Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 22:06 - Виртуална любов
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 9745 Коментари: 36 Гласове:
15



Любов, зачената преди да си разбрал
отсреща кой стои и как изглежда.
В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда...

Преди ръцете да са се докоснали,
мечти една във друга да се вплитат.
Преди да са се срещнали очите,
лъчи от щастие венец да сплитат!

Любов, покълнала във виртуалното,
до вчера безнадеждна. Платонична.
Днес разцъфтяваш пламенна в реалността.
Нетърпелива, жадна, романтична...

Да бъде!
Благославям!
И напътствам:
Пазете се! От себе си най-вече!
Бутон за редактиране тук няма
за думите, в момент на гняв изречени!

Да бъде!
Благославям ви!
И моля се:
Когато времето натрупа дните
и прекипи страстта, да не решите,
че туй е краят...
Знайте, ще сгрешите!

Не сливането на телата е любов...

ЛЮБОВ
е сливането
на душите!

image






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Това за мен ли си го писала?
15.08.2009 22:09
................................................................
цитирай
2. mamas - russaliq - Това за мен ли си го писала?
15.08.2009 22:17
Беше по конкретен повод преди около 2 години, но вече е валидно за всеки, който се разпознае!
цитирай
3. анонимен - О,
15.08.2009 22:21
наистина в живота няма бутон редакция - често го забравяме!
Лека нощ!
цитирай
4. mamas - И в това е грешката!
15.08.2009 22:23
tit написа:
наистина в живота няма бутон редакция - често го забравяме!
Лека нощ!


Щом си решила вече да спиш - лека нощ!
цитирай
5. анонимен - Аз се разпознах,
15.08.2009 22:30
радвам се, че ми се случи.
цитирай
6. mamas - Бъди щастлива!
15.08.2009 23:00
russaliq написа:
радвам се, че ми се случи.

цитирай
7. sofiya - Не вярвам във виртуала....
15.08.2009 23:56
...а още по-малко във виртуалната любов. Това е все едно да целуваш през стъкло и да мислиш, че отсреща е Елен, а всъщност да се окаже Слон. И после за каква страст ми говориш когато дори не си го виждала? И после, разбира се, че плътта е нищо - само секс студен и преходен. нима това ти стига? нима можеш да пишеш поезия след това?
Не, аз отричам виртуалните чувства - те са израз на огромна самота и отчуждение. Животът тече, реалността е жива само. А виртуалното може да ти бъде отчасти сверяващ часовник докъде си, кой те чете, какво обича читателят, какво и как пишат останалите - добре, зле или никак. Прощавай за откровенността - това си лично моята гледна точка и не те ангажирам с нея. Поздрав!
цитирай
8. mamas - Илеана, благодаря ти за откровеността!
16.08.2009 00:12
Естествено, че всеки има своята гледна точка и правото да я сподели.
Но защо да не допуснем, че е възможно? Разбира се, не всяко виртуално сближаване прераства в реална, споделена любов, но има примери на случване. Аз познавам лично такива хора (а мисля - и ти). Ето, по-горе (ком.1 и 5) има и лично свидетелство за това.
Относно писането на поезия (ако приемаш, че моето е наистина поезия) - на мен ми трябва съвсем малко, за да пиша. Без секс. А и такъв -"студен и преходен", заради едната гимнастика - не бих приела.
Поздрави и за теб!
цитирай
9. cefulesteven - :)))) Усмивката ми мисля е д...
16.08.2009 09:44
:))))

Усмивката ми мисля е достатъчна. Животът ми дава ясен отзив на стихотворението:)
цитирай
10. ka4ak - любовта никой не може да ти я отнеме!
16.08.2009 10:32
носи я винаги с теб, Славе!Усмихнат ден!!!
цитирай
11. mamas - Стеф, ти знаеш предисторията на това стихотворение.
16.08.2009 10:45
cefulesteven написа:
:))))

Усмивката ми мисля е достатъчна. Животът ми дава ясен отзив на стихотворението:)

Но може би не цялата:
Написах го спонтанно на първата ми форумска среща - в Пловдив, следващата вечер след твоята премиера на "Бяс и рози", където се и запознах с една част от настоящите си реално-виртуални приятели. Познаваш и хората, за които е писано. Вярно, при тях не се получи докрай, но при теб е факт! Само ще си позволя да напомня:
Да бъде!
Благославям!
И напътствам:
Пазете се! От себе си най-вече!
Бутон за редактиране тук няма
за думите, в момент на гняв изречени!

Бъдете благословени!
цитирай
12. mamas - Владо, това стихотворение не се отнася за мен!
16.08.2009 10:48
ka4ak написа:
любовта никой не може да ти я отнеме! носи я винаги с теб, Славе!Усмихнат ден!!!

Но за любовта си прав - нося си я, в мен е:
Аз трябва да съм влюбена,
за да се чувствам жива!

Хубав ден!
цитирай
13. анонимен - mileidi
16.08.2009 12:16
A dali zeliqt ni jivot ne e edin virtual? Koe e virtual i koe e deistvitelnost?Ne e li vselenata,(onova,koeto ne poznavame) vdaxnovitel na 4uvstvata ni?Lunata ,zvezdite,slanzeto---znaem li kakvo se krie zad tqx---sas sigurnost -moje da e na6ata smart,no gi obojestvqvame,misalta za tqx ni zarejda s energia,jivot!....Ako nqkoi me zarejda s liubov...dori bix predpo4ela da si ostane v prostranstvoto---vmesto da mu pera 4orapite i da mu varq bob....Usmivki i pregradki ot men i....ostani si vliubena!!!!
цитирай
14. feq - Това е истинската Любов... добавям само "И"
16.08.2009 12:27
(И )..."сливането на телата е любов...

ЛЮБОВ
е (И) сливането
на душите! "
цитирай
15. mamas - Мила Милейди, много ти благодаря за тези думи!
16.08.2009 12:29
анонимен написа:
A dali zeliqt ni jivot ne e edin virtual? Koe e virtual i koe e deistvitelnost?Ne e li vselenata,(onova,koeto ne poznavame) vdaxnovitel na 4uvstvata ni?Lunata ,zvezdite,slanzeto---znaem li kakvo se krie zad tqx---sas sigurnost -moje da e na6ata smart,no gi obojestvqvame,misalta za tqx ni zarejda s energia,jivot!....Ako nqkoi me zarejda s liubov...dori bix predpo4ela da si ostane v prostranstvoto---vmesto da mu pera 4orapite i da mu varq bob....Usmivki i pregradki ot men i....ostani si vliubena!!!!


Права си, мръсните чорапи убиват любовта...
Но някои мъже си перат сами чорапите и въпреки това не успяват да съхранят любовта.
Прегръщам те!
Поздрави на слънчева Италия!
цитирай
16. mamas - Когато и двете се слеят, е съвършенство...
16.08.2009 12:30
feq написа:
(И )..."сливането на телата е любов...

ЛЮБОВ
е (И) сливането
на душите! "


Благодаря ти, фея!
цитирай
17. feq - По скоро "Божествена Любов"
16.08.2009 12:40
И се случва само веднъж в живота,
за някои хора, обаче - НИКОГА!
цитирай
18. mamas - feq - По скоро "Божествена Любов"
16.08.2009 13:09
feq написа:
И се случва само веднъж в живота,
за някои хора, обаче - НИКОГА!


Никога не казвай НИКОГА!
Докато сме живи, се надяваме.

Хубав ден!
цитирай
19. krassko - Славе, благославяш нещо което не познаваш...
16.08.2009 13:32
А то е като онова китайско проклятие:

"Да имаш вълнуващ живот!!!"

цитирай
20. mamas - Краско, грешиш!
16.08.2009 13:42
krassko написа:
Славе, благославяш нещо което не познаваш... А то е като онова китайско проклятие:

"Да имаш вълнуващ живот!!!"


Благославям любов, която е прераснала в реална!
Не е ли хубаво някой първо да опознае душата ти?
Все пак, става дума за пюбов, а не просто за страст - защото тя, страстта, дори да е изпепеляваща, е преходна...
Красив ден ти желая!
цитирай
21. inel379 - Благодаря! За сливането на душите не зная,
16.08.2009 14:40
но в истинското им докосване вярвам.
Лек ден, изпълнен с вдъхновение!:)
цитирай
22. lubara - Поздрави,mamas !
16.08.2009 14:54
Чудесно стихотворение!
цитирай
23. mamas - Благодаря - за докосването на душите!
16.08.2009 15:13
inel379 написа:
но в истинското им докосване вярвам.
Лек ден, изпълнен с вдъхновение!:)

цитирай
24. mamas - Пределно лаконичен!
16.08.2009 15:14
lubara написа:
Чудесно стихотворение!


Аз ти благодаря, че си тук.
Пожелавам ти хубав, пълен (с каквото искаш) ден!
цитирай
25. анонимен - Скарлет
16.08.2009 15:51
Приятно четиво за този горещ, но хубав ден!!!
Аз лично смятам, че си намерих приятели, без дори да ги познавам, без да съм виждала от близо очите им, без да съм докосвала ръката им. И теб те чувствам толкова близка, а не се познаваме...
Знае ли човек, може би след време ще намеря начин да се видим и да си попъбрим. И тази мисъл ми е минавала...
А след като такива чувства са се породили в мен, навярно при други хора и други обстоятелства може и любов да се роди, това не зная...Прекрасно стихотворение!!!
ХАРЕСВАМ ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ ТВОЯТА РЪКА!!!
Хубав и усмихнат ден!!!
цитирай
26. laurencia - Който е минал през това, знае...
16.08.2009 15:57
Научих го и аз:
...
Далеч единият от тези двама
слънца сияйни търси в тъмнината,
магьоснически в думички ги влага
и с другия като една душа са.

Отсрещният мечтае във мечтата,
тих вятър - мисълта му, се промъква.
Прегръщат се със звездопадни думи
от страх небето им да не помръкне.
...
цитирай
27. mamas - Благодаря, Скарлет!
16.08.2009 15:57
анонимен написа:
Приятно четиво за този горещ, но хубав ден!!!
Аз лично смятам, че си намерих приятели, без дори да ги познавам, без да съм виждала от близо очите им, без да съм докосвала ръката им. И теб те чувствам толкова близка, а не се познаваме...
Знае ли човек, може би след време ще намеря начин да се видим и да си попъбрим. И тази мисъл ми е минавала...
...
Хубав и усмихнат ден!!!

Всичко е възможно, да не губим надежда!
цитирай
28. mamas - Господи, колко е хубаво!
16.08.2009 16:00
laurencia написа:
Научих го и аз:
...
Далеч единият от тези двама
слънца сияйни търси в тъмнината,
магьоснически в думички ги влага
и с другия като една душа са.

Отсрещният мечтае във мечтата,
тих вятър - мисълта му, се промъква.
Прегръщат се със звездопадни думи
от страх небето им да не помръкне.
...

Само като стих ме развълнува така силно, представям си го като изживяване...
Прекрасно е!
цитирай
29. feq - Не написах за себе си НИКОГА...
16.08.2009 16:18
а за хората, които не вярват в нищо -
мъртви души...
има ги много, за жалост...
и ми е болно за тях...
цялата си енергия влагам хората да повярват в добрите неща: Романтиката, Любовта, Приятелството, Чудесата...
Вчера ме развълнува споделеното от едно 14 годишно момиче и написах Посветено на...

http://feq.blog.bg/drugi/2009/08/15/magichen-sviat.380432
цитирай
30. mamas - Разбирам те...
16.08.2009 16:25
feq написа:
а за хората, които не вярват в нищо -
мъртви души...
има ги много, за жалост...
и ми е болно за тях...
цялата си енергия влагам хората да повярват в добрите неща: Романтиката, Любовта, Приятелството, Чудесата...
Вчера ме развълнува споделеното от едно 14 годишно момиче и написах Посветено на...

http://feq.blog.bg/drugi/2009/08/15/magichen-sviat.380432

Видях още вчера какво си написала и също посетих блога на това момиче. Тежка съдба...
цитирай
31. henzelski - И понеже
16.08.2009 16:38
има виртуално приятелство, защо да няма виртуална любов... Казвам това по повод коментарите. А за теб и стихотворението: Поздрави, Слава!
цитирай
32. mamas - И аз това казвам, Краси!
16.08.2009 16:40
henzelski написа:
И понеже има виртуално приятелство, защо да няма виртуална любов... Казвам това по повод коментарите. А за теб и стихотворението: Поздрави, Слава!

Благодаря ти!
цитирай
33. nonita - мисля че няма
16.08.2009 20:14
виртуална любов- това е последната глупост на новото време.има много съмотници които вярват в какво ли не.
цитирай
34. mamas - Имаш право на своето мнение...
16.08.2009 20:23
nonita написа:
виртуална любов- това е последната глупост на новото време.има много съмотници които вярват в какво ли не.

Може би заглавието на стихотворението подвежда, може би трябва да е "Виртуално-реална любов" - защото за такава става дума.
Но защо пък трябва заглавието да казва всичко? По-надолу в текста е казано.
Благодаря, че се отби, приятна вечер!
цитирай
35. анонимен - мдааа
20.08.2009 14:45
"В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда..."
...
всъщност,коментар не е нужен тук,sorry :)
цитирай
36. mamas - Благодаря!
23.08.2009 18:58
0rth0d0x написа:
"В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда..."
...
всъщност,коментар не е нужен тук,sorry :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4695060
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930