Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 19:27 - Стихотворения с продължения(2)
Автор: mamas Категория: Изкуство   
Прочетен: 1041 Коментари: 2 Гласове:
2



31/07/2007, 11:30 Ружена:

Знам, за тебе съм дом,
усмихнат и тих,
и когато ти стане неуютно и болно
и студено-самотно от света покрай теб,
ти си идваш - вратата те чака отворена
и на масата - хляб за душата ти гладна
и уютно кресло и прозорец с мечти


Ябълков цвят:

И уютно кресло и прозорец с мечти,
тихото спокойствие на нежни пръсти,
заплитащи магия в твоите коси,
разплитащи умората от твоите очи
и много нежност, и много ласка...
ала защо ли сърцето боли...


Fenris

А защо ли сърцето боли
дори когато си до мен
аз чувствам празнина
защото ми липсва свобода
не усещам вече живота в теб
нямам сила да се боря с това
и се опасявам че има само една съдба
и за нас тя е...

Ружена:

И за нас тя една е:
Да си тръгнем веднАга.
Тъй отдавна го знаем
и защо да отлагам?
Просто с теб сме сега
в две различни посоки:
ти - към нова дъга,
аз - към вис щедроока...
Затова казвам: сбогом...


mamaS :

Затова казвам: сбогом...
И по свойта пътека
без тъга и тревога
тръгвам лека полека
към мечтата си нова...
И те моля - не искай
във житейските бури
да ти бъда пак пристан!
Пристан друг потърси си!


jaba:

"Пристан друг потърси си!" -
каза ти и си тръгна...
Но не мога! Не искам!
И пак ще се върна!

Че душата ми клета
врасла в твойта душа е
И ще куцам, ще кретам -
с теб оставам до края!


kan_bagatur

С теб оставам до края,
ако ще да се превърна в непознат накрая!
Дори и себе си аз да не бъда,
покорно ще приема твоята присъда!


qbylkov-cvqt :

Покорно ще приема твоята присъда
аз - непокорната, щурата и волната...
Е, все пак не прекалявай! Умната!
Че една и съща дълго не мога да бъда...



arhont:

Че една и съща дълго на мога да бъда...
Не мога! Но искам!
В съня ти аз тихо да влизам
и всяка вечер щом очите затвориш
да бъда там - до сърцето ти!Искам!


qbylkov-cvqt

Свободно да летим без мисъл,
да не търсим в облаците смисъл,
той е нейде на земята скрит
в капка нежност или в стих...



mamaS

В капка нежност или в стих
обичта ми потърси.
Приседни до мене - тих,
взри се в моите очи.
Нежно цвете там цъфти,
нежно цвете от любов.
Но не зная дали ти
да го вземеш си готов...


rozovata feia

Да го вземеш си готов
взимай го,
недей се чуди
моето сърце е твое
от любов по теб е лудо
Ти си като малка светлинка
блеснала във чашата ми с вино,
като топла мъничка искра
мамеща в очи невинни


Fenris

точно те ме в теб привличат
твоите очи
и не знам защо се чудя
може би сърцето ми което
бие толкоз лудо или страхът в мен
да не бъда отново наранен
него аз ще изоставя
и на страстта ще се оставя


Тагове:   Стихотворения,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristam - Това е един истински празник
13.02.2009 21:26
на споделеността! Поздравявам всички участници, и се чудя как така не съм се включила и аз...;))))
цитирай
2. mamas - Хрис,
13.02.2009 21:44
знам ли къде си била по това време?
Всъщност, това е малка част от празника. Идеята беше на Ружена в тема "Наточете перата"(даже имаше и продължение), много разклонения се получиха. Аз съм подбрала моментите с мое участие. Но ще се поразровя, сигурно ще те открия някъде и теб!
Целувки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4693727
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930