Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2010 13:13 - Кулинарни изкушения (+ снимки)
Автор: mamas Категория: Хоби   
Прочетен: 9004 Коментари: 14 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Често правя т.нар. пияно пиле с бирен сос, на порции. Но преди време ме заинтригува рецептата на една съфорумка от "Седянка". Пробвах я и я кръстих на нейния ник - Селина.
Ето оригиналната рецепта:

Пияно пиле "Селина"

"Вземате стъклена бутилка бира от 500мл-изпразвате я наполовина и доливате вода догоре.
Набучвате пилето на бутилката/намазано предварително с масло,сол и червен пипер/,поставяте го в тава.Тавата е суха - без мазнина. Печете на 250 градуса (слага се в студена фурна). Когато заври, бульонът от бутилката постепенно се излива в тавичката.
Слагате картофки когато вече има бирен бульон в тавичката и продължавате до готовност.
-става вкусно... image"

Наложи се да  уточня дали гърлото на бутилката  трябва  да влезе доста навътре или малко е достатъчно (трябва да е плътно втъкната в задния отвор), наклонът има ли значение (да, за да не изтече бирата прекалено рано), пиленцето по гръб или по корем да е полегнало... image
***
И така, с незначителни  промени(добавяне на малко вода в тавата, за по-сигурно), се получи ето това:

image

Първа фаза: Така, както го виждате (но покрито с фолио) се слага във фурната, включва се на 250 градуса и хайде пред компютъра!

image

Втора фаза: След един час се добавят картофките и пак в блога (или където ви харесва)!

image

След още около 40 минути се маха фолиото и се доизпича до желания цвят на кожата, като един-два пъти се облива със соса.

image

В готов за сервиране вид виждате само едното, ЩОТО ДРУГОТО БИДЕ РАЗКЪСАНО ОЩЕ В ТАВАТА ОТ НЕТЪРПЕЛИВОТО  ДОМОЧАДИЕ!  image 

image

Естествено, най-върви с биричка, а гарнитурата (освен картофите) е по желание и според сезона. 
***
Да ви е сладко! (Иииииии -  да внимават бъдещите мамчета и особено момченцата, да не им паднат п... Опсссс!!! ........ушенцата image imageimage)

image

Приятна почивка с пожелание за успешна нова седмица, изпълнена с много красота, усмивки и пролетно настроение!

image






Гласувай:
17



1. osi4kata - преди време майка
30.05.2010 13:26
го готвеше това пиле.
Бях го забравила.
Благодаря за рецептата.

Поздрав :)
цитирай
2. alexiev63 - Искам копанче
30.05.2010 13:44
Даже две, не цялото го искам, и ти не можеш ми отказа, нали съм си момченце!
цитирай
3. mirandolina - Малееее...
30.05.2010 14:06
вкуснотийка си е, дааа !:))) Брат ми е готвач и ние приготвял такова нещо, но твоето пиле изглежда страшно вкусно. Ммммммммммм, чак тука се размириса !:))))
Ха, наздраве ! Да ти е пълна трапезата и сърцето винаги, с най-обичните ти хора !:))))
цитирай
4. mamas - osi4kata - преди време майка
30.05.2010 14:40
osi4kata написа:
го готвеше това пиле.
Бях го забравила.
Благодаря за рецептата.

Поздрав :)


Моля, моля :)))
Поздрави и за теб!
цитирай
5. mamas - alexiev63 - Искам копанче
30.05.2010 14:43
alexiev63 написа:
Даже две, не цялото го искам, и ти не можеш ми отказа, нали съм си момченце!


Вземай го... пилето :) не ми се свиди! И биричката може.
Наздраве и да ти е вкусно!
цитирай
6. mamas - mirandolina - Малееее...
30.05.2010 14:45
mirandolina написа:
вкуснотийка си е, дааа !:))) Брат ми е готвач и ние приготвял такова нещо, но твоето пиле изглежда страшно вкусно. Ммммммммммм, чак тука се размириса !:))))
Ха, наздраве ! Да ти е пълна трапезата и сърцето винаги, с най-обичните ти хора !:))))


Вярно, вкуснотийка е. И ефектно, без да те заробва с часове в кухнята.
Благодаря за прекрасните пожелания, да ти се връщат!
цитирай
7. kalin8 - Вкуснотия е!
30.05.2010 18:17
Поздрави!
Б.
цитирай
8. mamas - kalin8 - Вкуснотия е!
30.05.2010 19:40
kalin8 написа:
Поздрави!
Б.

Предполагам, че си пробвал :)

Поздрави и за теб!
цитирай
9. inel379 - Впечатлена съм от последната фаза!:)
30.05.2010 19:43
Пилешкото е моя решителен избор! Предпочитам го, тъй като не съм много по тлъстите меса!
От биричката се отказвам, щом пилето е пияно!:)
Нооооооо картофките задължително два пъти повече, че те у дома са на почит!
Салатата...също в неограничени количества! Нали е пролет!
Хубава вечер се очертава!
Хайде, да ни е вкусно!:)))
цитирай
10. mamas - inel379 - Впечатлена съм от последната фаза!:)
30.05.2010 20:04
inel379 написа:
Пилешкото е моя решителен избор! Предпочитам го, тъй като не съм много по тлъстите меса!
От биричката се отказвам, щом пилето е пияно!:)
Нооооооо картофките задължително два пъти повече, че те у дома са на почит!
Салатата...също в неограничени количества! Нали е пролет!
Хубава вечер се очертава!
Хайде, да ни е вкусно!:)))


Да ти е вкусно!
Бирата и аз не я предпочитам, боли ме глава на сутринта само от няколко глътки. Но на снимката изглежда добре в тази запотена чаша ;-)
цитирай
11. stela50 - Вкусно...Непозната ми е рецептата ...Благодаря.
30.05.2010 20:30
Поздрави и весела вечер !
цитирай
12. mamas - stela50 - Вкусно...Непозната ми е рецептата ...Благодаря.
31.05.2010 09:39
stela50 написа:
Поздрави и весела вечер !


Благодаря, Таня :)
Ако решиш да изпробваш рецептата, пиши за резултата!
Хубав ден!
цитирай
13. panazea - Хе хе , вкусно!
03.06.2010 22:04
Да си хапнем и пийнем!Наздраве , дружина!
цитирай
14. mamas - panazea - Хе хе , вкусно!
04.06.2010 06:56
panazea написа:
Да си хапнем и пийнем!Наздраве , дружина!


Наздраве, да ти е вкусно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mamas
Категория: Поезия
Прочетен: 4680927
Постинги: 547
Коментари: 11966
Гласове: 31452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031