Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2009 22:52 - Ямбол - Шабла - Ямбол (пътни бележки)
Автор: mamas Категория: Изкуство   
Прочетен: 4131 Коментари: 32 Гласове:
1

Последна промяна: 02.07.2009 10:16


Говорят, говорят...Не спират...
Във влака една госпожа ми разказа всичко за синовете си
за приятелките им
за себе си
за кризата
за леля си...

А аз исках да чуя шума на вятъра в прозорците...

В автобуса един младеж съобщи на куп приятели
какъв идиот е
защото отива на рок-концерт в Каварна
а си е забравил билета в София

А аз исках да чуя шума на морето...

Автобусът беше претъпкан, но аз извадих късмет - свободно място на предната седалка. Явно никой не беше поискал да седне до един мургав събрат
но на мен не ми пука - всеки ден съм сред тях.

Виждам морето...
И дъжда - как приближава. Вече блъска в стъклата, тъмно е, а няма 4 следобед...
Дано превали!

Автобусът е пълен с млади хора, почти деца.
Господи, накъде съм тръгнала с моите 50 и отгоре!
А автобусът едва изпъпля по стръмните улици на Балчик. Претъпкан е, нали ви казах!

Жита...
слънчогледи...
млада царевица...
жита...
слънчогледи...
Ивици от бабината шарена черга...

В Шабла е сухо, не е валяло отдавна.
Посреща ме Люба, веднага се разпознаваме. Едва сме се настанили край масата в дома и, който ми прилича по-скоро на картинна галерия, и звъни Качак. С него е и Кроти. Хайде обратно към центъра!
В заведението е уютно, бирата е студена, разговорът - съвсем непринуден. Сякаш се познаваме от години...

Изчакваме автобусите, но...други няма! Добре поне, че Адриана е дошла.

На фара срещаме и Злика с компания. Злика (Петър) е симпатично младо момче с чаровна усмивка. В книгата казва:"Обичам те, защото:" Продължението си прочетете сами, като си получите книгата!
Люба, Владо и Ади представят книгата пред гостите от Шабла и местната телевизия.
Но истинският празник е край огъня на морския бряг. Китара, песни, шеги, снимки, размяна на автографи...Риба и студена бира...
Цяла нощ - в очакване на изгрева!
image

image

image

Снимките, запечатали няколко последователни фази на изгрева, вижте в предишния ми пост. Правени са с камерата на телефона, но не са лоши (поне аз си ги харесвам - може би защото са заредени със собствените ми емоции). 



Тагове:   Шабла,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Беше супер!
01.07.2009 23:00
Посъкратила си малко преживяването! Радвам се, че ми го прочете току що написано.
Аз още не съм съвсем адекватна, за да опиша всичко и пусна снимките.
цитирай
2. mamas - Снимките
01.07.2009 23:01
успях да кача в предишния постинг.
цитирай
3. cornflower - Здрасти!
01.07.2009 23:02
Обективът ти е хванал интересни моменти!
Утре ще видиш моя изгрев!
Радвам се, че се запознахме, Слава!
цитирай
4. lubara - mamas, ti si VARХA !!!
02.07.2009 07:43
Искаме по-подробно!!!!
цитирай
5. iliada - Привет от мен!
02.07.2009 09:01
Радвам се ,че споделяш преживяното! За кой ли път казвам-съжелявам ,че неуспях да дойда.До17 часа -все още бях оптимиска .В последният момент приятелката ми се отказа и така пропадна пътуването .
Съжелявам ,че не се видяхме на живо с теб и останалите съблогари ,но се надявам да наваксам пропуска .Ще се радвам и да се сдобия с книгата ,а за автограф -винаги с голямо удоволствие ,но и аз чакам от Вас !:))))
Прегръщам те с обич!:)
цитирай
6. yuliya2006 - СЪЖАЛЯВАМ МАМАС ЧЕ ИДЕЯТА БЕ ОПО...
02.07.2009 09:11
СЪЖАЛЯВАМ МАМАС ЧЕ ИДЕЯТА БЕ ОПОРОЧЕНА И ОСКВЕРНЕНА ОТ НАГЛОСТА НА ЕДИН ОТ УЧАСНИЦИТЕ
И НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ ИМА КНИГА ИЛИ НЯМА..ДОВЕРИЕТО СЕ ЗАГУБИ..ПОНЕ ЗА МЕН
ИЗХВЪРЛЕНИ ЗА БОРДА, ТОЗИ КОЙТО ДАДЕ ИДЕЯТА, ТОЗИ КОЙТО Я ПРЕВЪРНА В РЕАЛНОСТ..ВСИЧКОСЕ РЕШИ ТИХО ПОД МАСАТА И ДИКТАТ... И ЕТО ЧЕ ПОЛЕТЯ В ПРОПАСТА НА ШАБЛА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. kosara2008 - :)
02.07.2009 09:31
прекрасни сте...душата ми беше в вас, сладураните и сладурковците...крстих си ви джулайковци;) изревни Свободни птици!

харесах пътеписът!
цитирай
8. анонимен - Малка,но задушевна компания:)
02.07.2009 09:39
Жалко,че не стана така,както беше замислено,но.....да се надяваме,че ще има и друг повод за сбирка!:)))
цитирай
9. mamas - Люба,
02.07.2009 09:46
видях твоя изгрев! Великолепен е!
Аз също се радвам на новите приятелства. Запознанството с теб, с Владо, Алекс и Тома, с Таня и Петър добавя нови светли камъчета (така наричам приятелите) в мозайката на моя живот. Надявам се тази мозайка да става все по-голяма и по-пъстра!
Хубав ден, Люба! Очаквам с нетърпение да публикуваш още снимки, също и да разкажеш за случилото се, видяно през твоя поглед.
цитирай
10. mamas - Любо, аз съм
02.07.2009 09:48
съвсем обикновена...
Но когато споделям емоциите с приятели, наистина се чувствам на върха.
По-подробно ще стане, когато всички присъствали споделят своите преживявания в думи и снимки.
Хубав ден!
цитирай
11. mamas - Иле, ще наваксаме!
02.07.2009 09:57
Времето е пред нас!
Сега нека изживеем пълноценно емоциите на лятото. Лично аз ще посветя по-голямата част от времето си през юли и август на внучетата (и в момента са край мен, рисуват и се смеят...)
Красиво лято ти пожелавам!
цитирай
12. mamas - yuliya2006,
02.07.2009 10:06
Каквото било - било...В процеса на работата се случват и неприятности, и недоразумения, но ако има добро желание, всичко е преодолимо. В името на общата цел и идея се налага да се направят и някои компромиси...Макар и с бедния опит на две издадени книги, знам колко е трудно да се направи всичко с екип от един автор, редактор, издател, а какво остава да се работи с 50 автори!
Според мен идеята не е опорочена, а крайният продукт е нещо наистина великолепно! Друга подобна книга и като замисъл, и като оформление, не съм виждала. Адриана като редактор се е справила просто блестящо.
Искрено се надявам и ти, и още някои други в блога да преодолеят личните си разочарования и с желание да се включат в бъдещи подобни начинания. Защото вярвам, че това е само началото.
Хубав ден, Джулия!
цитирай
13. mamas - Косара,
02.07.2009 10:10
усетихме присъствието ти!
Хора, които те познават (не знам дали и реално) често те споменаваха.
Благодаря за оценката...нямам претенции за пътепис. Това са просто бележки, които нахвърлих (по-голямата част) с молив на път за Шабла. А хората край мен ме гледаха леко учудени. Сигурно се питаха какво ли ми има ;)

Красиво лято ти пожелавам!
цитирай
14. lubara - Kолко са авторите...
02.07.2009 10:12
Kолко са авторите...
цитирай
15. mamas - Вихра,
02.07.2009 10:14
ще има поводи! Това беше началото и макар с по-малко хора, отколкото беше замислено, се получи. Ще се срещаме пак, и всеки път ще е различно, но ще е хубаво - вярвам!
Нека е хубав денят ти - и всички следващи дни!
цитирай
16. mamas - Любо,
02.07.2009 10:24
авторите са 47, включените стихотворения са 66, плюс 16 великолепни цветни репродукции на картини на Люба и Илиана.
Твоето стихотворение "Разминавания" е на стр.54
цитирай
17. tili - Хубав пътепис,
02.07.2009 12:23
хубаво прекарване, хубави хора! Бъди здрава и щастлива, Слава. ако реша да мина през Ямбол - ще ти се обадя.
цитирай
18. mamas - Лили,
02.07.2009 12:43
ще се радвам много ако го направиш!
Да, права си! Хубави хора! Чувствам се душевно по-богата след тази среща.
цитирай
19. mmagy - споделям
02.07.2009 18:04
Споделям емоцията Ви......тя не може да се опише....
слънчеви поздрави и изгревни усмивки от мен
цитирай
20. mamas - Така е, Маги,
02.07.2009 21:12
трябва да го преживее човек.
Благодаря ти, много слънце и за теб!
цитирай
21. esen - Такива моменти остават завинаги в нас!
03.07.2009 00:37
Мислено бях с вас. Надявам се следващия път да е реално. И копнея за книгата!
цитирай
22. анонимен - потвърждава:
03.07.2009 00:45
Въпреки, че бях за съвсем малко (за което се извинявам), беше много яко! :-D

\m/
//
цитирай
23. mamas - Злате, не само мислите -
03.07.2009 11:02
и песента ти, която "далеко е литнала"(цитат от стр.29) беше с нас.
Благодаря ти, с пожелание за красиво лято!
цитирай
24. mamas - Яко!
03.07.2009 11:05
zlika написа:
Въпреки, че бях за съвсем малко (за което се извинявам), беше много яко! :-D

\m/
//

Радвам се, че те видях!
Очаквах да срещна някой стар, заядлив мърморко...а то какво излезе!
Които не дойдоха, могат само да съжаляват!
цитирай
25. mikaela19 - Усмивки
03.07.2009 11:33
Злика е разбил представите на толкова хора.очаквайки да видят заядливко.Четете и се вгледайте в блога му.Той винаги е бил готин,аз така го знам откакто съм в блога.Макар да се опитва да се прави на лош:)
цитирай
26. mamas - Вярно!
03.07.2009 12:52
mikaela19 написа:
Злика е разбил представите на толкова хора.очаквайки да видят заядливко.Четете и се вгледайте в блога му.Той винаги е бил готин,аз така го знам откакто съм в блога.Макар да се опитва да се прави на лош:)


Ще си призная, че изобщо не бях надниквала в блога му...но вече го направих и дори си го избрах, за да го чета по-редовно.
Усмивки!
цитирай
27. katan - Славе!
03.07.2009 17:48
Написала си нещо невероятно истинско!
Още с влака и автобуса ми "замириса" на красиво приключение!
От кога не съм пътува с такива превозни средства!!!Домиля ми за "доброто,старо време"!
А след това и всичко останало е толкова хубаво и истинско!
Радвам се,че ви е било задушевно!Надявам се един ден и аз да съм сред вас,край любимото море!
цитирай
28. mamas - Кате,
03.07.2009 18:29
надявам се най-напред да се видим и докоснем на живо, независимо къде...
цитирай
29. ka4ak - Славе радвам се че се запознах с теб!
03.07.2009 19:03
Да си учител,майка на пет деца и да умееш да боравиш с думите ехеей!!!Дерзай България има нужда от личности като теб!
цитирай
30. mamas - Ой, как ме разхвали!
03.07.2009 19:15
В момента съм една любяща баба...и се занимавам с една "бялоточкова калинка" - нацапаната ми с лекарство внучка, която се шари...Чака да се върна от Шабла, че тогава да се разболее милата...

България има нужда от всички нас, но най-вече от младите българи - да раждат деца и да ги възпитават като достойни граждани!
Ние ще правим каквото можем...докато имаме сили...
цитирай
31. aleksaginka - Браво, Славе!
07.07.2009 12:52
Благодаря ти! Пак не накара да се чувствам горда, че съм се докоснала до теб!
цитирай
32. mamas - Гинче, аз ти благодаря...
07.07.2009 20:13
...че съпреживяваш вълненията ми...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4689333
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930