Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2009 16:42 - БДИМ - програма (хумористична поезия)
Автор: mamas Категория: Изкуство   
Прочетен: 2177 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 12.02.2010 14:32


БДИМ - програма е виртуално сдружение на автори, публикуващи хумористична поезия в СтиховеБГ.  Абревиатурата означава Баби и Дядовци Идем Млади.
Ето как станах член(ка) на БДИМ през август 2008г.:

ПървЪ ФноскЪ в БДИМ - програма

Шъ съ уплачъ нещу, значи!
Що сти тозкуз... интиресни!?
Ощи членкъ ни съм станалъ,
пък с вас яку съм съ фаналъ...
Чита, чита й припручитъм,
ут смях вечи чак залитъм.
Тъй съм съ унеслъ, значи...
Ут тос унес... май шъ плачъ:
кът съ сетих зъ вичерятъ -
тенджерътъ... загорелъ...

image

 

БДИМ - закачка (със задачка)

Бабите от БДИМ - програма

зорко бдим - измама няма!

Дядовците май са кът,

а и скъпичко вървят!

Имаме си само двама

кавалери в таз програма.

Мърморете, ако щете -

ако щете - си мълчете!

Баш от вас акъл не щем -

даже ний ще ви дадем:

Дядовци ако сте смели,

еле в смешките умели,

Идвайте при нас веднага,

много тук ще ви приляга!

МЪжове ний не ядем,

пазим си ги за........к . . . . !!!



 


По онова време дЕдовците наистина бяха само двама, сега са доста повече. Е, и броят на бабите понарасна, та не бяха кастинги, не бяха конкурсииии...

image


ЗА БДИМ - КОНКУРСА

Къф е тос конкурс, мари? Ази де съм бляла?

Де убявътъ виси? Що ни съм видялъ?

Гледъм, сти съ наредили на мегданя сите -

де по сами, де по двечки, римите редите!

Баба Ана с баба Краска списъка оправят,

с дедовците от селОто бързичко съ справят!

Ама... дедовците малко! Кой ду куя да слагат?

И затуй пу ингилишки кастинг съ налагъ!

То, и`биз кастингъ йе ясну, Димка ви гу казъ:

щот` сти "умни и чаровни, тичат дядовци по вази"!

Ей я Ана - на герана глас от младост чува!

(уж ши бяга, ма ни вярвъм - ощи гу сънувъ...)

Хриска с погледи съ сваля, за либоф наричъ.

К`во от туй, чи веч` йе баба, многу И приличъ!

Бравус, Марче! И ут твойта виртуална плетка

станала е, гледам, баЯ дългичка жилетка!

ЗЕми, душко, да изкараш и едно илечи,

щоту на мегданя вечер хладничко йе вечи!

Димка... и тя сън ни спала, пунавила прежда!

Уж ни можела го (хумора), пък... за медал с надежда!

Сал аз май съм закъсняла да придам твурбатъ...

Кой мий криф, да ни съм блялъ...туй мий за отплатъ...

...

Ма... ши земъ дъ пупитъм главната ни, Ана:

аку ощи сбира жури - ф негу да мъ тури!

image

Кандидатурата ми беше одобрена единодушно:

dimkab написа:
Права си напълно, Слава,
там ти е местото.
Във журито подобава
ти да бъркаш във тестото.
Майсторка си, то се види,
как ги редиш ей такива -
да му се не види!

Hrisko написа:
И за участник и за жури
имаш място ти
и без гласуване ше та турим
туй не го мисли.

Etchi написа:
Погледа ти верно е различен
ама право в целта фиксираш,
преглед на печата специфичен,
отвътре идва ти да журираш...

Такива ми ти работи...Хайде сега и "журито" в Блог.бг да си каже тежката дума! И да не забравите да се смеете!



Тагове:   хумор,


Гласувай:
1




1. cefulesteven - :D И без да ми напомняш първо се смях, ...
03.03.2009 18:04
:D И без да ми напомняш първо се смях, а после пак ми стана смешно като си се представих част от жури.

весело настроение създаваш, това е достатъчно от мен:))))
цитирай
2. bovari - От прочетеното и видяното...
03.03.2009 18:24
следва да очакваме голямо развитие на всички участници!!!
Поздрави!:)
цитирай
3. mamas - Стеф,
03.03.2009 18:41
благодаря ти! Нека все да ти е весело!
цитирай
4. mamas - bovari,
03.03.2009 18:46
благодаря!
Участниците са огън, но аз мога да си позволя да пускам тук само моите неща и евентуално някои коментари към тях. Някои Бдимци сигурно имат блогове тук, но не знам точно кои...Но и в СтиховеБГ всеки може да се регистрира като автор или като читател(а само за четене може и без регистрация, както почти навсякъде).
Ще пусна и други мои хумористични стихове, но - малко по малко! Някой да не се задави от смях (пак проявих нескромност, ама какво да правя, иде ми отвътре...)
цитирай
5. hara73 - значи ...
04.03.2009 16:57
няма начин , да забравим да се смеем :-))) Поздрави .
цитирай
6. mamas - Поздрав, hara73!
04.03.2009 18:19
Радвам се, че и теб сме развеселили с нашите писания!
цитирай
7. krotalka - Това съм го пропуснала!
04.03.2009 19:11
Толкова рядка "стока" е смеха.
Шъ тъ турим в мойот блог
та да видиш що й живот,
всеки ден , че то поглеждам
чекам смешки да нареждаш
цитирай
8. mamas - krotalka,
04.03.2009 19:26
и аз та турих вече в мойо блог!
Имам още смешки, ама най-добра продукция се получава в компания! Да се надявам ли на твоето включване?
цитирай
9. krotalka - Обичам хора с чувство за хумор!
04.03.2009 19:36
Зле съм с римите душицо,
хич мъ няма да ги нижа,
виж ако е за шега,
може да се пресрамя.
цитирай
10. mamas - Хич даже
04.03.2009 19:53
не си зле с римите! Що скромничиш?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4689602
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930