Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2009 07:07 - Забрана за анонимни
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 6246 Коментари: 30 Гласове:
13



Вместо изтрит коментар в предишния ми постинг на анонимна психически болна злобарка, която за мен не е анонимна:

Забрана за анонимни!

Моля да ме извинят доброжелателно настроените, които по една или друга причина коментират анонинимно.
Причината за тази забрана е следната:

Изтритото съдържаше грозни КЛЕТВИ по отношение на внуците ми. Обидите към мен самата бих понесла, но това - не. Толкова е гнусно, че не искам дори на ум да си припомня съдържанието, затова и не го цитирам. Но предполагам, че някои от вас са го прочели, тъй като е написано малко след полунощ и е стояло поне 6 часа в блога ми.

Питам се - какво изчадие адово може да роди човек (човек ли е изобщо), който да кълне така невинни деца!

Който и да е бил (макар че се досещам, но няма да правя публични предположения) - нека Бог се смили над душата му! Ще има нужда! И нека не забравя, че клетвите се връщат върху този, който ги изрича!

На всички пожелавам успешна седмица!






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Мда
14.09.2009 07:20
Разбирам те напълно :(
Хубав ден и успешна седмица!
цитирай
2. cecka1504 - Славе,
14.09.2009 07:20
Странно е наистина - как можем да понесем обидите към себе си, но към най-близките, особено, ако са деца - не можем.
Ето, ти сама си намерила решение за това.
А тези заблудени души, които са си позволили обидите - не заслужават повече внимание...
Успешно седмица!
цитирай
3. mamas - Благодаря, Бени!
14.09.2009 07:25
allbi написа:
Разбирам те напълно :(
Хубав ден и успешна седмица!

Успешна и за теб!
цитирай
4. mamas - Обида бих понесла. Но това беше клетва, разбираш ли? Най-страшната...
14.09.2009 07:26
cecka1504 написа:
Странно е наистина - как можем да понесем обидите към себе си, но към най-близките, особено, ако са деца - не можем.
Ето, ти сама си намерила решение за това.
А тези заблудени души, които са си позволили обидите - не заслужават повече внимание...
Успешно седмица!

цитирай
5. mikaela19 - Славе
14.09.2009 07:29
Злоба мила и аз им се чудя на такива.Как спят и как живеят.Един път напишат коментар с ник и после Анонимно злобеят.Лицемери.
Успешна седмица:)
цитирай
6. cecka1504 - Да, грешката е моя - клетви, не об...
14.09.2009 07:30
Да, грешката е моя - клетви, не обиди.
Такива хора не са за съжаление дори...
цитирай
7. анонимен - Не се кахъри
14.09.2009 07:40
нали знаеш - който клевети, му се връща Х 100
Усмихнат ден и успешна седмица.
цитирай
8. ckarlet - Усмихни се, mamas!!!
14.09.2009 08:51
Започва една нова и хубава седмица!!!
А на тези хора, които се опитват по някакъв начин да изразят негативните си чувства може би им липсва любов и така ми се иска да я срещнат и да станат по-добри!
На всички хубав ден и нека сърцата бъдат преизпълнени с много доброта и любов!!!
цитирай
9. vanya70 - Успешна седмица, Славе!
14.09.2009 08:59
Посрещни спокойна и с добро настроение седмицата на първия учебен ден!

Поздрави! :)

ПП.Вярвам на думите ти и щом си намерила решение - просто се опитай да забравиш, колкото и неприятно да е било това, което се случва.
цитирай
10. hel - Добро утро!
14.09.2009 09:40
Жалко е, че има хора, толкова лишени от обич, и толкова нещастни...
Обичта ни пази, Мам!
цитирай
11. kosara2008 - мамас...здравей,
14.09.2009 13:34
хубави и щастливи дни за теб и любимите ти люде...

що не си въведеш модерация, нищо друго не ги спира " анонимняците" те са толкова "аноним", колкото ние сме извънземни :(

цитирай
12. mamas - Точно такива са, Жане! Имат си и никове, но са страхливци!
14.09.2009 14:09
mikaela19 написа:
Злоба мила и аз им се чудя на такива.Как спят и как живеят.Един път напишат коментар с ник и после Анонимно злобеят.Лицемери.
Успешна седмица:)

Хубав ден и успешна седмица!
цитирай
13. mamas - Аз ги съжалявам, Цеци! Те не са щастливи.
14.09.2009 14:11
cecka1504 написа:
Да, грешката е моя - клетви, не обиди.
Такива хора не са за съжаление дори...

цитирай
14. mileidi46 - Mila,
14.09.2009 14:12
ne se pritesnqvai ot kompleksarite....vsqka izre4ena kletva se stovarva varxu glavite im i za sajalenie,varxu nai -blizkite ,koito nqmat nikakva vina...no taka e jivota...badi silna,na tvoite vnuzi,nikoi nqma da uspee da im predopredeli sadbata--tq si tqxna ,dadena im svis6e..
цитирай
15. mamas - darling - Не се кахъри
14.09.2009 14:14
darling написа:
нали знаеш - който клевети, му се връща Х 100
Усмихнат ден и успешна седмица.


Благодаря за съпричастието!
Много усмивки и за теб!
цитирай
16. mamas - Хубави пожелания, Скарлет!
14.09.2009 14:17
ckarlet написа:
Започва една нова и хубава седмица!!!
А на тези хора, които се опитват по някакъв начин да изразят негативните си чувства може би им липсва любов и така ми се иска да я срещнат и да станат по-добри!
На всички хубав ден и нека сърцата бъдат преизпълнени с много доброта и любов!!!

На никого не желая злото - дори на тези, които си позволяват подобни гадости.
Нека Бог просветли душите им за доброто!
цитирай
17. cefulesteven - Грешка. Недей, моля те. Това целят. ...
14.09.2009 14:17
Грешка. Недей, моля те. Това целят.
Свиква се с времето и анонимните са далеч по-идентифицирани от много които влизат с никнейми. Има си особености и в писането и в изказа, останалото се допълва с интуиция.
Но така намерих доста читатели, които влизаха като анонимни от други места.
Дори бившата ми половинка с която сума време не бях се чувал, влизаше като анонимна да коментира и после я убедих да си направи блог. Миледи, дълго ме коментира анонимна и само веднъж съм сбъркал и се получи доста комично, а накрая, сама реши да си направи блог и ето от скоро с чудесни постинги, такива картини, които не всеки ще има щастието да види, тя ги споделя така, че все едно го изживяваш.

Много бърка, че разни кретеноиди, които им е накривено по рождение, не за друго, а защото обичат да е криво, си вдигат настроението по извратеният начин, да развалят настроението на другите, те се възползват от лошата страна на анонимността, но те го правят и с никнейми. Забранявал съм анонимни, знам, че не мирясват. И модерация съм си слагал, но и от нея няма голяма полза.
От време навреме мога и да изтрия някое леке, като не ми се занимава, но убедих се, че достатъчно се излагат сами и тръгна ли да цензурирам, цензурирам много здраво, за да пазя тях, вместо себе си.
Не си заслужава да губиш заради лумпени и те да ограничават свободата ти.

Ще ти кажа и какво направих в живота. Бутнах си едната решетка на бараката и си прибрах в стаята една цепеница, тежка и голяма колкото бейзболна бухалка, подпряна ми е на ъгъла до вратата. Чувствам се далеч по-добре.
цитирай
18. mamas - vanya70 - Успешна седмица, Славе!
14.09.2009 14:31
vanya70 написа:
Посрещни спокойна и с добро настроение седмицата на първия учебен ден!

Поздрави! :)

ПП.Вярвам на думите ти и щом си намерила решение - просто се опитай да забравиш, колкото и неприятно да е било това, което се случва.

Благодаря ти, Ваня!
Да, намерих решение - забраних анонимните коментари. Не че не мога да ги изтривам, когато са груби. В интерес на истината, много рядко някой влиза анонимно в блога ми, и само два-три пъти е имало обидни коментари. Но същите съм виждала и в други блогове и не мисля, че са се отнасяли специално за мен. Но този път беше ЖЕСТОКА КЛЕТВА, насочена срещу живота на внуците ми. И знам, че ако дам възможност, ще бъде повтаряна. Затова сложих забрана за анонимните.
Аз вярвам в силата на думите и моля всички приятели да отправят своята позитивна енергия към тази заблудена душа - дано проумее, че себе си кълне по този начин.
Успешна седмица, Ваня!
цитирай
19. mamas - Убедена съм, hel, благодаря ти!
14.09.2009 14:33
hel написа:
Жалко е, че има хора, толкова лишени от обич, и толкова нещастни...
Обичта ни пази, Мам!

Нека обичта продължи да ни пази!
цитирай
20. mamas - Това и направих. Вече могат да коментират при мен само потребители на блога.
14.09.2009 14:36
kosara2008 написа:
хубави и щастливи дни за теб и любимите ти люде...

що не си въведеш модерация, нищо друго не ги спира " анонимняците" те са толкова "аноним", колкото ние сме извънземни :(


Анонимната (със сигурност е жена) си има и ник, но не би посмяла да се подпише под такава грозна клетва, защото ще изгуби и останалите си приятели.
Желая ти всичко хубаво и благодаря, че беше тук днес!
цитирай
21. mamas - Благодаря ти, Милейди!
14.09.2009 14:38
mileidi46 написа:
ne se pritesnqvai ot kompleksarite....vsqka izre4ena kletva se stovarva varxu glavite im i za sajalenie,varxu nai -blizkite ,koito nqmat nikakva vina...no taka e jivota...badi silna,na tvoite vnuzi,nikoi nqma da uspee da im predopredeli sadbata--tq si tqxna ,dadena im svis6e..

Прегръщам те с много обич, заедно с прекрасните ти внучета!
цитирай
22. mamas - Стеф, не си разбрал добре за какво става въпрос.
14.09.2009 14:45
А аз не искам повече да обяснявам...
Не се боря за читатели, при мен почти няма анонимни коментари. Имам достатъчно стойностни приятели (благодаря, че си сред тях). Извиних се на добронамерените анонимни, те ще ме разберат...Просто искам да сложа преграда пред негативната енергия, внесена с груби думи и грозни клетви в блога ми. Това е.

Честит рожден ден, Стеф!
цитирай
23. comfy - Определено си мисля вече,
14.09.2009 17:22
че анонимността не е свобода... Когато се криеш, свободен ли си?!

Така че... аз съм "за" така наречената "модерация..."!!

Поздрави, Славе! ;) *
цитирай
24. mamas - comfy - Определено си мисля вече,
14.09.2009 17:47
comfy написа:
че анонимността не е свобода... Когато се криеш, свободен ли си?!

Така че... аз съм "за" така наречената "модерация..."!!

Поздрави, Славе! ;) *


Анонимността е страх!
Благодаря ти!
цитирай
25. demoniceye - Ох mamas
14.09.2009 21:20
Има ги много, много за съжаление. Тях е клела, защото за тях те боли. Невинен не може да пострада, теб е целила тя. Енергийни вампири с болката човешка се хранят.
цитирай
26. mamas - Ясно е, че мен цели...Но Бог вижда!
14.09.2009 22:21
demoniceye написа:
Има ги много, много за съжаление. Тях е клела, защото за тях те боли. Невинен не може да пострада, теб е целила тя. Енергийни вампири с болката човешка се хранят.


Благодаря, че се отби и коментира.
Приятна вечер!
цитирай
27. eien - Отмини простака и злобаря...
16.09.2009 07:53
с мълчание /презрение/.
Действа.
цитирай
28. mamas - eien - Отмини простака и злобаря...
16.09.2009 19:29
eien написа:
с мълчание /презрение/.
Действа.

Благодаря!
Знам, че действа, но въпреки това забраната за анонимни остава.
Приятна вечер!
цитирай
29. valben - поздрави!
15.03.2010 22:12
mamas, заради подобни обиди два пъти си трих блога. Но го надживях и сега се чувствам добре. Просто се опитвам да не им обръщам внимание.
цитирай
30. mamas - Аз също се опитвам, Вал!
26.04.2010 19:08
valben написа:
mamas, заради подобни обиди два пъти си трих блога. Но го надживях и сега се чувствам добре. Просто се опитвам да не им обръщам внимание.

И все по-успешно се справям.
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4679677
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031