Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2009 10:28 - Песен за Бургас
Автор: mamas Категория: Поезия   
Прочетен: 9755 Коментари: 23 Гласове:
11

Последна промяна: 14.08.2009 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бургазлии, кога най-после ще се стегнете да организирате една среща! Я се огледайте колко сте много! И все хубави хора! Щастлива съм, че познавам някои от вас!
image

ПЕСЕН ЗА БУРГАС Пътя познат
бавно, бавно изминах,
търсех моя Бургас
отпреди трийсет години.
Търсех моя Бургас
под ефирни небесни дантели,
в гларусов вик
и в крилете на чайките бели.

Стигнах брега -
че Бургас без морето какво е?
Ням е Бургас,
ням без гласа на прибоя.
Нощем сляп е Бургас
без светлината но фара.
Ти, мой Бургас,
моя жива надежда и вяра!

Моят Бургас
не умира със старите сгради.
Той е във нас,
във душите, останали млади.
Жив е, жив е Бургас,
щом, приятели, тук ви намирам!
Моят вечен Бургас
във сърцата ви млади пулсира.






Тагове:   Бургас,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. teachme - :)
14.08.2009 10:54
Хубава песен!
Много, много...
колко да са много:)
Може би щото са малко
истинските бургазлии в блога,
затова не се получава среща.
цитирай
2. анонимен - Ех, Бургас!
14.08.2009 10:56
В края на август ще отидем!:):)
Благодаря за настроението!
Хубав ден!
цитирай
3. mikaela19 - Славе
14.08.2009 11:01
Преди да тръгна също им предложих да направят среща,но те си знаят.Но все пак аз се видях с някого и прекарахме добре.След това написах за среща в Сливен и пак се събрахме няколко човека.Жалко само,че представители от твоя край нямаше.Сега предстои среща в Пловдив.За там незнам.Но е време да направим втора среща тук и да се съберем вече Ямбол и Сливен:)
А морето......там е магия.
Брегът и пясъкът ми дават сили
за да се връщам всяко година отново там.
Обичам Бургас...........
цитирай
4. mamas - Любима песен ми е!
14.08.2009 11:36
teachme написа:
Хубава песен!
Много, много...
колко да са много:)
Може би щото са малко
истинските бургазлии в блога,
затова не се получава среща.

Не знам какво имаш предвид под "истински бургазлии". Може би такива без връзки на село, до което по необходимост притичват в събота и неделя?
Ако трябва, да направим един списък. Аз знам поне за 6-7, с които общувам тук.
цитирай
5. mamas - Благодаря, че сподели, tit!
14.08.2009 11:39
tit написа:
В края на август ще отидем!:):)
Благодаря за настроението!
Хубав ден!

Съботата на 29 август би могла да ни събере някъде в Бургас, стига да има достатъчно желаещи за среща.
цитирай
6. mamas - Жане, знаеш защо не бях в Сливен!
14.08.2009 11:44
mikaela19 написа:
Преди да тръгна също им предложих да направят среща,но те си знаят.Но все пак аз се видях с някого и прекарахме добре.След това написах за среща в Сливен и пак се събрахме няколко човека.Жалко само,че представители от твоя край нямаше.Сега предстои среща в Пловдив.За там незнам.Но е време да направим втора среща тук и да се съберем вече Ямбол и Сливен:)
А морето......там е магия.
Брегът и пясъкът ми дават сили
за да се връщам всяко година отново там.
Обичам Бургас...........

Изчела съм всичко, което си писала, просто нямах време за много коментари.
Мисля, че точно сега е моментът за среща в Бургас, защото доста хора от столицата и други места може да се окажат край морето и биха се включили в срещата.
Пловдивската среща е чак в края на септември. Не мисля да я пропускам, освен ако няма някоя силно основателна причина (дано няма такава).
цитирай
7. mikaela19 - Славе
14.08.2009 11:47
Има още много хубави моменти които не съм описала:)))
За Пловдив честно казано незнам.Има време:))))
цитирай
8. mmagy - Благодаря, Славе ти си бургазлийка ...
14.08.2009 11:58
Благодаря,Славе ти си бургазлийка с тази твоя любов към нашия град :)))
Събота 29.08 :(((,тогава съм в София,Мадона е виновна,но......ще има и други срещи,нали?!
Поздрави!!!
цитирай
9. cecka1504 - Много сте ми далече :)
14.08.2009 12:04
Много сте ми далече :)
цитирай
10. lubima - идеята е добра. . . . но мисля, че не ...
14.08.2009 12:36
идеята е добра....но мисля, че не можем да се организираме)))..но ако има някой с повечко свободно време да го направи съм сигурна, че всеки който има възможност ще дойде))бих отишла на такава среща с удоволствие..но не бих могла да се справя с организацията...по ред причини))....а mamas аз не съм забравила това което съм обещала ;)...следващия път когато се върна пак ще се обадя))
цитирай
11. mikaela19 - Цецке
14.08.2009 12:37
ще има накрая на месеца среща в Пловдив:)
цитирай
12. mamas - Маги, Бургас е моята голяма любов!
14.08.2009 12:41
mmagy написа:
Благодаря,Славе ти си бургазлийка с тази твоя любов към нашия град :)))
Събота 29.08 :(((,тогава съм в София,Мадона е виновна,но......ще има и други срещи,нали?!
Поздрави!!!

Не съм казала, че ще има среща на 29.08. Просто бих искала да има...
цитирай
13. mamas - С теб ще се видим на някоя софийска среща!
14.08.2009 12:43
cecka1504 написа:
Много сте ми далече :)

цитирай
14. mamas - И защо този песимизъм?
14.08.2009 12:51
lubima написа:
идеята е добра....но мисля, че не можем да се организираме)))..но ако има някой с повечко свободно време да го направи съм сигурна, че всеки който има възможност ще дойде))бих отишла на такава среща с удоволствие..но не бих могла да се справя с организацията...по ред причини))....а mamas аз не съм забравила това което съм обещала ;)...следващия път когато се върна пак ще се обадя))

Да дойда да ви събера, а? Няма да ми е за първи път! На първи май покрай мен се запознаха http://papadok.blog.bg/ (на снимката с мен) и http://elineli.blog.bg/ , а се оказаха почти съседи! Маги и http://rosidi.blog.bg/ вече се познават (пак аз ги събрах покрай книгата "Поезията - ...")...
Е, стига съм се изтъквала...
цитирай
15. lubima - ))) стига да имаш време))))ела де. . ...
14.08.2009 12:59
))) стига да имаш време))))ела де....незнам защо не можем да се организираме))всъщност никога не съм прочела някой да предложи такава среща))...може би защото доста хора са ангажирани със туризма а сега е сезот.....мммм...не е извинение)))все ще се намерят няколко часа за едно събиране)))еее знам ли.....може да сме срамежливи))))
цитирай
16. mamas - Съжалявам,
14.08.2009 13:19
Наистина съжалявам, че се разминахме в Ямбол...
lubima написа:
))) стига да имаш време))))ела де....незнам защо не можем да се организираме))всъщност никога не съм прочела някой да предложи такава среща))...може би защото доста хора са ангажирани със туризма а сега е сезот.....мммм...не е извинение)))все ще се намерят няколко часа за едно събиране)))еее знам ли.....може да сме срамежливи))))

цитирай
17. lubima - еее нещо де)))виж как хубаво си си ...
14.08.2009 13:29
еее нещо де)))виж как хубаво си си изкарала ...а аз така или иначе честичко си идвам в Ямбол....все някога ще можем да се видим))
цитирай
18. lubara - Поздрави, mamas !
14.08.2009 18:07
Ще стане и песен, нали!
цитирай
19. mamas - Любо, то си е песен!
14.08.2009 18:39
lubara написа:
Ще стане и песен, нали!

И певица професионална съм си намерила, но много пари трябват за аранжимента, щото за конкурса "Бургас и морето" си има по-специални изисквания май...Тая година го изпуснах, но за догодина дано спечеля от лотарията (ако се сетя да си купя билет), та да си позволя и подобни разходи!
Много усмивки за теб!
цитирай
20. rosidi - Славе
15.08.2009 09:02
защо не се обади, а и Владо така нелегално те е отмъкнал:))....ааа поправям се, явно още спя, видях те на моста, видях и Владо и викам си - що не се обадиха тези хора и сега като се позагледах видях, че снимката не от тези дни, а за срещата така като си помисля за бургазлии най-удачно е края на септември, когота вече сезона напълно е приключил и всички са по-свободни.:))ще си направим една среща тогава на бургазлии
цитирай
21. mamas - Честит празник, Роси!
15.08.2009 10:30
Снимката е от 1-ви май.
Познавате ли се с Владо?
Аз го отмъкнах тогава от една форумска среща (да ми завиждат другите, на!)
цитирай
22. анонимен - И аз
15.08.2009 12:41
не мога да се спрява с организацията на една среща. Първо защото съм от скоро в блога и не познавам хората тук и второ - защото нямам време. Но с удоволствие ще дойда ако някой успее да ни събере.
Може би не можем да се организираме, защото бургазлии сме все заети хора - трябва да съзерцаваме морето, да видим пясъка дали е чист, да посрещаме гости от "провинцията" все такива дребни нещица :)
Това в кръга на шегата .........
Наистина ще се радвам ако някой успее да организира среща. Ще моля да ми пуснете ЛС, защото по - рядко влизам в блога и мога да пропусна постинга за организацията.
цитирай
23. mamas - darling - И аз
15.08.2009 19:54
не бих се заела да организирам среща на чужда територия, колкото и да обичам Бургас...Надявам се някой бургазлия да го направи!
Ако бях в Бургас, вярвай ми, също щях да отделям повечко време за тези наистина важни неща - морето, чистотата на пясъка :-)))хич нямаше да дремя цял ден пред компа!
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4676885
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031