Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2009 09:25 - Форумни вдъхновения 2
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 1653 Коментари: 11 Гласове:
7



Или "Когато мечтата докосне мечта..."

Споделено в "Обратната страна на луната"-joro1964
image 19/05/2007, 01:07
Обратната страна на луната
joro 1964

Обратната страна на луната
не е нещо, за което си струва
да разговаряш със непознати
или с приятелите си - от скука.

Там се ходи поединично.
.....................................
Там е място за бягство...Арената
на безумните ти желания.
......................................
Е - затуй нощем излитам
към обратната страна на луната.



qbylkov-cvqt
Твоята ли сянка виждам всяка нощ
как край мен минава -
имам свое тайно място там,
там в обратната страна на луната


joro
...сянка нощем съм видял,
а че си ти - не съм предполагал.
Довечера щом отида,
ще съм подготвен и ще те чакам.

La Katalina
До обратната страна на луната
обичам нощем да пътувам -
привлича ме нещо непознато
и затова често рискувам.
Привлича ме нещо магично,
вълнува ме тайната скрита -
в нощта има нещо измамно
и ме тегли из луната да скитам.


joro
До луната нощем отлитат
тези, дето са надраснали ръста си,
тези, дето трудно заспиват нощем...
тук не е по-леко да носиш кръста си -
просто тайни се срещат все още...


mamaS
Всички имаме своето тайно местенце
на обратната страна на луната.
Ще е хубаво някой ден да се срещнем
там - като стари познати.
.


joro
От кратера на двеста великански
в посока слънцето.
А после надясно...И още 45.
Стигаш до три камъка, разположени
в правоъгълен триъгълник,
и тръгваш по големия катет.
Седем скока(теглото ти е седем пъти по-малко)
и ще ме видиш, как си играя.
Това е маршрута ти накратко,
по който ще дойдеш, да се запознаем


mamaS
Последвах посоката.
Изминах маршрута,
от теб начертан.
Вече съм там -
при трите камъка.
Оглеждам се.
Все още не съм те видяла.
Все още не сме се запознали,
но част от тебе
вече до болка познавам.
Говори ми за себе си!
Още, още...



joro
На автопилот съм превключил командно.
Небето от синьо - прелива в позлата.
И може би за пръв път ми е странно,
че отивам на обратната страна на луната.

Отшелник бях -търсещ лек за старите рани...
За лека нощ ме целуваше страстно самотата,
а изведнъж разбрах, че сме много тия,
дето сме призвани
да посещаваме обратната страна на луната.

И...сега ме е страх. Не от сянката или от следата.
Страх ме е, че всичко ще е вече различно.
Че дори и на обратната страна на луната
можем да се обичаме.



qbylkov-cvqt
От обичта, както и от самотата -
не можеш да се скриеш
в обратната страна на луната,
там можеш само да откриеш,
че навсякъде еднакво стоят нещата,
точно когато искаш да се покриеш,
усещаш как мечта докосва мечтата...


joro
Когато мечтата докосне мечта,
става нещо невероятно...
най-напред изчезва света,
а после се връща обратно.



mamaS
Когато мечтата докосне мечта
и двете мечти се слеят,
аз вярвам - повярвай и ти в това!-
душите ни ще оцелеят...






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikaela19 - :)
10.12.2009 10:34
mamaS
Когато мечтата докосне мечта
и двете мечти се слеят,
аз вярвам - повярвай и ти в това!-
душите ни ще оцелеят...
цитирай
2. slavei - Чета с удоволствие!
10.12.2009 11:04
Благодаря ти, Славе!:)
цитирай
3. tili - Много добре!
10.12.2009 12:02
И клипът е мистичен като Луната !!!
цитирай
4. ckarlet - Обичам луната и всичко написано за ...
10.12.2009 12:59
Обичам луната и всичко написано за нея, Мamas! Тя е като магия, загадка, мечта!
Отново моите поздрави към теб и всички, които са писали тези прекрасни стихове!
цитирай
5. mamas - Много е важно да има вяра, Жане!
10.12.2009 16:15
mikaela19 написа:
mamaS
Когато мечтата докосне мечта
и двете мечти се слеят,
аз вярвам - повярвай и ти в това!-
душите ни ще оцелеят...


Благодаря ти!
цитирай
6. mamas - slavei - Чета с удоволствие!
10.12.2009 16:16
slavei написа:
Благодаря ти, Славе!:)


И аз ти благодаря, Пепи - че отново си тук!
цитирай
7. mamas - tili - Много добре!
10.12.2009 16:17
tili написа:
И клипът е мистичен като Луната !!!


Благодаря, Лили!
Специално го търсих, да подхожда :)
цитирай
8. mamas - Скарлет, и ти имаш голямо сърце!
10.12.2009 16:21
ckarlet написа:
Обичам луната и всичко написано за нея, Мamas! Тя е като магия, загадка, мечта!
Отново моите поздрави към теб и всички, които са писали тези прекрасни стихове!


Благодаря ти!
цитирай
9. mileidi46 - wow!
10.12.2009 18:30
Napravo s tazi misti4na muzika...i tezi dokosva6ti stixove..
nqmam dumi!!
Prekrasno si go satvorila ,mila!!
Dokosva6to...
цитирай
10. mamas - mileidi46 - wow!
10.12.2009 18:36
mileidi46 написа:
Napravo s tazi misti4na muzika...i tezi dokosva6ti stixove..
nqmam dumi!!
Prekrasno si go satvorila ,mila!!
Dokosva6to...


Не само аз, мила ми Милейди! Доста сме участниците!
За жалост, деактивираха дневниците в АБВ-форумите. Колко неща имах събрани там... Сега линкът, който е в началото на постинга, не сочи там, където трябва.
Благодаря ти, мила, приятна вечер!
цитирай
11. razkazvachka - Разкош!
13.02.2011 14:18
Затова е толкова весело
на далечната страна на Луната -
там значи отивате всички да гледате
как изгрява нощем синя Земята:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4688996
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930