Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 09:20 - За суетата...и не само за нея
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 20155 Коментари: 44 Гласове:
16

Последна промяна: 17.01.2010 18:56


Докато си пиете кафенцето...

image

...или чайчето (кой каквото обича)...

image
  ...да поговорим за суетата. *** Според тълковния речник суета е: 1. Всичко дребно, маловажно, безсмислено и преходно в живота, на което човек обръща незаслужено внимание. 2. Желание, стремеж към външен блясък, склонност към парадиране, тщестлавие, суетност. ***
Думите на Давидовия син, цар в Ерусалим-

1Суета на суетите и всичко е суета,
казва проповедникът;
суета на суетите и всичко е суета!
Каква полза за човека от всичкия му труд,
в който се труди под слънцето?
Едно поколение преминава,
и друго поколение идва.
А земята вечно стои.
***
Окото не се насища с гледане.
Нито се напълва ухото със слушане.
Каквото е станало, това е, което ще стане.
***
Иска ми се още да цитирам от тази мъдра книга, Еклисиаст, но ... да не ви отегчавам с дълъг постинг. Който желае, да прочете още тук:
http://eklesiast.hit.bg/
***
На мен сякаш ми е по-лесно да се изразявам в стихове:

Обичам светлината
на прожекторите.
И средата на сцената.
Суета ли е?
Не зная...
Зад кулисите -
не е място за мене.
Там не обичам да се мотая.

Ако не играя в пиесата
някоя
от главните роли,
на сцената
да съм накрая
с "Аплодисменти
за режисьора!"

В нескромност
не ме обвинявайте!
За мен
ТАЗИ истина важи:
ИМАМ
нещо за казване
и
ИСКАМ
да ви го кажа!
***
Всичко ли е суета? Какво е вашето мнение за нея? Случайно ли думата е в женски род?
image
Желанието да те забележат (коментират, препоръчат...) само (и изобщо) суета ли е?
***
Та, докато си пиете кафенцето (или каквото обичате), може да си кажете мнението по тези  и други някои въпроси, свързани с темата. Може и да зададете вашите въпроси. Посоки - разнопосочни. Колкото по-разнопосочни, толкова по-добре.
***
И моля, не започвайте с това колко ми е хубаво стихотворението и колко съм добра
(аз това си го знам  image ).
***
Сега отивам да си направя кафе и аз... и се връщам да го изпия тук, с приятели.
***
Почти 19 часа е... Благодаря на всички, които споделиха мнение до момента и добавям нещо, подходящо за вечерната раздумка:

image

За разлика от "интернетските" чай и кафе, и виното, и мезето са от мен. Наздраве и...да продължим!





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Обичам...
17.01.2010 09:45
светлината на прожекторите !:))) Mamas, аз съм "актриса" 10 години и наистина ме тегли в - средата на сцената, но не толкова от суета да се покажа, а да ДАМ НА ПУБЛИКАТА !:)))
Хубав постинг, има за какво да се замислим ние хората !
Ммммм, мирише вече на кафенце и аз отивам да си направя !
цитирай
2. mamas - mirandolina - Обичам...
17.01.2010 09:58
mirandolina написа:
светлината на прожекторите !:))) Mamas, аз съм "актриса" 10 години и наистина ме тегли в - средата на сцената, но не толкова от суета да се покажа, а да ДАМ НА ПУБЛИКАТА !:)))
Хубав постинг, има за какво да се замислим ние хората !
Ммммм, мирише вече на кафенце и аз отивам да си направя !

Направих го и аз, кафенцето, приятно ми е да го пием заедно :)))Благодаря ти за коментара и компанията!
Аз от малка съм по сцените - в ученически драматични състави, в акордеонен състав в Ямбол, после в оркестъра на музикалното училище в Бургас (и в тамбурашкия оркестър към Профсъюзния дом...славни времена бяха!). След това като ръководител на ученически хор и фолклорни състави пак, в продължение на години...Наистина обичам сцената...
Но е ясно, че тук не става дума само за истинската сцена, а по-скоро за сцената, наречена живот...
цитирай
3. mamas - Надявам се - и приятна?
17.01.2010 10:00
oldben написа:
Полезна за мен публикация. Благодаря!

Благодаря, че се отби, но не искаш ли и да споделиш мнение по въпросите?
цитирай
4. mikaela19 - Добро утро
17.01.2010 10:04
Аз ще взема кафенцето:)
Във всеки от нас има по една малка частица суета.Жалкото е за тези в който е в повече:)
цитирай
5. mamas - Добро утро и хубав ден, Жане!
17.01.2010 10:20
mikaela19 написа:
Аз ще взема кафенцето:)
Във всеки от нас има по една малка частица суета.Жалкото е за тези в който е в повече:)

Съгласна съм.
Но дали винаги, когато ни обвинят в суета, става въпрос точно за нея, или е нещо друго?
цитирай
6. mikaela19 - Всеки различно разбира суетата. ...
17.01.2010 10:25
Всеки различно разбира суетата.Доста често се отнасят обвиненията за нещо друго:)
цитирай
7. injir - Всеки е по малко или по много суетен. ...
17.01.2010 10:28
Всеки е по малко или по много суетен. По различен начин го показваме. Някои обичат сцената, други да седят сред публиката, а трети да са зад кулисите. Хубаво е кафето с теб!
цитирай
8. mamas - Разбирам те...
17.01.2010 10:40
mikaela19 написа:
Всеки различно разбира суетата.Доста често се отнасят обвиненията за нещо друго:)

"Откраднах" си от теб една емотиконка и я добавих в постинга. Нали не се сърдиш?
цитирай
9. kalin8 - Ароматно...
17.01.2010 10:41
Благодаря!
Б.
цитирай
10. mamas - Благодаря ти, Мария!
17.01.2010 10:51
injir написа:
Всеки е по малко или по много суетен. По различен начин го показваме. Някои обичат сцената, други да седят сред публиката, а трети да са зад кулисите. Хубаво е кафето с теб!


И за мнението, и за споделеното удоволствие от кафето :)
Важно е човек да разбере кое е мястото, където се чувства най-добре, без да пречи на останалите също да се чувстват добре...
Хубав ден! На точното място!
цитирай
11. mamas - Не мисля, че това е суета!
17.01.2010 10:58
oldben написа:
mamas написа:
oldben написа:
Полезна за мен публикация. Благодаря!

Благодаря, че се отби, но не искаш ли и да споделиш мнение по въпросите?

С удуволствие. Трябваше ми малко време да премисля. Та по темата:
"Наричаш ме поет, но аз не съм.
Все търся своята награда."
Ето това е моята суета. Всеки от нас е суетен малко или повече. Суетен съм по въпросите за разбирането, не толкова за оценяването. Получа ли разбиране, това ме радва, не ме ли оценят и разберат се нацупвам. Сам не знам дали това е суета, но навярно е суета. Нека да сме суетни, но и разбирани.

Всеки копнее да бъде разбран и оценен по достойнство. И всеки го заслужава.
Но трябва да сме наясно, че не може на всички да се харесаме. Нима ние самите харесваме всички и всичко?
Не бива да се натъжаваме и от някои злобни нападки, родени често от завист (макар че знам как боли...).
Благодаря за споделеното!
цитирай
12. injir - , , Без да пречи на останалите да се ...
17.01.2010 10:59
,,Без да пречи на останалите да се чувстват добре,, - точно казано.!
цитирай
13. mamas - kalin8 - Ароматно...
17.01.2010 11:00
kalin8 написа:
Благодаря!
Б.

И аз ти благодаря :)
Ама ти... само кафето ли видя?
Нещо за суетата???
цитирай
14. allbi - Поздрав !
17.01.2010 11:01
ще ми трябва повече враме да го осмисля :))
пак ще се включа

днес за първи път си признах за поезията
и сега суетата ?

после :)
че дори съм и заета ...
цитирай
15. mamas - Ще те чакам отново, Бени!
17.01.2010 11:11
allbi написа:
ще ми трябва повече враме да го осмисля :))
пак ще се включа

днес за първи път си признах за поезията
и сега суетата ?

после :)
че дори съм и заета ...


Спорна работа!
цитирай
16. tota - Добро утро, Мамас!
17.01.2010 11:17
Забравиш ли , че и ти си като другите можеш да се поддадеш на суетата.
Аристотел го е казал: "Щом си дръзнал да кажеш, че си над другите, то знаЙ, че си им слуга"
Когато съм постигала нещо в професионалното си развитие, мама казваше: "Да не се забравиш, бъди такава, каквато си, така се дръж с хората, че утре, когато няма да си на това място, като те срещнат да ти казват "добър ден!"
За да не се поддадеш на суетата, трябва винаги да си спомняш за човечността!!
А, колкото до блог пространството - тук сме водени от желанието да общуваме, да се обогатяваме, да даваме от себе си!!
Дали си избран или не, какво от това?
По важното е колко души си докоснал, кому си бил потребен, колко си полезен!!
Поздрави за постинга!!
Кафето беше ароматно, изпих го с удоволствие. Хубав ден!
цитирай
17. mikaela19 - Всеки различно разбира суетата. ...
17.01.2010 11:28
mamas написа:
mikaela19 написа:
Всеки различно разбира суетата.Доста често се отнасят обвиненията за нещо друго:)

"Откраднах" си от теб една емотиконка и я добавих в постинга. Нали не се сърдиш?



Разбира се,че не:)
цитирай
18. mamas - Благодаря, Ати!
17.01.2010 11:34
tota написа:
Забравиш ли , че и ти си като другите можеш да се поддадеш на суетата.
Аристотел го е казал: "Щом си дръзнал да кажеш, че си над другите, то знаЙ, че си им слуга"
Когато съм постигала нещо в професионалното си развитие, мама казваше: "Да не се забравиш, бъди такава, каквато си, така се дръж с хората, че утре, когато няма да си на това място, като те срещнат да ти казват "добър ден!"
За да не се поддадеш на суетата, трябва винаги да си спомняш за човечността!!
А, колкото до блог пространството - тук сме водени от желанието да общуваме, да се обогатяваме, да даваме от себе си!!
Дали си избран или не, какво от това?
По важното е колко души си докоснал, кому си бил потребен, колко си полезен!!
Поздрави за постинга!!
Кафето беше ароматно, изпих го с удоволствие. Хубав ден!


Мъдра жена е(била) майка ти. Но по-важното е, че ти си съхранила тази мъдрост, за да я предадеш по-нататък.
Може би истински суетните не забелязват хората край себе си - поне не и тези, които не ги хвалят непрекъснато. Искат да им се обръща внимание, а когато се налага те да го направят за другите, винаги си намират някаква причина да се оттеглят. Такива хора нямат и истински приятели според мен. Докато се къпят в блясък, тълпата е с тях. Слязат ли от "сцената" - забравени са.
Специално за блогпространството - не съм сигурна, че всички са тук точно за да дават от себе си. И тук, както в реалния живот, има хора, които искат само да получават. Дори да е само внимание...

Хубав ден, Ати, с пълноценно общуване и взаимно обогатяване!
цитирай
19. lotos16 - Добро утро, а то вече е добър ден!!!
17.01.2010 11:44
Славе, ако ти не си на сцената, аз как щях да те открия... Не само стиховете ти докосват душата ми. Самата ти като човек с личния си пример ми преподаваш уроци по толерантност. Резултатът при мен - двата постинга за Илияна (iliada). Така още хора се докоснаха до нейните картини.
И макар да предпочитам да съм в публиката, излязох и на сцената. Иначе как щяха да ме открият сродните души?
А суетата в малки дози не е излишна - нали сме жени...
цитирай
20. mamas - Добър ден, Павлина!
17.01.2010 11:59
lotos16 написа:
Славе, ако ти не си на сцената, аз как щях да те открия... Не само стиховете ти докосват душата ми. Самата ти като човек с личния си пример ми преподаваш уроци по толерантност. Резултатът при мен - двата постинга за Илияна (iliada). Така още хора се докоснаха до нейните картини.
И макар да предпочитам да съм в публиката, излязох и на сцената. Иначе как щяха да ме открият сродните души?
А суетата в малки дози не е излишна - нали сме жени...

Благодаря за топлите думи и за това, че ми даде възможност и аз да те открия.
Така е... Ако се крием, ако се затваряме в себе си, не можем да очакваме някой да общува с нас. А нуждата от общуване е съвсем естествена, човешка нужда.
Относно мястото - някои хора и в публиката се открояват. Други и в средата на сцената, в светлината на прожекторите, си остават незабележими...
цитирай
21. stefanni - аз разграничавам суета и суетност. ...
17.01.2010 15:13
аз разграничавам суета и суетност...едното не го обичма , но второто го намирам за необходимо - няма нищо влошо да се стараеш да изглеждаш добре и да те харесват
цитирай
22. kundalini - напразно внимание-това е за мен суетата
17.01.2010 17:25
нашата суета е видима/забелязвана повече от другите.ние живеем с нея, в нея, а отстрани се забелязва най-добре.

кафето прието....
идва време за питието
наздраве:))

цитирай
23. bachym - Суета е ако искаш да те забележат
17.01.2010 17:34
непременно на всяка цена.Ако обаче си направил "необходимото", а не те забелязват.А кое е необходимото?Според неоходимостта на хората.И ако не си попаднал на необходимия за теб човек?Който има необходимост от твоите слова и емоции.Ако искаш търси иначе си в плен на суетата.
цитирай
24. mileidi46 - Ox,pak zakasnqx za kafenzeto...
17.01.2010 17:43
mai e rakieno vreme ve4e...:))))
Taka e kato ot moq malak xaker tuk,ne moga da si vkliu4a kompa...:)))))
a i sam malko suetna...dokato si vzema du6 i se grimiram..zakasnqx!! Ima li o6te kafe? Ili za babi4kite--po edno toplo mlekze!!:)))
цитирай
25. gorivo - Утре докато си правя кафето....
17.01.2010 17:47
...ще помисля върху това , но да те питам -аз си знам , че понякога съм много или малко дребнав , обръщам внимание на неща , които по принцип не са важни...това значи ли че съм суетен , че съм как да кажа ...не намирам думи !Опитвам се да се променя но понякога......
Иначе въпреки , че си знаеш ми се иска да ти кажа че ми беше много хубаво и винаги ми е било ,когато се отбивам :):):):)
цитирай
26. mamas - Въпрос на мярка, нали?
17.01.2010 18:38
stefanni написа:
аз разграничавам суета и суетност...едното не го обичма , но второто го намирам за необходимо - няма нищо влошо да се стараеш да изглеждаш добре и да те харесват


В старанието да изглеждаш добре и да се харесваш и според мен няма нищо лошо. Обратното би било неуважение към хората, с които (се опитваш да)общуваш. Така че малка доза суетност е необходима и оправдана. Но когато някой непрекъснато парадира с материални придобивки, а в духовно отношение не притежава нищо, вече е грозно.

Благодаря ти за включването, Стефани!
Приятна вечер!
цитирай
27. mamas - kundalini - напразно внимание-това е за мен суетата
17.01.2010 18:47
kundalini написа:
нашата суета е видима/забелязвана повече от другите.ние живеем с нея, в нея, а отстрани се забелязва най-добре.

кафето прието....
идва време за питието
наздраве:))


Може би суетата е просто начин да привлечеш вниманието на околните. Дали не е израз понякога на комплекс за малоценност, на нуждата от постоянно чуждо одобрение? За този, който го търси, вниманието не е напразно. Но той самият не забелязва, че става досаден...
Благодаря за тази насока, Мария!
Сега отивам да добавя в постинга подходящо питие за вечеря. Пожелавам ти приятна вечер!
цитирай
28. mamas - bachym - Суета е ако искаш да те забележат
17.01.2010 19:11
bachym написа:
непременно на всяка цена.Ако обаче си направил "необходимото", а не те забелязват.А кое е необходимото?Според неоходимостта на хората.И ако не си попаднал на необходимия за теб човек?Който има необходимост от твоите слова и емоции.Ако искаш търси иначе си в плен на суетата.


Както писах в предишен коментар, ако се криеш, няма как да те забележат. Въпросът е в стойността на това, което си направил - не само за теб, а и за останалите хора. В умението да го покажеш по подходящия начин. В шанса да попаднеш на хората, които се интересуват от това, което интересува и вълнува теб. Това значи и ти да забелязваш тези хора и да им отделяш нужното внимание. Напълно си прав. Но това не е суета.
Суетният чува похвалите (често лицемерни), но не се интересува от хората, които ги отправят.
А който търси - намира. Както ние се намираме тук и се обогатяваме взаимно в процеса на общуването. Благодаря ти, че си част от този кръг :)))
Приятна вечер!
цитирай
29. mamas - mileidi46 - Ox,pak zakasnqx za kafenzeto...
17.01.2010 19:23
mileidi46 написа:
mai e rakieno vreme ve4e...:))))
Taka e kato ot moq malak xaker tuk,ne moga da si vkliu4a kompa...:)))))
a i sam malko suetna...dokato si vzema du6 i se grimiram..zakasnqx!! Ima li o6te kafe? Ili za babi4kite--po edno toplo mlekze!!:)))


Милейди, направо съм ти сервирала виното с мезето :))) А и кафенце има - чашката е вълшебна, сама се пълни ;-)
Моят "хакер" също се прибра, но сега гледа телевизия и не ми припира за компа...
А ти... негримирана не си ли позволяваш да седнеш пред компютъра? Добре че ти познавам душичката, та думите ти в случая не могат да ме заблудят :)
Прегръдка за теб с пожелание за приятна вечер!
цитирай
30. mamas - gorivo - Утре докато си правя кафето....
17.01.2010 19:42
gorivo написа:
...ще помисля върху това , но да те питам -аз си знам , че понякога съм много или малко дребнав , обръщам внимание на неща , които по принцип не са важни...това значи ли че съм суетен , че съм как да кажа ...не намирам думи !Опитвам се да се променя но понякога......
Иначе въпреки , че си знаеш ми се иска да ти кажа че ми беше много хубаво и винаги ми е било ,когато се отбивам :):):):)


На суетата според първото значение в тълковния речник всички малко или много сме подвластни. Няма как, това е част от човешкия живот...
Ще ми се да продължа с цитат от "Еклисиаст":
"Видях всичките дела, които се вършат под слънцето.
И, ето, всичко е суета и гонене на вятър.
Кривото не може да се изправи.
И това, което е недовършено, не може да се брои.
Аз се съвещавах със сърцето си и рекох:
Ето, станах велик и съм умножавал мъдростта си
повече от всички,
които са били преди мен в Ерусалим.
Да! Сърцето ми има голям опит в мъдрост и знание.
И предадох сърцето си, за да позная мъдростта,
и да позная лудостта и безумието.
Но разбрах, че и това е гонене на вятър,
защото в многото мъдрост има много досада
и който увеличава знание, увеличава и печал."

Къде е истината? Къде е мярката?
И кой може да каже кое е важно и кое незначително? За различните хора това са различни неща. Но ти май говориш за дребнавост или педантичност(различно от стремежа да изпипаш всеки детайл в това, което правиш). Лично мен ме дразнят. Но ако си с човек, който също държи на тези дребни неща, нямаш проблем.

Накрая ще призная (не знам суета ли е), че последните думи в коментара ти ме зарадваха много. Щом ти е приятно, отбивай се, когато можеш. На мен също ми е приятно в твоя блог (и в много други), но времето не достига за редовни посещения и коментари...
Приятна вечер!
цитирай
31. mileidi46 - Ami da....
17.01.2010 21:30
eto ot barzina da se grimiram...zabravila sam da glasuvam tuk...dobre 4e se otbix pak...E ne samo za tova...i vinzeto mi xaresa!!:)))
Mmmmmmmmm i mezenzeto..........
цитирай
32. mamas - Милейди!
17.01.2010 22:33
mileidi46 написа:
eto ot barzina da se grimiram...zabravila sam da glasuvam tuk...dobre 4e se otbix pak...E ne samo za tova...i vinzeto mi xaresa!!:)))
Mmmmmmmmm i mezenzeto..........


Няма никакво значение дали си гласувала или не!!!
Важното е, че си тук!
цитирай
33. kombakova - Мила, дали е суета?
18.01.2010 01:29
Едва ли е суета или суетност не знам не съм мислила.Но работата ми и на мен е често на сцена.Никога не съм си поставяля цел да ме забелязват.Но децата с които работя никога не съм пущала неподготвени.Искала съм да ги харесват,аплодират и говорят за тях!Естествено и аз съм пред прожекторите,но не от суета а от щастие!
цитирай
34. krassko - Разбира се, че е суета :)
18.01.2010 03:38
Всеки човек е малко или повече суетен. И добре, че я има суетата, защото ако жените не са суетни, нямаше да са толкова красиви :)
цитирай
35. mamas - kombakova - Мила, дали е суета?
18.01.2010 06:56
kombakova написа:
Едва ли е суета или суетност не знам не съм мислила.Но работата ми и на мен е често на сцена.Никога не съм си поставяля цел да ме забелязват.Но децата с които работя никога не съм пущала неподготвени.Искала съм да ги харесват,аплодират и говорят за тях!Естествено и аз съм пред прожекторите,но не от суета а от щастие!


Стефи, едва ли е суета желанието да бъдеш удовлетворена от това, което правиш. Заслуженото признание за положения труд е един вид удовлетворение.
Благодаря ти за споделянето, пълен с успехи ден ти желая!
цитирай
36. mamas - krassko - Разбира се, че е суета :)
18.01.2010 07:02
krassko написа:
Всеки човек е малко или повече суетен. И добре, че я има суетата, защото ако жените не са суетни, нямаше да са толкова красиви :)


Благодаря за включването!
А не ти ли се е случвало под красивата, лъскава обвивка да не откриваш нищо?
Старанието да изглеждаш добре не е непременно суета. Суета е ако разчиташ само на външността си, за да те забележат околните, и ако държиш непрекъснато да ти казват колко си хубав, модерен и т.н. Така мисля.
Хубав ден!
цитирай
37. diso - Живей, както смяташ за добре,
18.01.2010 08:11
пък да те съди който ще!
цитирай
38. ckarlet - Мamas, всеки от нас малко или много е ...
18.01.2010 09:08
Мamas, всеки от нас малко или много е суетен. Но когато тази суета не е в големи количества, тя не ни пречи, а точно обратното, помага ни да творим нещо ново и хубаво! Да търсим красотата около нас и да се опитваме да я създаваме.
Дори си мисля, че човек трябва да е малко суетен:))
Хубав ден и успешна нова седмица на всички!
цитирай
39. mamas - diso - Живей, както смяташ за добре,
18.01.2010 15:19
diso написа:
пък да те съди който ще!


Еклисиаст:
Видях труда,
който даде Бог на човешките чада,
за да се трудят в него.
Той е направил всяко нещо
хубаво на времето му;
Положил е и вечността в тяхното сърце,
без обаче да може човек да издири
отначало до край делото,
което е направил Бог.
Познах, че няма друго по-добро за тях,
освен да се весели всеки,
и да благоденствува през живота си.
И още всеки човек да яде и да пие
и да се наслаждава от доброто на всичкия си труд.
Това е дар от Бога.
Познах, че всичко що прави Бог
ще бъде вечно:
Не е възможно да се притури към него,
нито да се отнеме от него.
И Бог е направил това,
за да се боят човеците от Него.
Каквото съществува е станало вече.
И каквото ще стане е станало вече.
И Бог издирва наново онова,
което е било оттласнато.
Видях още под слънцето
мястото на съда,
а там беззаконието, -
и мястото на правдата,
а там неправдата.
Рекох в сърцето си:
Бог ще съди праведния и нечестивия,
защото има време у Него
за всяко нещо и за всяко дело."

Бог ще съди!
Аз не съдя никого и не бих искала и мен да съдят.

Благодаря ти, Дисо, хубав ден!
цитирай
40. mamas - Благодаря за коментара, Скарлет!
18.01.2010 15:29
ckarlet написа:
Мamas, всеки от нас малко или много е суетен. Но когато тази суета не е в големи количества, тя не ни пречи, а точно обратното, помага ни да творим нещо ново и хубаво! Да търсим красотата около нас и да се опитваме да я създаваме.
Дори си мисля, че човек трябва да е малко суетен:))
Хубав ден и успешна нова седмица на всички!

Мъничко, Скарлет, в здравословни количества. Иначе става опасно. В смисъл че като избледнее лъскавата обвивка, с която привличаш хората към себе си, оставаш сам... Разбира се, най-страшно е за тези, които под обвивката нямат нищо. Но тъй като ние не сме от тях, няма защо да се плашим :)
Успешна седмица и за теб!
цитирай
41. zvezdichka - Суета е когато, човек
18.01.2010 23:03
прекалено се вглежда в себе си на първо място и търси на всяка цена да е забелязан от околните и оценен, но някак си по външни неща, неща, които не излизат от сърцето на човек и не го ползват особено.
А когато човек има да каже нещо на някого по добре е да не го задържа в себе си. Защото откъде да знае кого може да докосне това, което го е вдъхновило или това, до което е достигнал човек в даден момент. Има неща, които са ценни и които е добре да бъдат споделени, за да се разпали искрица обич или да се посее добро семенце, което да даде плод на времето си.
Бъди такава каквато си - естествена и търсеща душа!
цитирай
42. mamas - zvezdichka - Суета е когато, човек
18.01.2010 23:12
zvezdichka написа:
прекалено се вглежда в себе си на първо място и търси на всяка цена да е забелязан от околните и оценен, но някак си по външни неща, неща, които не излизат от сърцето на човек и не го ползват особено.
А когато човек има да каже нещо на някого по добре е да не го задържа в себе си. Защото откъде да знае кого може да докосне това, което го е вдъхновило или това, до което е достигнал човек в даден момент. Има неща, които са ценни и които е добре да бъдат споделени, за да се разпали искрица обич или да се посее добро семенце, което да даде плод на времето си.
Бъди такава каквато си - естествена и търсеща душа!

Здравей, Звездичке!
Споделям напълно твоето мнение и ти благодаря, че го сподели...
А за последното - сродните души се откриват, нали?
Приятна и спокойна вечер ти желая!
цитирай
43. bizcocho - Ами. . . кой каквото го влече :) Аз се ...
21.01.2010 13:08
Ами... кой каквото го влече :) Аз се залепих за стихотворението :)), въпреки предупреждението ти :)) Страхотен си е стиха! :)
цитирай
44. zvezdichka - Да Славе,
22.01.2010 13:34
права си - откриват се! И това е ценното. Да се огледаш в нечия душа, която ти става близка по неведоми начини, по начина, по който гледа на живота, по преживяванията, които споделя, по вдъхновението, което е първопричина да се роди нещо чисто, истинско, докосващо душата на четящия. Благодаря ти!
Топлина и слънце в душата ти желая!

И поздравления за музиката! Много е нежна, лирична :).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679182
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031