Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 07:11 - Вписвате ли се в пейзажа?
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 4391 Коментари: 34 Гласове:
11



Добро петъчно утро с предчувствие за събота (разбирай почивка)!

На въпроса:
Как действате, ако усетите сами, че не се "вписвате в пейзажа"?
А ако нямате това усещане, но някой друг се опитва да ви го внуши?

Няма да обяснявам какво точно питам - който разбрал, разбрал. Ако иска, да отговори.

Аз отивам да се "впиша" и днес в училищното ежедневие. Следобед ще видя какви сте ги натворили и ще отговарям (ако има на какво, разбира се).

Лек и успешен ден!



Гласувай:
11



1. sisithebest - случва се
02.10.2009 08:11
ако някой иска да ти го натяква - няма смисъл да се общува с въпросния човек...
той или злобее или завижда.
А ако сам усетиш, че нещо не се вписваш - еми ако ти харесва там, където си,
постарай се да се вписваш ;)
С две думи - няма значение дали или не се вписваш - важното е да ти е добре!
цитирай
2. inel379 - Оттеглям се сама
02.10.2009 08:26
и търся други места, където вписването ми става по естествен път. Светът е пъстър и толкова многообразен, че всеки намира своите островчета на духовно сродство, които понякога са доста постоянни. Все пак и ние се променяме, нали...Нормално е да ни се искат и нови неща. Търсим си ги. Приятно изненадани сме, когато пък някой друг нас открие. Времето не достига, затова подбора е нещо естествено.
Приятни емоции на местата, където се вписваш!:)
Добър личен избор за събота и неделя!:)
Усмивки!:)))
цитирай
3. sunflower - от моя гледна точка
02.10.2009 08:44
аз си се чувствам у дома си ... почти навсякъде.
от гледна точка на пейзажа .... обикновено не се вписвам :)))) твърде голям индивидуалист съм :)

и понеже питаш как действаме - не действам, защото да не се вписвам в пейзажа е готино. кой би искал да е само част от пейзажа? :)
цитирай
4. cecka1504 - Пейзажът около мен в момента е то...
02.10.2009 09:18
Пейзажът около мен в момента е толкова оплетен, че не знам кой къде се вписва :)
Не знам аз ли не мога да се впиша в околния, или околните не могат да се впишат в моя пейзаж :))))
Поздрави, Славе!
цитирай
5. kosara2008 - :)))-
02.10.2009 10:13
веднага на сикундичката...;) си отивам в друг пейзаж, хайде де...свят голям, прекрасни хора и усмивки...бол :-)

не ми трябват отговори, защото съм нямала въпроси, каквото...това и нито миг загубен...

амъ ти много питаш ,Мем ;)-
цитирай
6. veninski - Да се слеем с природата, защото сме ...
02.10.2009 10:43
Да се слеем с природата, защото сме част от нея!
Хубав уикенд ти желая!
цитирай
7. kalin8 - Ама днеска Петък ли е???
02.10.2009 10:53
Е, значи не се вписвам никъде...
Вярно! Така пише на телефона!
Б.
цитирай
8. lubara - Поздрави !
02.10.2009 11:55
Ти се вписваш навсякъде !!!
цитирай
9. essy - Славе,
02.10.2009 12:00
много често ми се случва да усетя, че не се вписвам в пейзажа и стоя като бодилче от страни. Позволявам си само до три пъти си "покажа бодлите" в общия пейзаж, като тих наблюдател, за да се уверя сама, за себе си, че съм била права.....а после се отдръпвам дипломатично.....Просто отивам в оранжерията за кактуси, за да знам че съм в свои води и да се чувствам комфортно...:)))*
цитирай
10. tili - Аз първо си избирам
02.10.2009 12:26
пейзажа и след това се вписвам или изпъквам - както дойде ;-))) Важното е да може да се диша, Славче!!!
Като ми омръзне - сменям го. По душа съм си скитник.
цитирай
11. ckarlet - Ако не се вписвам в пейзажа, просто ...
02.10.2009 13:16
Ако не се вписвам в пейзажа, просто се оттеглям и си търся наистина нещо, с което да се заредя положително. Но ако нямам това усещане, /което е почти невъзможно да се случи/, но някой друг се опитва да ми го внуши отново напускам, защото този някой няма да ми позволи да се почувствам вписана в пейзажа;)))
Интересен постинг, Mamas!
цитирай
12. mamas - Споделям мнението ти, особено за злобата и завистта.
02.10.2009 15:43
sisithebest написа:
ако някой иска да ти го натяква - няма смисъл да се общува с въпросния човек...
той или злобее или завижда.
А ако сам усетиш, че нещо не се вписваш - еми ако ти харесва там, където си,
постарай се да се вписваш ;)
С две думи - няма значение дали или не се вписваш - важното е да ти е добре!

Но понякога колкото и да се стараеш, не върви. Тогава наистина е по-добре да се оттеглиш докато не са те наранили прекалено дълбока.

цитирай
13. mamas - Много хубав коментар, благодаря!
02.10.2009 16:15
inel379 написа:
и търся други места, където вписването ми става по естествен път. Светът е пъстър и толкова многообразен, че всеки намира своите островчета на духовно сродство, които понякога са доста постоянни. Все пак и ние се променяме, нали...Нормално е да ни се искат и нови неща. Търсим си ги. Приятно изненадани сме, когато пък някой друг нас открие. Времето не достига, затова подбора е нещо естествено.
Приятни емоции на местата, където се вписваш!:)
Добър личен избор за събота и неделя!:)
Усмивки!:)))


"островчета на духовно сродство" - как хубаво си го казала! Много такива островчета намерих тук и това ме прави щастлива...
Благодаря ти!
цитирай
14. mamas - Нямах предвид да си само част от пейзажа.
02.10.2009 16:25
sunflower написа:
аз си се чувствам у дома си ... почти навсякъде.
от гледна точка на пейзажа .... обикновено не се вписвам :)))) твърде голям индивидуалист съм :)

и понеже питаш как действаме - не действам, защото да не се вписвам в пейзажа е готино. кой би искал да е само част от пейзажа? :)


По-скоро да се чувстваш на мястото си. Понякога като централна фигура, друг път като част от фона (без да страдаш от второто). Индивидуалистът също се вписва някъде. Ако си стои сам, как ще бъде различен като такъв?

Благодаря за това мнение!
цитирай
15. mamas - Ще се разплете, не бой се!
02.10.2009 18:29
cecka1504 написа:
Пейзажът около мен в момента е толкова оплетен, че не знам кой къде се вписва :)
Не знам аз ли не мога да се впиша в околния, или околните не могат да се впишат в моя пейзаж :))))
Поздрави, Славе!


Рано или късно всичко си идва на мястото.
Сърдечни поздрави и за теб, Цеци!
цитирай
16. mamas - Умно постъпваш! Няма време за губене!
02.10.2009 18:31
kosara2008 написа:
веднага на сикундичката...;) си отивам в друг пейзаж, хайде де...свят голям, прекрасни хора и усмивки...бол :-)

не ми трябват отговори, защото съм нямала въпроси, каквото...това и нито миг загубен...

амъ ти много питаш ,Мем ;)-


Много съм била питала...
Хич не е много - освен ако не възприемаш стихотворенията ми за въпроси ;-)
цитирай
17. mamas - Хубав призив!
02.10.2009 18:34
veninski написа:
Да се слеем с природата, защото сме част от нея!
Хубав уикенд ти желая!


Де да можех...Но точно този уикенд ще си попълвам дневника на класа, че страшно много задачи имаше през седмицата...
Но ти благодаря от сърце за пожеланието, да ти се връща!
цитирай
18. mamas - kalin8 - Ама днеска Петък ли е???
02.10.2009 18:37
kalin8 написа:
Е, значи не се вписвам никъде...
Вярно! Така пише на телефона!
Б.

:) Само за петък ли важи?
Щото през неделния ден в Пловдив забелязах, че отлично се вписваш!
Поздрави!
цитирай
19. mamas - Щом казваш, Любо...
02.10.2009 18:39
lubara написа:
Ти се вписваш навсякъде !!!

Няма да оспорвам мнението ти, макар че не всички биха се съгласили с него.
Май се вписвам при тези, които се вписват добре и в моя пейзаж. Взаимност, демек!
цитирай
20. mamas - Като бодилче...по стъблото на красива роза!
02.10.2009 18:40
essy написа:
много често ми се случва да усетя, че не се вписвам в пейзажа и стоя като бодилче от страни. Позволявам си само до три пъти си "покажа бодлите" в общия пейзаж, като тих наблюдател, за да се уверя сама, за себе си, че съм била права.....а после се отдръпвам дипломатично.....Просто отивам в оранжерията за кактуси, за да знам че съм в свои води и да се чувствам комфортно...:)))*

цитирай
21. mamas - tili - Аз първо си избирам
02.10.2009 19:22
tili написа:
пейзажа и след това се вписвам или изпъквам - както дойде ;-))) Важното е да може да се диша, Славче!!!
Като ми омръзне - сменям го. По душа съм си скитник.

Лиленце, ти си художник, разбираш от пейзажи :)
За дишането...понякога в задния план има повече въздух, отколкото напред и в средата на картинката...
Благодаря, миличка!
цитирай
22. mamas - Благодаря ти, мила Скарлет!
02.10.2009 19:31
ckarlet написа:
Ако не се вписвам в пейзажа, просто се оттеглям и си търся наистина нещо, с което да се заредя положително. Но ако нямам това усещане, /което е почти невъзможно да се случи/, но някой друг се опитва да ми го внуши отново напускам, защото този някой няма да ми позволи да се почувствам вписана в пейзажа;)))
Интересен постинг, Mamas!

По какво съдиш дали се вписваш или не?
В моя пейзаж се вписваш идеално. Ако някой се опита да ти внуши противното, не го слушай.
А и в другите общи пейзажи се вслушвай повече в себе си, отколкото в другите. Аз така правя.
Вярно, в определени моменти е по-добре човек да се отдръпне на известно разстояние. Така по-добре се вижда цялата картина.
Прегръдка за теб, Скарлет!
цитирай
23. ckarlet - Mamas, благодаря за хубавия отговор!
02.10.2009 19:48
При теб ми е приятно и се радвам, че се вписвам
в твоя пейзаж! Затова и честичко, почти винаги, съм тук! Прегръдки и от мен!
цитирай
24. cefulesteven - За добро или за лошо: намирам си онзи ...
02.10.2009 21:41
За добро или за лошо: намирам си онзи пейзаж, в който да се впиша. До един момент правя усилия, но ако реалността ме отхвърля като чуждо тяло или желае да ме претопи в себе си или просто има някаква непоносимост между мен и всеобщото. Знаеш, че съм напускал и места в които имам и скъпи хора и са ми харесвали. Още пазя само хубави спомени, за онова което е хубаво. Изпитам ли обаче усещането, че не се вписвам, колкото и да ми е тежко, не мога да направя повече компромиси.
цитирай
25. mamas - Знам, Стеф - и ти знаеш за мен.
02.10.2009 22:00
cefulesteven написа:
За добро или за лошо: намирам си онзи пейзаж, в който да се впиша. До един момент правя усилия, но ако реалността ме отхвърля като чуждо тяло или желае да ме претопи в себе си или просто има някаква непоносимост между мен и всеобщото. Знаеш, че съм напускал и места в които имам и скъпи хора и са ми харесвали. Още пазя само хубави спомени, за онова което е хубаво. Изпитам ли обаче усещането, че не се вписвам, колкото и да ми е тежко, не мога да направя повече компромиси.

Добре те разбирам. И за спомените, и за компромисите съм съгласна с теб.
Хубава вечер, Стеф!
цитирай
26. ivesa - Гледам да се отърва,търся подходящ за мене пейзаж
02.10.2009 22:06
Ако някой се опитва да ми внушава,не се повлиявам.Намеренията му си остават само опити(мераци).Поздрави!:)))
цитирай
27. mamas - ivesa - Гледам да се отърва,търся подходящ за мене пейзаж
02.10.2009 22:40
ivesa написа:
Ако някой се опитва да ми внушава,не се повлиявам.Намеренията му си остават само опити(мераци).Поздрави!:)))

Браво на теб!
Благодаря, че се включи!
цитирай
28. mileidi46 - Aaaaaaaaaaaaa,
02.10.2009 23:33
kakav peizaj? Az prosto 6te si narisuvam onzi peizaj,koito mi xaresva,i posle se namestvam na zentralno mqsto,taka,4e peizaja ne se vijda ponqkoga...ili da mi otiva na toaleta!! Ha ha ha...6eguvam se! Mnog dalgo izbiram peizaja si i ako ne se vmestvam...otminavam i tarsq drug...Pozdravi..
цитирай
29. mamas - Милейди, тъкмо да те похваля за напоритостта, а ти...
03.10.2009 07:19
mileidi46 написа:
kakav peizaj? Az prosto 6te si narisuvam onzi peizaj,koito mi xaresva,i posle se namestvam na zentralno mqsto,taka,4e peizaja ne se vijda ponqkoga...ili da mi otiva na toaleta!! Ha ha ha...6eguvam se! Mnog dalgo izbiram peizaja si i ako ne se vmestvam...otminavam i tarsq drug...Pozdravi..

...взе, че се отказа от думите си.Шега било...
Каква шега, напълно ти подхожда! Яркото ти присъствие в блог.бг не е ли доказателство?
Прегръщам те, мила!
цитирай
30. lubopitstvo - Аз изчезвам, мамас,
03.10.2009 12:44
няма смисъл да стоя там, където не съм желана :)
цитирай
31. ivesa - mamas,
03.10.2009 12:58
за мен беше удоволствие!Приятен уикенд!:)))
цитирай
32. mamas - lubopitstvo - Аз изчезвам, мамас,
03.10.2009 14:00
lubopitstvo написа:
няма смисъл да стоя там, където не съм желана :)

Добре, но ако пейзажът е достатъчно голям и само един негов елемент не ти пасва (или ти на него), пак ли ще изчезнеш? И ще лишиш останалите от присъствието си?
Аз мисля така: Ако някой не ме харесва, проблемът си е негов.
Усмихнат ден ти желая!
цитирай
33. lubopitstvo - mamas,:)
03.10.2009 14:46
Естествено, че няма да изчезна, ако един негов елемент не ми хареса :)
То и светът като цяло не е идеално място за съществуване и не всичко ни харесва в него, но се приспособяваме-къде ще идем :)
Правиш някаква градация на лични ценности предполагам, и решаваш за всеки случай конкретно. Заслужава ли си борбата, не я ли заслужава?
Колкото до харесването и нехаресването, да така е-ако си истински и въпреки това не те харесват-ами.., много важно :)

Визирах случаи в действителността, в които усещам с цялото си същество, че просто не съм на място. Вярвам в съдбата, както и във взаимното привличане и отблъскване.
цитирай
34. mamas - Разбирам те.
03.10.2009 15:05
lubopitstvo написа:

Визирах случаи в действителността, в които усещам с цялото си същество, че просто не съм на място. Вярвам в съдбата, както и във взаимното привличане и отблъскване.

Това имам предвид и аз - да се чувстваш на мястото си в конкретната ситуация.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4695544
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930