Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 16:48 - Като деца
Автор: mamas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10658 Коментари: 46 Гласове:
33

Последна промяна: 17.03.2010 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кога ли ще порасна...
Изглежда, до самия си край ще бъда същата наивна глупачка, каквато бях преди 15, преди 20, преди 30 години. Неразумно дете, което иска да разбере света, гледа го с чисти очи и чака светът да му отговори със същото...
Напразно ли чакам, бързам ли, много ли искам?
Какво всъщност искам?...
Един приятел - да заровя лице в гърдите му и да изплача всичките си сълзи. Да не пита за нищо. Да не ме утешава. Да не бърше сълзите ми. Просто да положи силна длан върху главата ми и да чака да се наплача. Да е готов дълго да чака, защото очите ми са извори - имам сълзи да удавя цялата вселена!
И тогава...
Тогава ние двамата - тази, която умее да плаче, и този, който умее да чака - ще поставим началото на нов човешки род. Хората ще се разбират без много думи. А най-хубаво ще е това, че колкото и да пораснат, ще си остават чисти.
Като деца...
***
Поздрав от pegas08:
http://www.youtube.com/watch?v=81Ju8CxnmG8&feature=related





Гласувай:
33



1. troubles - мммм да
16.03.2010 16:54
и аз така, само една разлика има , че този човек умее да чака и да мълчи толкова много , че сега пък мечтая да ми каже нещо все пак..иначе дали е нов човешкия ни род дето го създадохме , въпрос на гледна точка...и аз съм нова и ти си нова.. годините минават и сякаш все по-наивна ставам..
поздрав сърдечен
цитирай
2. rpatel - Не си единствената! Същата съм! И за ...
16.03.2010 16:58
Не си единствената! Същата съм! И за това си патя! Защото вярвам на всеки и за всичко. Все си мисля, че щом мойте намерения са добри и всички останали ми мислят доброто, а пък то... все едно. Късно е да се променям. Явно ще си я карам така и за напред, наивничко. Пък като ме нарани някой много, ех, що сълзи съм изплакала, само аз си знам.
цитирай
3. cefulesteven - Благословени са възрастните, к...
16.03.2010 17:16
Благословени са възрастните, които носят детски сърца.
Утре даже смятам да пусна един постинг за определено блогърско съсловие, за което детското голямо сърце е типично.

А твоето сърце, нека е благословено.
цитирай
4. mamas - Здравей, добре дошла в блога ми!
16.03.2010 17:25
troubles написа:
и аз така, само една разлика има , че този човек умее да чака и да мълчи толкова много , че сега пък мечтая да ми каже нещо все пак..иначе дали е нов човешкия ни род дето го създадохме , въпрос на гледна точка...и аз съм нова и ти си нова.. годините минават и сякаш все по-наивна ставам..
поздрав сърдечен


Прочетох стиховете ти, допадат ми.
А за "новия човешки род" какво да кажа... Твоят син (нали не греша?), моят внук и "бакоганите"...

Приятна вечер ти желая!
цитирай
5. mamas - Така си е...
16.03.2010 17:38
rpatel написа:
Не си единствената! Същата съм! И за това си патя! Защото вярвам на всеки и за всичко. Все си мисля, че щом мойте намерения са добри и всички останали ми мислят доброто, а пък то... все едно. Късно е да се променям. Явно ще си я карам така и за напред, наивничко. Пък като ме нарани някой много, ех, що сълзи съм изплакала, само аз си знам.


Но въпреки всичко ще продължа да вярвам в доброто.
Поздрави!
цитирай
6. mamas - Благодаря ти, Стеф!
16.03.2010 17:39
cefulesteven написа:
Благословени са възрастните, които носят детски сърца.
Утре даже смятам да пусна един постинг за определено блогърско съсловие, за което детското голямо сърце е типично.

А твоето сърце, нека е благословено.


Ще чакам с нетърпение постинга ти.
цитирай
7. kalin8 - Вярата е
16.03.2010 18:59
важна...Много!
Б.
цитирай
8. mamas - kalin8 - Вярата е
16.03.2010 19:29
kalin8 написа:
важна...Много!
Б.


Да, може би най-важна.
Благодаря, Борисе!
цитирай
9. hel - Мечтиии! Това ще е друг свят в друго ...
16.03.2010 19:47
Мечтиии! Това ще е друг свят в друго измерение без дуализъм! Някакво следващо стъпало на еволюцията. Ако приемаш там гости, ще надникна след като съм съблкла и най-тънката сенчица по мен. :)))
цитирай
10. lotos16 - Мамас,
16.03.2010 19:55
във всеки човек се крие по едно дете. Трябва да го съхраним по-дълго в себе си.
А дали сме наивни, като вярваме в доброто? Не знам...
"Забравям бързо миналите грешки,
пак някому повярвах и сгреших.
Последствиета винаги са тежки -
за дълго е безжизнен моят стих.
Най-просто е да сложа край на всичко,
завинаги въпроса да реша.
Но туй не е в моите привички.
Аз вярвам. Пък дори и да греша."
Не помня автора на стиховете. Просто ми изплуваха, след като прочетох твоето откровение.
Топла вечер, Славе!
цитирай
11. tili - Ех, Славче!
16.03.2010 19:58
И аз като hel ще кажа 'Мечтиии" Дали от пролетта, дали от ей така ;-)))
цитирай
12. mamas - Мечтите често се сбъдват :)))
16.03.2010 20:00
hel написа:
Мечтиии! Това ще е друг свят в друго измерение без дуализъм! Някакво следващо стъпало на еволюцията. Ако приемаш там гости, ще надникна след като съм съблякла и най-тънката сенчица по мен. :)))


С удоволствие ще приемам добри гости и там!
цитирай
13. mamas - Благодаря ти, Павлина!
16.03.2010 20:07
lotos16 написа:
във всеки човек се крие по едно дете. Трябва да го съхраним по-дълго в себе си.
А дали сме наивни, като вярваме в доброто? Не знам...
"Забравям бързо миналите грешки,
пак някому повярвах и сгреших.
Последствиета винаги са тежки -
за дълго е безжизнен моят стих.
Най-просто е да сложа край на всичко,
завинаги въпроса да реша.
Но туй не е в моите привички.
Аз вярвам. Пък дори и да греша."
Не помня автора на стиховете. Просто ми изплуваха, след като прочетох твоето откровение.
Топла вечер, Славе!


"Аз вярвам. Пък дори и да греша."

Много топлина и в твоята душа!
цитирай
14. mamas - Мечтите са хубаво нещо, Лили!
16.03.2010 20:10
tili написа:
И аз като hel ще кажа 'Мечтиии" Дали от пролетта, дали от ей така ;-)))


Дори да е само от пролетта, пак си струва да се помечтае :)))
цитирай
15. vanex - :)
16.03.2010 20:20
да си призная, натъжи ме с тази песничка :)
цитирай
16. mamas - Усмихни се по-широко :)))
16.03.2010 20:27
vanex написа:
да си призная, натъжи ме с тази песничка :)


Песничката ми е любима.
цитирай
17. mrazekoff - Творчеството е брат на наивността и
16.03.2010 22:27
на неизживяното детство.
Неможеш да пристъпиш към създаването на нещо, ако не дадеш нещо от себе си в замяна. Това е наивността, един вид размяна, откупване за един бъдещ успех...
Но има и други фактори, вяра, добро сърце , търпение...
На теория всичко изглежда добре и особено, когато тези мисли те споходят в нощните тихи часове...
На практика обаче, всичко около нас крещи и ние си ги прибираме дълбоко в нас, тези чувства и желания, за да ги покажем при подходящ случай в друго време...
А, то, времето си лети и ние си таим тези желания в душите си и си оставаме деца във времето с несбъднати мечти....
Дано Бог ти даде случай тези желания да се материализират!!!!
Желая го от сърце....
цитирай
18. mamas - mrazekoff - Творчеството е брат на наивността и
16.03.2010 22:45
mrazekoff написа:
на неизживяното детство.
Неможеш да пристъпиш към създаването на нещо, ако не дадеш нещо от себе си в замяна. Това е наивността, един вид размяна, подкупване за един бъдещ успех...
Но има и други фактори, вяра, добро сърце , търпение...
На теория всичко изглежда добре и особено, когато тези мисли те споходят в нощните тихи часове...
На практика обаче, всичко около нас крещи и ние си ги прибираме дълбоко в нас, тези чувства и желания, за да ги покажем при подходящ случай в друго време...
А, то, времето си лети и ние си таим тези желания в душите си и си оставаме деца във времето с несбъднати мечти....
Дано Бог ти даде случай тези желания да се материализират!!!!
Желая го от сърце....


Благодаря за този толкова хубав, проникновен коментар, за сърдечните пожелания... Развълнува ме...
цитирай
19. miaa - Поздрави за хубавия постинг и ху...
17.03.2010 01:08
Поздрави за хубавия постинг и хубавите думи!
Колко истина и копнеж има в тях!
С обич,Mamas!
цитирай
20. pegas08 - Мамче, вярвам ти!
17.03.2010 06:50
За един нов свят!
Имай мечта! Ще ти намеря нещо за тях, любимо.
Чакай!
цитирай
21. mamas - Благодаря ти, Марина!
17.03.2010 07:02
miaa написа:
Поздрави за хубавия постинг и хубавите думи!
Колко истина и копнеж има в тях!
С обич,Mamas!


Хубав ден ти желая :)))
цитирай
22. mamas - pegas08 - Мамче, вярвам ти!
17.03.2010 07:04
pegas08 написа:
За един нов свят!
Имай мечта! Ще ти намеря нещо за тях, любимо.
Чакай!


Добро утро!
И аз ти вярвам :)))
Търпелива съм, ще чакам. А ти също не спирай да мечтаеш!
цитирай
23. veninski - Поздрави и от мен, Славе!
17.03.2010 07:22
Поздрави и от мен, Славе!
цитирай
24. mamas - Добро утро, Василе!
17.03.2010 07:31
veninski написа:
Поздрави и от мен, Славе!


Пожелавам на теб и на всички, които ще влязат в блога, един много успешен и красив ден!
На себе си също - тръгвам за работа.

До скоро, приятели :)))
цитирай
25. victoriavselena - Хората ще се разбират без много думи
17.03.2010 09:15
сооред моята теория това са нашите спомени от времето ни между животите, когато душитени контактуват без думи, но когато се родим и получим тела, ние понякога забравяме, че трябва да използваме средства за предаване на информация чрез някое от 5-те ни сетива.
Така е, но само докато сме в телата ти, после отново ке връщаме в обичайното ни безсловестно състояние, където се разбираме без думи, а до тогава ....празнувайте в телата ти и не забравайте, че ги имате .. Поздравления.
цитирай
26. svoboda64 - Славе,
17.03.2010 09:35
Ние всички се разбираме прекрасно и без думи. Думите ни са просто средство да изкажем и споделим емоциите си или да разсъждаваме за неща, които отиват отвъд емоциите.
Права си, че когато ни се е насъбрала болка, по-скоро искаме да я изплачем. Но вчера децата ми дадоха повод да се замисля за друго.

В класа имаме един особено нахъсан индивид: или се смее... чак до неприятно усещане на всички, или е яден и отказва да "говори". Вчера беше в една от кулминациите си на мълчание-дръпнатост. Реагираше на всичко по отрицателен начин. В междусачието поиска да остане сам в класната стая, докато с другите бяхме на кафе. Естествено, основната тема на разговора ни беше Х. : оставих ги те да си излеят емоциите, но накрая ги помолих да не го закачат, за да не се влоши атмосферата.

Но те направиха точно обратното... Когато се върнахме обратно в час, те мълчаха известно време, в смисъл, че не го въвличаха в обичайните си закачки (някои от които доста солени), но накрая... пак се върнаха към себе си. Първоначално той се ядосваше, но накрая започна да се смее и следващото междучасие беше пак с нас.

Та да се върна на началото: ние прекрасно се разбираме и без думи, но те правят живота ни по-радостен и пълноценен, ако ги използваме по предназначение - да докоснем другия човек :) и евентуално да го извадим от негативните му състояния, в които предимно сам се натиква :))))
цитирай
27. diamantsredstaklata - Това е мечтата на всички чисти съ...
17.03.2010 09:57
Това е мечтата на всички чисти сърца. Когато нямаме какво да крием, ще се разбираме по телепатия, без думи.
И аз си мечтая за такива истински отношения.....:)
цитирай
28. blagovestie - Ех, мамас, чиста душа си,
17.03.2010 10:40
но за съжаление светът омърсява този вид и се опитва всячески да го претопи. Все пак има и такива приятели, и такива моменти.
Недей да се променяш. Не си заслужава...
Поздрави и хубав ден! :)
цитирай
29. darkenedangel - ... :)))
17.03.2010 12:34
http://www.pozitivnoto.info/2008/08/decata-nauchavat-tova-koeto-sa-izpitali.html
цитирай
30. mamas - victoriavselena - Хората ще се разбират без много думи
17.03.2010 15:57
victoriavselena написа:
сооред моята теория това са нашите спомени от времето ни между животите, когато душитени контактуват без думи, но когато се родим и получим тела, ние понякога забравяме, че трябва да използваме средства за предаване на информация чрез някое от 5-те ни сетива.
Така е, но само докато сме в телата ти, после отново ке връщаме в обичайното ни безсловестно състояние, където се разбираме без думи, а до тогава ....празнувайте в телата ти и не забравайте, че ги имате .. Поздравления.


Твоята теория ми харесва, Виктория. Поздравления и за теб.
Да празнуваме :)))
цитирай
31. mamas - Страхотен коментар, Боди!
17.03.2010 16:05
svoboda64 написа:
Ние всички се разбираме прекрасно и без думи. Думите ни са просто средство да изкажем и споделим емоциите си или да разсъждаваме за неща, които отиват отвъд емоциите.
............
........те правят живота ни по-радостен и пълноценен, ако ги използваме по предназначение - да докоснем другия човек :) и евентуално да го извадим от негативните му състояния, в които предимно сам се натиква :))))


Благодаря ти!


цитирай
32. mamas - А с някои сродни души вече се разбираме, нали?
17.03.2010 16:08
diamantsredstaklata написа:
Това е мечтата на всички чисти сърца. Когато нямаме какво да крием, ще се разбираме по телепатия, без думи.
И аз си мечтая за такива истински отношения.....:)


За чистите сърца!
цитирай
33. mamas - blagovestie - Ех, мамас, чиста душа си,
17.03.2010 16:11
blagovestie написа:
но за съжаление светът омърсява този вид и се опитва всячески да го претопи. Все пак има и такива приятели, и такива моменти.
Недей да се променяш. Не си заслужава...
Поздрави и хубав ден! :)


Благодаря ти!
Не мисля да се променям. А и светът не е чак толкова лош. Аз винаги съм вярвала, че добрите хора са повече от лошите (които пък често не са чак толкова лоши, просто не умеят да показват доброто в себе си).
Хубав ден и за теб!
цитирай
34. mamas - Благодаря за линка, Деси!
17.03.2010 16:17
darkenedangel написа:
http://www.pozitivnoto.info/2008/08/decata-nauchavat-tova-koeto-sa-izpitali.html


Прочетох и ми хареса. Стремила съм се да спазвам това при възпитанието на децата си, макар че е имало и трудни периоди...
цитирай
35. pegas08 - Моят поздрав
17.03.2010 16:55
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/03/17/otlojena-mechta-603.512847
цитирай
36. benra - звучи
17.03.2010 17:01
като един идеален свят, в който всичко добро е възможно.Поздрави!
цитирай
37. mamas - pegas08 - Моят поздрав
17.03.2010 17:46
pegas08 написа:
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/03/17/otlojena-mechta-603.512847


Много ти благодаря, дълбоко съм трогната!
Добавих в постинга си линк към песента.
цитирай
38. mamas - benra - звучи
17.03.2010 17:49
benra написа:
като един идеален свят, в който всичко добро е възможно.Поздрави!


В мечтите всичко е възможно. А те понякога се сбъдват :)
Приятна вечер!
цитирай
39. diamantsredstaklata - А с някои сродни души вече се разбираме, нали?
17.03.2010 19:17
не те разбрах, но почувствах това желание, което си описала в постинга
Приятна вечер! :)

цитирай
40. mamas - Може би не се изразих добре...
17.03.2010 19:25
diamantsredstaklata написа:
не те разбрах, но почувствах това желание, което си описала в постинга
Приятна вечер! :)



Мисълта ми е, че човек понякога усеща хората, които са му близки по душа, без да знае какви са възгледите им за света, за живота. Необяснимо е, но е факт.
Приятна вечер и на теб, диамантче :)))
цитирай
41. martiniki - :_)
18.03.2010 21:43
Човек е такъв, какъвто е. Всякакви опити да изневери на натурата си са обречени на неуспех, това съм научила. "Тежко на мекия. Насмалко да умра от доброта" Ат. Далчев

А Ерих Кестнер - един много любим автор - казва, че човекът е такъв в пълния смисъл на думата единствено оставяйки детето в себе си живо :)

цитирай
42. mamas - Ерих Кестнер и на мен ми е сред любимите.
18.03.2010 22:06
martiniki написа:
Човек е такъв, какъвто е. Всякакви опити да изневери на натурата си са обречени на неуспех, това съм научила. "Тежко на мекия. Насмалко да умра от доброта" Ат. Далчев

А Ерих Кестнер - един много любим автор - казва, че човекът е такъв в пълния смисъл на думата единствено оставяйки детето в себе си живо :)



А за натурата на човек... Не знам защо още вярвам, че може да има промяна към добро.
Приятна вечер, Доре!
цитирай
43. kundalini - провокираш ме да напиша своя прочит
20.03.2010 18:55
за сълзите .....за рамото, за общото.
сълзите трябва да иг спестяваме, дори пред най-близките, защото много често се приемат за слабост, а може би, са слабост. въпреки че аз не мисля така.
днес никой няма време за подобни сантименти:(
както казват "получаваш това, което даваш", без изобщо да се гледа под повърхността:(
може би затова наистина са ценни "тези, които умеят да чакат"- единици са!
Поздрави, Слава!
цитирай
44. mamas - kundalini - провокираш ме да напиша своя прочит
20.03.2010 20:53
kundalini написа:
за сълзите .....за рамото, за общото.
сълзите трябва да иг спестяваме, дори пред най-близките, защото много често се приемат за слабост, а може би, са слабост. въпреки че аз не мисля така.
днес никой няма време за подобни сантименти:(
както казват "получаваш това, което даваш", без изобщо да се гледа под повърхността:(
може би затова наистина са ценни "тези, които умеят да чакат"- единици са!
Поздрави, Слава!


Благодаря за този прочит, мила приятелко!
И според мен сълзите не са слабост, дори и в мъжките очи (имам такова стихотворение, в първата ми книга е).
А за това, че "днес никой няма време за подобни сантименти" не съм съвсем съгласна. Намира се по някой такъв екземпляр все още :)))
Хубава вечер, мила!
цитирай
45. portishead - Чисто, преливащо,искренно и най - вече дълбоко като самата Вселена!
01.04.2010 02:16
Ние всички сме деца носещи маски!:)
цитирай
46. mamas - portishead - Чисто, преливащо,искренно и най - вече дълбоко като самата Вселена!
03.04.2010 14:40
portishead написа:
Ние всички сме деца носещи маски!:)


Благодаря, трогваш ме...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4695706
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930