнала да изпълнявам обещанията си. (Понякога със закъснение, но не се отмятам.)
Относно вълната - включвам в нея само предложенията за участие - за удобство на читателите, които ще гласуват. Но ти би могла да направиш блогвълна от твоя постинг и да включиш постинги в подкрепа на идеята.
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4687383
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930