Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2009 07:54 - Хайде на кафе!
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 31564 Коментари: 87 Гласове:
21

Последна промяна: 12.09.2009 14:51



Студено image

или пък горещо image

сметана, захар...друго нещо?
image

image

Кафе "без още нещо" - сутрин.
image

Кафе "със още нещо" - вечер.
image

И в двата случая - горещо!
Кафето - или друго нещо?!
image
(Снимката на огъня се намира на адрес http://jina1234.blogspot.com/2008/07/blog-post_11.html )

***
Чай за  
laurencia и за всички останали, които го предпочитат пред кафето:
image







Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Горещо!
12.09.2009 07:57
Защото утрото е студено и за да стане хладно, горещо го пия на гладно...;))
цитирай
2. iliada - :)
12.09.2009 08:07
Много рано !

Мерси за тази фиеста
с това кафе голямо,
но твърде ,твърде ми е рано,
а днес така ми се спи-
и навън леко ръми,
слънцето в облаци се е скри,
и сърцето леко ме боли!
Ще ида да полегна
а когато си доспя
ще нарисувам пак цветя
-може и лале ,
но само след кафе!:))))
цитирай
3. ckarlet - Я. . . . каква изненада, има готово ...
12.09.2009 08:13
Я.... каква изненада, има готово кафе!!! Така ми се пие горещо...Благодаря, Mamas!
Страхотна си:)))
цитирай
4. mamas - О, и аз така го обичам!
12.09.2009 08:18
henzelski написа:
Защото утрото е студено и за да стане хладно, горещо го пия на гладно...;))

На големи глътки, бързо.
Само понякога като се отнеса в някой интересен блог, го забравям и после го доизпивам студено :)))
Слънчев ден, Хензелски!
цитирай
5. mamas - Доспи си, мила! И пак заповядай!
12.09.2009 08:22
iliada написа:
Много рано !

Мерси за тази фиеста
с това кафе голямо,
но твърде ,твърде ми е рано,
а днес така ми се спи-
и навън леко ръми,
слънцето в облаци се е скри,
и сърцето леко ме боли!
Ще ида да полегна
а когато си доспя
ще нарисувам пак цветя
-може и лале ,
но само след кафе!:))))

Аз имам да наваксвам. Заради една разсеяност в четвъртък, днес цял ден ще пиша разпределения вместо да се наслаждавам на почивния ден...Е, не през целия ден! Ще бъда и в блога - повече от вчера!
Хубав ден!
цитирай
6. mamas - Заповядай, Скарлет!
12.09.2009 08:24
ckarlet написа:
Я.... каква изненада, има готово кафе!!! Така ми се пие горещо...Благодаря, Mamas!
Страхотна си:)))

Ще бъде хубаво някой ден да споделим и реално кафе, не само виртуално...
Желая ти един прекрасен ден (е, не само един - нека всичките ти дни да са прекрасни)!
цитирай
7. veselinvalev - Ц(О/А)ПНАТ В КАФЕТО
12.09.2009 08:50
Е, Славче, този твой патент да визуализираш с картинки и снимки стих по стих е великолепен. То си е нов вид изкуство даже, - ако се взрем по-научно и аналитично (както на теб ти е любимо). Ама за сега няма да се задълбочавам в научното и аналитичното. Просто ще постоя на ръба на естетско възхищение. Мургавеещо-необлечен, приседнал на ръба на чашата. Босоного ц(о/а)пнат в кафето.
цитирай
8. mamas - Добро утро, Веско!
12.09.2009 09:11
veselinvalev написа:
Е, Славче, този твой патент да визуализираш с картинки и снимки стих по стих е великолепен. То си е нов вид изкуство даже, - ако се взрем по-научно и аналитично (както на теб ти е любимо). Ама за сега няма да се задълбочавам в научното и аналитичното. Просто ще постоя на ръба на естетско възхищение. Мургавеещо-необлечен, приседнал на ръба на чашата. Босоного ц(о/а)пнат в кафето.

Ама вЕрно ли имаш такава голяма чаша?
И...не те познах...подстриган...;-)

Слушай, стига се бъзика с научно-аналитичния (ми)подход! Писна ми цял живот да ме вземат насериозно (някои пък за това се молят)...

Весел ден, ВЕСЕЛине от ВЕСЕЛиново!
цитирай
9. laurencia - Добро утро, Mamas!
12.09.2009 09:19
Може ли, с теб
съботно да помечтая,
но на чаша чай? :)
цитирай
10. veselinvalev - mamas - Кофеинови бъзици
12.09.2009 09:29
КОФЕИНОВИ БЪЗИЦИ

То ВЕСЕЛбата идва от бъзиците. Лошото идва като спрат да те бъзикат. Нека да спрем лошото - с бъзик. Я виж кво се пръкна, - това е в мой стил - докато стиховете си почиват от мен - да измислям лозунги-афоризми: "Да спрем лошото - с бъзик!"

(А пък за мургавеенето - нали ти казах, то не само ме подстригаха, ами вече ме мелят наедро и ме сипват в кафе-машините за да ми извличат кофеина (да ме прости coffeen.blog.bg))
цитирай
11. mamas - Разбира се! Дори ти го сервирах вече!
12.09.2009 09:59
laurencia написа:
Може ли, с теб
съботно да помечтая,
но на чаша чай? :)

цитирай
12. mamas - Благодаря!!! За ВЕСЕЛбата!
12.09.2009 10:05
veselinvalev написа:
КОФЕИНОВИ БЪЗИЦИ

То ВЕСЕЛбата идва от бъзиците. Лошото идва като спрат да те бъзикат. Нека да спрем лошото - с бъзик. Я виж кво се пръкна, - това е в мой стил - докато стиховете си почиват от мен - да измислям лозунги-афоризми: "Да спрем лошото - с бъзик!"

(А пък за мургавеенето - нали ти казах, то не само ме подстригаха, ами вече ме мелят наедро и ме сипват в кафе-машините за да ми извличат кофеина (да ме прости coffeen.blog.bg))

Аз предпочитам кафе от джезве...така че ако ще те пия, трябва да те досмилам...съвсем наситно ;-)
цитирай
13. laurencia - О, благодаря ти,
12.09.2009 10:10
Mamas, за любезното домакинство и вниманието. :) Точно с листенца мента ми е любимият! Наздраве!
цитирай
14. mamas - Радвам се, че съм улучила!
12.09.2009 10:12
laurencia написа:
Mamas за любезното домакинство и вниманието. :) Точно с листенца мента ми е любимият! Наздраве!

цитирай
15. smani - mamas
12.09.2009 10:59
"сметана, захар...друго нещо?" - това за дамите!
А за господата??? :)))
цитирай
16. tili - Благодаря ти, мила Слава!
12.09.2009 11:11
Кафе с още нещо
и нещо още с кафе?
Амиии - добре,
да, става, става ;-)))))))))))) И един гуш от мен!!!
цитирай
17. veselinvalev - mamas: "Аз предпочитам кафе ...
12.09.2009 11:26
mamas: "Аз предпочитам кафе от джезве...така че ако ще те пия, трябва да те досмилам...съвсем наситно ;-)"
То и аз съм за джезвето, ама какво да се направи - времената модерни - машинизирани.
Без досмилане - няма много да ме бъде. Макар че, и наедричко ставам, да ти призная, само трябва да ми се прецеди утайката.
цитирай
18. mamas - smani , не се сърди! Добавих нещо и за господата ;-)
12.09.2009 12:08
smani написа:
"сметана, захар...друго нещо?" - това за дамите!
А за господата??? :)))

цитирай
19. mamas - tili - Благодаря ти, мила Слава!
12.09.2009 12:11
tili написа:
Кафе с още нещо
и нещо още с кафе?
Амиии - добре,
да, става, става ;-)))))))))))) И един гуш от мен!!!

И аз те гушкам, Лиленце...мммммммммм
цитирай
20. mamas - БАРаБАР с утайката :)))
12.09.2009 12:13
veselinvalev написа:
mamas: "Аз предпочитам кафе от джезве...така че ако ще те пия, трябва да те досмилам...съвсем наситно ;-)"
То и аз съм за джезвето, ама какво да се направи - времената модерни - машинизирани.
Без досмилане - няма много да ме бъде. Макар че, и наедричко ставам, да ти призная, само трябва да ми се прецеди утайката.

цитирай
21. palisandar - Двойно, без хастар и кардамонь ! ...
12.09.2009 12:18
Двойно, без хастар и кардамонь ! К(е/а)фе, йе, йе, фа, фа, фарфор безфанфарест. Ъх !
:):):)
цитирай
22. mamas - Свирете, фанфари! Кееееееееееф!
12.09.2009 12:21
palisandar написа:
Двойно, без хастар и кардамонь ! К(е/а)фе, йе, йе, фа, фа, фарфор безфанфарест. Ъх !
:):):)

Благодаря! С теб е интересно!
цитирай
23. palisandar - Ти без ресто в интересно. О ! Помощ ...
12.09.2009 12:34
Ти без ресто в интересно. О !
Помощ !
:)))
цитирай
24. veselinvalev - mamas - "без още нещо"
12.09.2009 12:35
Това му е старшното предимство на интернетско-блоговия изказ пред динозавърската хартия. Че винаги можеш да вкараш редайкцийка. Да достроиш сградата. Да шлифоваш детайла.
Дори и когато е "без още нещо" в постройката - то е всъщност нещо.
И да се издадеш (да се публикуваш) тутакси. (За публикувене всъщност говорим, щото "печатането" вече е друг вид публикуване. По-ограничено, много по-огрничено, така да се каже.)
цитирай
25. mamas - Идвам!!!
12.09.2009 12:36
palisandar написа:
Ти без ресто в интересно. О !
Помощ !
:)))
Ама какво стана? Нападна ли те някой?
Дай го тук да го смелим на ситно!



цитирай
26. mamas - veselinvalev - mamas - "без още нещо"
12.09.2009 12:41
veselinvalev написа:
Това му е старшното предимство на интернетско-блоговия изказ пред динозавърската хартия. Че винаги можеш да вкараш редайкцийка. Да достроиш сградата. Да шлифоваш детайла.
Дори и когато е "без още нещо" в постройката - то е всъщност нещо.
И да се издадеш тутакси. (За публикувене всъщност говорим, щото "печатането" вече е друг вид публикуване. По-ограничено, така да се каже.)

Въх, ни тъ разбрах тоз път! Сугур съм затъпяла от писане на учебни разпределения ;-)
Та, к`во думаш съм са издала???
цитирай
27. palisandar - Ттттрябва ми жив( официална вер...
12.09.2009 12:44
Ттттрябва ми жив( официална версия) !
Вземате пленници, надявам се ( на обратното)?!
цитирай
28. veselinvalev - mamas - РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ
12.09.2009 12:49
Въх, ми питай, някой друг, че не ми се обяснява, туй дето съм казал.
"Кафе "без още нещо" - сутрин."
Имам предвид, че всяка секунда можеш да промениш дума, картинка, да вкараш, да изкараш от текста и от цялото - това имам предвид. Ако го напечаташ на хартия, то си остава такова каквото е напечатано веднъж за винаги. Всъщност може да поизбледнее или пък да бъде зацапано с кафе, примерно. Хайде, че няма цял живот да уча учителките я... и те все ненаучени....
"Да спрем лошото - с бъзик!
И да дадем път на доброто - пак с бъзик!"
цитирай
29. smani - mamas
12.09.2009 12:54
Добре, добре! Кафето за малко да е на зърна! :)))
цитирай
30. palisandar - Ухае бъзов храств чашата с б...
12.09.2009 12:54
Ухае бъзов храст
в чашата
с бъзовия сок.

–––––––––––––
По повод апела Вселенов ...
цитирай
31. veselinvalev - palisandar - ТИмъти
12.09.2009 13:04
Ми пипирижи ми доста бъзето, да си призная. Много силно ухае храста. И цветовете му така буйно разцъфтели. Буря в капка бъзов сок. От много страни. "Перфектна буря" - научно казано. И художествено.
Много поздрави от
Джордж Тимъти Клуни
цитирай
32. mamas - Добре де...
12.09.2009 13:07
veselinvalev написа:
Въх, ми питай, някой друг, че не ми се обяснява, туй дето съм казал.
"Кафе "без още нещо" - сутрин."
Имам предвид, че всяка секунда можеш да промениш дума, картинка, да вкараш, да изкараш от текста и от цялото - това имам предвид. Ако го напечаташ на хартия, то си остава такова каквото е напечатано веднъж за винаги. Всъщност може да поизбледнее или пък да бъде зацапано с кафе, примерно. Хайде, че няма цял живот да уча учителките я... и те все ненаучени....
"Да спрем лошото - с бъзик!
И да дадем път на доброто - пак с бъзик!"

И аз заради последното питам, не заради друго :)))
цитирай
33. mamas - Ми то е на зърна...
12.09.2009 13:11
smani написа:
Добре, добре! Кафето за малко да е на зърна! :)))

Пекат се във фурната, не личи ли от картинката!
:)))
цитирай
34. veselinvalev - mamas - питани
12.09.2009 13:16
mamas: "И аз заради последното питам, не заради друго :)))"
То с питани, аз знам какво се случва (щото Дилетанта ме развеселява отвреме-навреме със стари вицове) ама то от много питани понякога свършвъ мътриалъ. (За учебния ли говорим?)
цитирай
35. mamas - Веско, започваш да ме объркваш!
12.09.2009 13:28
veselinvalev написа:
mamas: "И аз заради последното питам, не заради друго :)))"
То с питани, аз знам какво се случва (щото Дилетанта ме развеселява отвреме-навреме със стари вицове) ама то от много питани понякога свършвъ мътриалъ. (За учебния ли говорим?)

Не знам да питам ли, да обяснявам ли, да си трая ли...Я кажи по-добре вица, да ми стане по-ясно, пък учебния материал да го оставим за училище! Да не вземе да свърши, че какво ще преподавам после :)))
цитирай
36. palisandar - Пипирижи. . . . брррррррр, спунк на ...
12.09.2009 13:29
Пипирижи .... брррррррр, спунк на час по 0.9 грана , при неволен опън - лишаване 17-минутно от озверин бъзов.
–––––––––

Ответни помахвания ВълевВселен !
Мери Нос МъркоФ
цитирай
37. mamas - palisandar, veselinvalev
12.09.2009 13:39
Туй вашето е висш пилотаж...
Давайте, небето е свободно!
цитирай
38. анонимен - К'во е това друго нещо???
12.09.2009 13:42
Все едно никой не пие кафе та толкова го подчертаваш! Селски маталитет е това и добре щеше да бъде ако кафето ти изглеждаше толкова хубаво а не във пластмасова чашка!!!
цитирай
39. veselinvalev - mamas - Веско, започваш да ме объркваш!
12.09.2009 13:47
Объркване му е майката. mamas-ът на старобългърски.
Вица си го намери ето тук. Аз чужди вицове не разказвам. Особено в събота.
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2009/03/22/za-sliapata-i-za-piianata-nedelia.311532
Иначе благодарско за кафето, много е готино - гъсто и шербетлия - както го обичам. И лафът с него. Просто приказка.
цитирай
40. palisandar - А на чий диван, звинете, тез хорт...
12.09.2009 13:48
А на чий диван, звинете, тез хортувания димят с кафето ?! Мимо и напреко на .... разпределението ! Не отстъпвайте към АнтреТо, домакине ! :)))
цитирай
41. mamas - анонимен - К'во е това друго нещо???
12.09.2009 14:02
анонимен написа:
Все едно никой не пие кафе та толкова го подчертаваш! Селски маталитет е това и добре щеше да бъде ако кафето ти изглеждаше толкова хубаво а не във пластмасова чашка!!!

Сети се сам(а) ако ти стигне въображението! Щото май освен да видиш пластмасова чашка там, дето я няма, друго не можеш да измислиш...
Пък за манталитета...то граждани изобщо има ли? Или ти се смяташ за единствена такава (щот` ми се струваш позната, ама не от България).
цитирай
42. mamas - Няма такова нещо, дотолкоз съм възпитана, да не оставям гостите без внимание :)
12.09.2009 14:06
palisandar написа:
А на чий диван, звинете, тез хортувания димят с кафето ?! Мимо и напреко на .... разпределението ! Не отстъпвайте към АнтреТо, домакине ! :)))

В тази връзка: бъзовият сок е много приятна напитка. За да му пипириже на Веско, явно е сбъркал храста (щото има и отровен бъз).

цитирай
43. palisandar - Нещото не е в материала. Още по-м...
12.09.2009 14:10
Нещото не е в материала. Още по-малко Другото Нещо, дето поглъща Нищото. И от НИЩетата всяческая, тоже.
Ааааааааааапчих !
цитирай
44. veselinvalev - palisandar - Торово топче
12.09.2009 14:17
Пипилота Ментоловно-Ефраимовная, мериносовний котарак Мъркоф се заигра с Господин Нилсон кледайки как Спунк Бързобегач Житарски бута торово топче за тренировка атлетическая. Та можем най-дружески и отвейно да си пийваме кайвенце по 0,9 грана кофеинов еквивалент и 17 минутно натопена бисквитка-озверино-бъзовная за разкош вселенский.
"Вы хорошо спрятались",- сказал Спунк на Мъркоф и Нилсон, докато минавал покрай тях побутвайки торово топче. И все засмеялись.
А Гитлер заплакал.
цитирай
45. mamas - Намерих, прочетох (коремът ми има вече мускулна треска от смях)
12.09.2009 14:19
veselinvalev написа:
Объркване му е майката. mamas-ът на старобългърски.
Вица си го намери ето тук. Аз чужди вицове не разказвам. Особено в събота.
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2009/03/22/za-sliapata-i-za-piianata-nedelia.311532
Иначе благодарско за кафето, много е готино - гъсто и шербетлия - както го обичам. И лафът с него. Просто приказка.

И спирам да питам, щото...става напечено...па аз си падам малко страхопъзла ;-)
цитирай
46. mamas - На ан.38 ли отговори с долното?
12.09.2009 14:21
palisandar написа:
Нещото не е в материала. Още по-малко Другото Нещо, дето поглъща Нищото. И от НИЩетата всяческая, тоже.
Ааааааааааапчих !

цитирай
47. анонимен - mamas ЗАЩО СИ ОТКРАДНАЛА СНИМКАТА МИ ?
12.09.2009 14:29
ВЛЕЗ В БЛОГА МИ И Я ВИЖ ! ТОВА НЕ Е ПЛАМЪК ЗА ДЖЕЗВЕТА , А ПЛАМ НА ЛЮБОВ ! УМИШЛЕНО ЛИ СЕ ЗАЯЖДАШ С МЕН ! МАХНИ СНИМКАТА ВЕДНАГА !
НАИСТИНА СЕЛСКА КАФЕТАРИЯ В БЛОГА ! АМАН ОТ СВОБОДНИТЕ И ПРОВОКАЦИИТЕ ИМ !!!!
цитирай
48. анонимен - ПОСОЧИ ИЗТОЧНИКА НА СНИМКИТЕ СИ !
12.09.2009 14:38
Много добре знаеш ,че като публикуваш нещо сочиш източника ! В блогерството няма прогрес и слободия на крадени снимки и стихове !!!!Държа да свалиш снимката преработена с пламъците !СНИМАЙ КОТЛОНА СИ С ДЖЕЗВЕТО ИЛИ ПОСОЧВАЙ ИЗТОЧНИКА НА СНИМКИТЕ !
цитирай
49. veselinvalev - lidis
12.09.2009 14:44
Не всички май са дружелюбни днес на кафенцето у mamas. А като един естет полиграфический и даже шрифтовой да попитам: Не е ли селско да се пише само с главни букви? Щото мен ми се чини да е малко "селски" па и истеричен тоз похват, що и у наше село го няма такъв.
Веселиновския селянин Веселин
цитирай
50. mamas - Ето ти източника: http://jina1234.blogspot.com/2008/07/blog-post_11.html
12.09.2009 14:46
lidis написа:
Много добре знаеш ,че като публикуваш нещо сочиш източника ! В блогерството няма прогрес и слободия на крадени снимки и стихове !!!!Държа да свалиш снимката преработена с пламъците !СНИМАЙ КОТЛОНА СИ С ДЖЕЗВЕТО ИЛИ ПОСОЧВАЙ ИЗТОЧНИКА НА СНИМКИТЕ !

Може и да не си толкова груба, но то си е до манталитет!
Хич не ми е дошло на ума да се заяждам с теб. Нямам толкова свободно време, а и да имах, не бих го правила. Следи си статистиката и ще видиш, че много отдавна не съм влизала в блога ти. Ти знаеш защо, казано ти е няколко пъти от мен, в прав текст.
Впрочем, снимката на огъня и в моя пост не е сложена, за да илюстрира варенето на кафето, но то се иска нещо повече от заядливост, за да го разбереш...
Приятен ден!
цитирай
51. mamas - Веско, да не ти пука! Щото на мене - хич!
12.09.2009 14:53
veselinvalev написа:
Не всички май са дружелюбни днес на кафенцето у mamas. А като един естет полиграфический и даже шрифтовой да попитам: Не е ли селско да се пише само с главни букви? Щото мен ми се чини да е малко "селски" па и истеричен тоз похват, що и у наше село го няма такъв.
Веселиновския селянин Веселин

цитирай
52. анонимен - Лидис е права в случая
12.09.2009 14:59
Докога с кражби за престиж в изкуството ?
Разбира се ,че трябва да посочиш източника ,а не да чакаш някои да си го познае .И да го обвиняваш в грубост ! Как ще ти се струва ,ако теб ти отпечатат стих и не посочат източника ! И тая джина ,като теб пишман поетеса с чужди снимки !
цитирай
53. veselinvalev - mamas - Веско, да не ти пука! Щото на мене - хич!
12.09.2009 15:08
Все ето ради меня. Потому що я волшебник. Когда я скажу слово "Гитлер" и тутакси (даже сразу) Гитлер появляетсья. Ну что же делат. Разве не надо говорить чужими языками. И не надо вспоминат случайные слова. Я дружескую земетку себе возму. И больше так не буду делать. Ну Гитлер - ты убирайся, иди саму по сабою с доброго. И не возврощайсья.
цитирай
54. mamas - А ти защо не излезеш с името си? Ако за посочването на източника имаш право, за грубостта - не! Прочети по-внимателно коментарите на Лидис!
12.09.2009 15:14
анонимен написа:
Докога с кражби за престиж в изкуството ?
Разбира се ,че трябва да посочиш източника ,а не да чакаш някои да си го познае .И да го обвиняваш в грубост ! Как ще ти се струва ,ако теб ти отпечатат стих и не посочат източника ! И тая джина ,като теб пишман поетеса с чужди снимки !

цитирай
55. gosho568 - Аз мисля,
12.09.2009 15:16
че Лидис има право за снимката си, като е нейна да бъде посочен източника! Дайте сега да не си огорчаваме кафето! Поздрави! :)
цитирай
56. анонимен - Верижна редакция
12.09.2009 15:20
Верига крадли поетеси
свободно в блог
се подвизават ,
Свободни са
и на очите без завеси
Те чужди снимки
присвояват !
Да блеснат , за прослава
и своито име под чуждото
СВОБОДНО ДА ОСТАВЯТ !

Посвещавам на свободните крадливи поетеси
в блога и по сайтовете български !
цитирай
57. mamas - lidis - mamas ЗАЩО СИ ОТКРАДНАЛА СНИМКАТА МИ ?
12.09.2009 15:34
lidis написа:
ВЛЕЗ В БЛОГА МИ И Я ВИЖ ! ТОВА НЕ Е ПЛАМЪК ЗА ДЖЕЗВЕТА , А ПЛАМ НА ЛЮБОВ ! УМИШЛЕНО ЛИ СЕ ЗАЯЖДАШ С МЕН ! МАХНИ СНИМКАТА ВЕДНАГА !
НАИСТИНА СЕЛСКА КАФЕТАРИЯ В БЛОГА ! АМАН ОТ СВОБОДНИТЕ И ПРОВОКАЦИИТЕ ИМ !!!!


Отговарям на този изключително груб коментар по една единствена причина - последното изречение:
"АМАН ОТ СВОБОДНИТЕ И ПРОВОКАЦИИТЕ ИМ !!!!"
Намесват се неща, които нямат никакво отношение към постинга ми и към снимката, която НЕ СЪМ ОТКРАДНАЛА от никого. Би било кражба, ако я представях като моя снимка. Поправих грешката си и посочих източника - не е от блога на Лидис. Със сигурност тази снимка я има поне на 100 места в Гугъл.
Проблемът е друг. Участието ми в книгата "Свободни поети в blog.bg" и присъствието ми на морския бряг край Шабла на 1 юли автоматично ме направи враг на Лидис - в нейното въображение, разбира се. На няколко пъти се опитва да ме замеси в интриги и злобее от това, че не се поддавам. Това е последният ми отговор на подобни коментари.
Към Лидис: Да, свободна съм! Но ти няма да бъдеш свободна докато навсякъде около себе си виждаш заговорници! Дано го осъзнаеш, за твое добро!
Блогът ми не е затворен за теб, но ще трия коментари, които съдържат обиди и необосновани обвинения към мен и към други хора.
Приятен ден!

цитирай
58. mamas - Без коментар. Не го изтривам само защото е пуснато докато съм писала предишния си отговор.
12.09.2009 15:37
lidis написа:
Верига крадли поетеси
свободно в блог
се подвизават ,
Свободни са
и на очите без завеси
Те чужди снимки
присвояват !
Да блеснат , за прослава
и своито име под чуждото
СВОБОДНО ДА ОСТАВЯТ !

Посвещавам на свободните крадливи поетеси
в блога и по сайтовете български !

цитирай
59. mamas - gosho568 - Аз мисля,
12.09.2009 15:43
gosho568 написа:
че Лидис има право за снимката си, като е нейна да бъде посоче източника! Дайте сега да не си огорчаваме кафето! Поздрави! :)

Благодаря за поздравите!
Вече посочих източника. Не съм откраднала и преработила снимката от Лидис и не мисля да давам повече обяснения. Много постинги са илюстрирани със снимки от Гугъл без посочен източник, но проблемът в случая е в това, че аз за беда участвам в прословутата книга. Снимката е повод за поредното заяждане на Лидис.
Наистина повече няма да се занимавам с това.
Приятен ден и на теб!
цитирай
60. анонимен - Лидис, защо с такава злоба нападаш ...
12.09.2009 17:05
Лидис, защо с такава злоба нападаш за нещо, което всеки може да си вземе от интернет. Аз лично те харесвах много и смятах, че си човек с положителна енергия, но тук където цареше такава красота от сутринта и компанията беше страхотна ти се опитваш да я развалиш, защо?!
Не мога да повярвам, че си такъв злобен човек...
Съжалявам те наистина!
цитирай
61. анонимен - ДО АНОНИМЕН
12.09.2009 17:17
Съжалявай нивото крадливо на творците ,към които навярно принадлежиш ,а не мен ! За съжаление е с "чужда пита ,помен да правиш "! Ако за вас в България това е престиж в ежедневието и не можете дори да се видите отстрани за краденото в изкуството ,то не напразно светът ви съжалява и определя ,като ментета ! Поздрав все пак и още един повод да ме е срам от такива творци !
цитирай
62. mamas - zabavnata - Чудно кафенце....
12.09.2009 17:37
zabavnata написа:
Пия го по всяко време. Сутрин горещо, през деня "айс", а вечер обезателно с чашка коняк пред камината.
Благодаря ти.

Благодаря, че се отби и се радвам, че ти е харесало!
Извинявай, че е малко шумно, но какво да се прави! Не само тук е така.
Приятна вечер!
цитирай
63. stefanni - -)
12.09.2009 17:42
Благодаря , на кафе не отказвам ...Мога да го пия по всяко време , в смъртоносни количества...А твоето кафе беше СТРАХОТНО , особено в съчетание с чудесната песен на М.Боярски. Много забавно парче...
Благодаря , mamas .
цитирай
64. mamas - Благодаря, но и тук ще попитам - защо анонимно?
12.09.2009 17:44
анонимен написа:
Лидис, защо с такава злоба нападаш за нещо, което всеки може да си вземе от интернет. Аз лично те харесвах много и смятах, че си човек с положителна енергия, но тук където цареше такава красота от сутринта и компанията беше страхотна ти се опитваш да я развалиш, защо?!
Не мога да повярвам, че си такъв злобен човек...
Съжалявам те наистина!

Дано е поради липса на регистрация, а не за предпазване от необосновани нападки. Те всъщност са изречени и аз се колебая да изтрия ли коментар 62 или да го оставя за "прослава" на авторката му...
Приятна вечер!
цитирай
65. mamas - Добре дошла!
12.09.2009 17:48
stefanni написа:
Благодаря , на кафе не отказвам ...Мога да го пия по всяко време , в смъртоносни количества...А твоето кафе беше СТРАХОТНО , особено в съчетание с чудесната песен на М.Боярски. Много забавно парче...
Благодаря , mamas .

Отбивай се понякога. Кафе не ти обещавам всеки ден, но стихове ще намериш в изобилие. Гарантирам, че не са крадени, мои са си :)))
Приятна вечер!
цитирай
66. stefanni - -)
12.09.2009 17:56
Що се отнася до снимката на огъня , ако въпросната лидис не може да докаже че това е именно снимка правена от нея самата , просто няма смисъл да се хаби в пререкания...Тъпо е като видиш някъде картинка да спориш че първи си я видял
цитирай
67. mamas - Спорът не е за това. Лидис е добър фотограф и е напълно възможно снимката да е нейна.
12.09.2009 18:15
stefanni написа:
Що се отнася до снимката на огъня , ако въпросната лидис не може да докаже че това е именно снимка правена от нея самата , просто няма смисъл да се хаби в пререкания...Тъпо е като видиш някъде картинка да спориш че първи си я видял

По-добре не се замесвай в това :)
цитирай
68. skribezium - mamas,
12.09.2009 18:24


"И в двата случая - горещо!
Кафето - или друго нещо?! "

Кафето - обичам го със всяко нещо!

цитирай
69. mamas - Благодаря, skribezium!
12.09.2009 18:40
skribezium написа:


"И в двата случая - горещо!
Кафето - или друго нещо?! "

Кафето - обичам го със всяко нещо!


Пожелавам ти приятни мигове с кафето и всички желани добавки към него :)))
цитирай
70. mamas - Благодаря за съвета, Ани! И за високата ти оценка.
12.09.2009 18:58
zabavnata написа:
Думите за мен винаги са раждали картини в съзнанието ми. Би ли направила редакция в постинга и махни спорната картинка?! Този яростен спор ми вгорчи кафето. Конякът обаче ме стопля, както и стиховете ти. Ти си готин и добър човек! Някои плачат за слава, а други са аристократи по рождение! Ти изглежда си от вторите!:)
С най-добри пожелания: Ани

Аз по принцип съм отстъпчива, но това дава възможност на някои хора да правят каквото си искат и да изливат помия отгоре ми, мислейки, че не мога да се защитя...Грешка!
Реших да не махам снимката, а да посоча източника и да оставя всички коментари точно за да се защитя от необосновани нападки. И защото това не е първата атака на Лидис срещу мен заради участието ми в проекта. Жалко, защото харесвах нейния блог и влизах там с удоволствие. Вече не влизам. Отвращава ме злобата, която се излива. Всеки от нас е бил огорчаван и нараняван в живота си. Какво ще стане ако всички започнем да нападаме невинни хора?
А ти си изпий спокойно кафето и коняка и не се тревожи за мен. Добронамерените хора са много, много повече и излъчват положителна енергия, която достига и до мен. Ще оцелея и след тази битка.
Приятна вечер, Ани!
цитирай
71. elpidaa - mamas,
12.09.2009 19:02
благодаря ти за кафето (+ още нещо ;)
истинско удоволствие беше :), дори си направих кафе и отново съм тук ;)
лека и спокойна вечер :)
цитирай
72. mamas - На мястото на изтрит коментар
12.09.2009 19:52
Лидис, не си прави труда да коментираш повече тук. Ще трия коментарите ти без да ги чета дори.
Отдавна съм посочила адреса на снимката. Търси си правата при този, който я е откраднал от теб и преработил (сама каза, че е преработена). Оставям я в блога си само като илюстрация към множеството коментари, свързани с нея.
цитирай
73. mamas - Благодаря, елпи!
12.09.2009 19:54
elpidaa написа:
благодаря ти за кафето (+ още нещо ;)
истинско удоволствие беше :), дори си направих кафе и отново съм тук ;)
лека и спокойна вечер :)

Присъствието ти в моя блог е истинско удоволствие за мен!
Приятна вечер с кафенцето и "още нещо"!
цитирай
74. boristodorov56 - Доста съблазнителни предложения, ...
12.09.2009 21:02
Доста съблазнителни предложения,
но кафе не пия...
цитирай
75. mamas - :) Наздраве с каквото обичаш!
12.09.2009 21:06
boristodorov56 написа:
Доста съблазнителни предложения,
но кафе не пия...

Важното е да се чувстваш добре.
Приятна вечер!
цитирай
76. romanov - Аз вечерно го харесвам:))
12.09.2009 21:08
Благодаря, мамас, и лека вечер!
цитирай
77. mamas - romanov - Аз вечерно го харесвам:))
12.09.2009 21:14
romanov написа:
Благодаря, мамас, и лека вечер!

Знаеш тиииииииии, знаеш какво да харесваш!
Аз пия кафе само сутрин. Заради кръвното - веднъж на ден.
Приятна вечер!
цитирай
78. tili - Абе - вие до кога
12.09.2009 21:44
ще го пиете това кафе? Хората в Сливен вече повръщат от следобедната ракия!
Я, наздраве! Аз съм на Керацуда, както е известно ;-)))
цитирай
79. magity - :)))
12.09.2009 21:50
Мога ли да си запазя правото за утрешното кафе - днешното го пропуснах ......
хубаво е дявол да го вземе - кафето по всяко време ..
Поздрави!
цитирай
80. mamas - tili - Абе - вие до кога
12.09.2009 21:58
tili написа:
ще го пиете това кафе? Хората в Сливен вече повръщат от следобедната ракия!
Я, наздраве! Аз съм на Керацуда, както е известно ;-)))

Докато има кандидати :)
Наздраве!
цитирай
81. teachme - tili
12.09.2009 21:58
tili написа:
ще го пиете това кафе? Хората в Сливен вече повръщат от следобедната ракия!
Я, наздраве!


Така ами:))
Еми който цял ден мери улиците и сега сяда:))
Само че аз съм на Ром Бакарди, не му знам мезето
та го поливам със сокче:)))

Хубави картинки, mamas - утре сме тук на кафе:))
цитирай
82. mamas - Разбира се! Запази си от това, защото нямам друго стихче за кафето :)
12.09.2009 22:03
magity написа:
Мога ли да си запазя правото за утрешното кафе - днешното го пропуснах ......
хубаво е дявол да го вземе - кафето по всяко време ..
Поздрави!

Приятна вечер!
цитирай
83. mamas - Наздраве!
12.09.2009 22:06
teachme написа:
tili написа:
ще го пиете това кафе? Хората в Сливен вече повръщат от следобедната ракия!
Я, наздраве!


Така ами:))
Еми който цял ден мери улиците и сега сяда:))
Само че аз съм на Ром Бакарди, не му знам мезето
та го поливам със сокче:)))

Хубави картинки, mamas - утре сме тук на кафе:))

И на теб ще препоръчам да си запазиш от днешното, че утре може и да няма.
А защо не почерпиш ти утре? Тили-Лили няма да я закачаме, нейното сутрешно кафе е около обяд...
Приятна вечер!
цитирай
84. liulina - хубаво кафе
13.09.2009 01:39
и среднощно дори може да е ;)
цитирай
85. inel379 - Сутрин горещо кафе, а вечер топъл чай!:)
13.09.2009 03:24
А чай си пия през целия ден в гастрономически количества...
Какво да се прави? Навици и нрави!:)
Благодарско за твоите предложения!:)))
цитирай
86. mamas - liulina - хубаво кафе
13.09.2009 08:56
liulina написа:
и среднощно дори може да е ;)

Както се случи. Стига да е в добра компания, макар и само виртуална.
Добро утро и хубав ден!
цитирай
87. mamas - inel379 - Сутрин горещо кафе, а вечер топъл чай!:)
13.09.2009 09:05
inel379 написа:
А чай си пия през целия ден в гастрономически количества...
Какво да се прави? Навици и нрави!:)
Благодарско за твоите предложения!:)))


Добро утро!
Има още кафенце, вълшебната чашка от петата картинка сама се пълни...така че заповядай! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4681256
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031