Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 23:43 - Представям ви...(с благодарност)
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 1186 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 01.12.2009 23:45


Николай Кабаджов

Толкова много за казване

A имам
толкова много за казване,
насъбрал съм ви обич и стЕна.
Запазвам си място на сцената,
до орачите, какви ги говоря - оратори.
/Мътните го взели/ да можех
да пиша поема ... недейте да плачите!
По средата на темата.

Аз имам
толкова много за казване ...
Не съм филантроп, събирач съм,
като тия, които раздават.
Събирам стихове, песни, подкови
всичко, което намирисва на щастие.
Казвам ви животът е толкова
ужасен и толкова,
баси, красив.
Копнея на пристъпи да напиша
поема. Поемам по стъпките на
Щастливеца. Вземам си само което
умея да нося /като дреха/.

Имам
толкова много за казване,
Ех, само да можех със въглен
да драскам по платната от лен.
Да можех да надбягам най-дивия
девствен елен.
Но днес не достига в гърдите ми
злоба. Не достига ни смърт,
ни тъга ни печал. Орисан съм
сякаш от черна прокоба
да бъда добър и до болка
щастлив.
***********
Под това стихотворение на  nikikab (познат и като Батко Ники на други места в нета), съм оставила следния коментар:
7. mamas - "Запазвам си място на сцената"
05.11 16:53
И аз ти запазвам ... за 20.11. в София
***********
 
Ники, благодаря ти, че беше там! Благодаря ти, че доведе  дъщеря си, чаровната Вили, че взе книга освен за себе си, и за нея. Благодаря ви, че споделихте вълнението ми в тази прекрасна вечер!
***********
Изкушавам се да припомня и този

Разговор с батко Ники(nikikab) в "Да кръстосаме шпаги"  
image 18/05/2007, 23:19
Той: Каква е тайната на твоя дар?

Аз: Тайната на моя дар от Бог е, вярвам го!

Той: Какво дъха ти рязко спира?

Аз: Красотата на Всемира.

Той: Тежи ли поетичният товар?

Аз: Само когато някой не го разбира.

Той: Сладък или пари кат коприва?

Аз: И двете, и двете!

Той: Будиш ли се с думи подредени?

Аз: Да, най-често е така.

Той: Боли ли недовършения стих?

Аз: И тази болка често ме спохожда.

Той: Кому е твойта песен подарена?

Аз: За жалост на човек, комуто не е нужна.

Той: Крещиш, или си като извор тих?

Аз: Искам да крещя! Да знам, че ще ме чуе...

Той: Когато тежки рими пееш,
за какво сърцето ти копнее?

Аз: За любов, единствено за нея...

Той: Плачеш ли или се смееш?

Аз: И плача, и се смея.

Той: В небето като птица ли се рееш?

Аз: ВИЖ каква снимка съм си сложила в blog.bg ! 

Тогава аватарът ми в блога беше тази чайка в полет.

image

***********
Ники, 
остани си винаги такъв:
"добър и до болка
щастлив."


 
     


Тагове:   благодарност,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmagy - Славе,ти си ЛЮБОВ!!!
01.12.2009 23:49
Славе,ти си ЛЮБОВ!!!
цитирай
2. mamas - Щом казваш... :)
02.12.2009 00:06
mmagy написа:
Славе,ти си ЛЮБОВ!!!

Благодаря ти, Маги!
Надявам се да имам скоро повод и на бургаските си приятели да посвещавам подобни постинги.
цитирай
3. nikikab - !
02.12.2009 08:53
Слава ... трогна ме
много
цитирай
4. mamas - Благодаря, че си тук. Отново.
02.12.2009 09:06
nikikab написа:
Слава ... трогна ме
много

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679155
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031